کاهش رتبه آیفون 14; بالاترین امتیاز آیفون در تمام دوران

در مقابل 80 درصد بررسی های 5 ستاره برای آیفون 13، آیفون 14 با افت 8 امتیازی مواجه شد و 72 درصد از کاربران همان رتبه 5 ستاره را به آن دادند.

اول، او فکر می کند که اپل به طور مداوم آیفون را بهبود بخشیده است، که باعث شده کاربران در طول 12 سال گذشته بیشتر و بیشتر از آن استقبال کنند. دوم، او فکر می کند چیزی به نام “تورم شهرت” ممکن است بخشی از افزایش سال به سال رتبه بندی آیفون ها بوده باشد.

ما به مدل پایه آیفون که هر سال بین سال‌های 2011 تا 2022 عرضه می‌شد، نگاه کردیم و درصد تمام نظرات تولید شده توسط کاربران را که پنج ستاره بودند، ترسیم کردیم. مدل پایه آیفون معمولاً پرفروش‌ترین مدل اپل در هر نسل است و بیشترین بررسی‌های کاربران را دریافت می‌کند. در این مدت، نسبت بررسی های پنج ستاره برای مدل پایه آیفون به طور پیوسته افزایش یافته است، از پایین ترین سطح 65 درصد برای آیفون 5 به 80 درصد برای آیفون 13.

رتبه بندی 5 ستاره آیفون 14 افت زیادی را تجربه می کند

و کمترین رتبه در 12 سال گذشته آیفون 5C بود که 64 درصد از کاربران به آن 5 ستاره دادند.

چرا بررسی ها برای آیفون 14 کاهش یافته است؟

روند از تورم شهرت اولین بار در بازارهای آنلاین توسط جو گلدن، مدیر عامل PerfectRec، در یک مقاله اقتصادی در سال 2022 که با همکاری پروفسور جان هورتون از MIT و آپوستولوس فیلیپاس از دانشگاه فوردهام نوشته شده بود، شناسایی شد. این امکان وجود دارد که عادت به امتیاز دادن به همه چیزهایی که پنج ستاره هستند – که توسط اپلیکیشن‌هایی مانند Uber، Airbnb و Etsy به مصرف‌کنندگان آموزش داده می‌شود – به بررسی‌های کلی محصولات نیز سرایت کرده باشد.

ما گمان می کنیم اتفاقی که با آیفون 14 افتاد این است که میزان بهبود با انتظارات مشتری مطابقت نداشت. هیچ ویژگی جدید و مهمی وجود نداشت، و مصرف‌کنندگان بهبودهای تدریجی را ارزشمند نمی‌دانستند، بنابراین تعداد کمتری به آن پنج ستاره دادند.

این مطالعه همچنین شامل نموداری است که هر آیفون به آیفون 4 برمی‌گردد. با نگاهی به همه این دستگاه‌ها، سهم کاربران از بررسی‌های 5 ستاره با آیفون 13 پرو مکس به 86 درصد رسید.

مطالعه جدید از PerfectRec است که داده‌های بیش از 600000 بررسی گوگل را برای آیفون 14 و سایر مدل‌های آیفون انتخاب کرده است. در حالی که داده ها احتمالاً شامل برخی بررسی های نادرست است، با اندازه نمونه این احتمالاً هنوز تصویر خوبی از احساسات کاربران آیفون ارائه می دهد.

این رتبه‌بندی‌های بالاتر برای مدل‌های Pro با مطالعه اخیر مطابقت دارد که نشان می‌دهد آیفون‌های رده بالا نسبت به آیفون 14 و 14 پلاس فروش بیشتری دارند.

کم‌ترین و بالاترین رتبه‌بندی آیفون‌های تمام دوران

امروز گزارش جدیدی نشان می‌دهد که کاربران آیفون 14 در مورد گوشی‌های هوشمند خود چه فکر می‌کنند و چگونه آن را با نسل‌های قبلی آیفون 4 مقایسه می‌کنند. در حالی که فروش آیفون همچنان قوی است، داده‌های جدید نشان می‌دهد که کاهش رتبه‌بندی رضایت از آیفون برای مدت طولانی به این اندازه بالا نبوده است. یک دهه به علاوه، بالاترین امتیاز و پایین‌ترین آیفون‌های تمام دوران را نشان می‌دهد و موارد دیگر.

برای زمینه، اپل در تماس درآمد سه ماهه دوم خود گفت که مطالعه 451 Research نشان می‌دهد که رضایت خانواده از آیفون 14 99 درصد است – در تضاد با نظرات ایجاد شده توسط کاربران که این مطالعه جدید مشاهده کرده است (با این حال، آنها دو مورد متفاوت را با هم مقایسه می‌کنند. اما معیارهای نزدیک مرتبط).

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

آیفون 14 پرو با 76 درصد 5 ستاره امتیاز بالاتری کسب کرد، اما همین افت 8 درصدی را نسبت به آیفون 13 پرو با 84 درصد داشت.

رتبه بندی آیفون 14 2 کاهش یافته است

در اینجا نحوه استفاده PerfectRec از داده ها آمده است:

همانطور که می بینید، تنها افت دیگر در 12 سال گذشته مربوط به آیفون 4 تا 5 است که در بررسی های 5 ستاره شاهد کاهش 4 درصدی بوده است.

رتبه بندی آیفون 14 1 کاهش یافته است

و پس از بیش از یک دهه بهبود بررسی های آیفون، PerfectRec می گوید:

دو دلیل اصلی وجود دارد که PerfectRec فکر می‌کند رتبه‌بندی آیفون طی سال‌ها به طور پیوسته در حال افزایش بوده است – تا کنون.

در همین حال، آیفون 14 پرو مکس با کاهش 6 درصدی نسبت به 13 پرو مکس، از 86 درصد به 80 درصد بررسی های 5 ستاره سقوط کرد.