کاهش بازار جهانی گوشی های هوشمند ادامه دارد. آیفون استثناست

Canalys اکنون اعداد حمل و نقل را به اشتراک گذاشته است که با اخبار متفاوت در بازار کلی گوشی های هوشمند جهانی شروع شده است. از آنجایی که کاهش یک ساله در سه ماهه پنجم ادامه داشت، این شرکت می گوید نشانه هایی از نور در انتهای تونل وجود دارد.

با ورود به اواسط سال 2023، محموله ها در حدود سال 2022 تثبیت خواهند شد. […] Canalys انتظار دارد که بازار گوشی های هوشمند در نیمه دوم سال شتاب بیشتری بگیرد و موجودی کانال به سطوح سالم تری برسد.

اپل تنها برندی است که رشد کرده است

بر اساس آخرین داده های اطلاعاتی بازار، فروش سالانه در بازار جهانی گوشی های هوشمند در سه ماهه اول سال جاری 13 درصد کاهش یافت. این پنجمین سه ماهه متوالی کاهش است.

Canalys تصمیم گرفته است این بار داده های خود را در دو بخش منتشر کند، ابتدا داده های سهم بازار و در مرحله دوم اعداد محموله را منتشر می کند.

در مجموع، سامسونگ با 60.3 میلیون محموله در سه ماهه پیشتاز خود را حفظ کرد، اما اپل با فروش 58.0 میلیونی از آن عقب تر بود.

رشد و افت سه ماهه برای اپل، البته طبق روال معمول است. سه ماهه تعطیلات شامل عرضه آیفون‌های جدید می‌شود که افزایش شدیدی در فروش ایجاد می‌کند و در سه‌ماهه بعدی کاهش قابل توجهی داشته است. این تأثیرات امسال ضعیف‌تر از حد معمول بود، زیرا شرکت کوپرتینویی پس از محدودیت‌های عرضه در سه‌ماهه چهارم، همچنان به دنبال سفارش‌های آیفون در سه ماهه اول بود.

بازار جهانی گوشی های هوشمند

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

اپل تنها برند بزرگی بود که این روند را پشت سر گذاشت و فروش آیفون را 3 درصد افزایش داد در حالی که رقبا شاهد کاهش بین 8 تا 22 درصد بودند.

اپل شاهد افزایش 3 درصدی فروش آیفون در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بود و تنها برند بزرگی بود که فروش آیفون را در سه ماهه اول سال افزایش داد. بخشی از آن احتمالاً به دلیل تداوم انجام سفارش‌هایی بود که در طول سه ماهه تعطیلات انجام می‌شد، زیرا این شرکت از مشکلات عرضه مرتبط با COVID-19 خود بهبود یافت.

  • اپل + 3 درصد
  • سامسونگ-18%
  • شیائومی – 22 درصد
  • Oppo-8٪
  • زنده – 17%

داده های سهم بازار تعجب آور نبود، زیرا اپل پس از عرضه و فروش سه ماهه تعطیلات سری جدید آیفون خود، کاهش یافت.

سامسونگ تنها فروشنده پیشرو بود که به بهبود سه ماهه دست یافت و برای بازگشت به رتبه اول با 22 درصد سهم بازار تلاش کرد. در همین حال، اپل با 21 درصد از سهم بازار به جایگاه دوم سقوط کرد و شکاف بین خود و سامسونگ را کاهش داد که ناشی از تقاضای زیاد برای سری آیفون 14 پرو در سه ماهه اول سال 2023 بود.

عکس: اپل

آخرین تحقیقات Canalys نشان می‌دهد که فروش جهانی گوشی‌های هوشمند در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ با ۱۳ درصد کاهش به ۲۶۹.۸ میلیون دستگاه رسیده است. . […]