کباب پز و باربیکیو فروشگاه اینترنتی به شی قیمت و مقایسه انواع کبابپز ارسال به تما م نقاط | villasaze

کباب پز رومیزی نیز همانند کباب پز ایستاده دارای دو نوع خانگی و صنعتی می باشد . کباب پز های رومیزی ذغالی از وزن و ابعاد کوچکتری برخوردار هستند . البته در این بین میتوان نوع سومی از انواع کباب پز به لحاظ شکل ظاهری را نیز معرفی کرد .

کباب پز استیل گازی 204

در مقابل، با استفاده از کباب پز گازی، همه جای مرغ یا گوشتی که برای کباب زدن در نظر گرفته اید به صورت متناسب می پزد. از جمله معیارهای دیگری که در تعیین کردن قیمت کباب پز بسیار مهم است؛ انداره و ابعاد آن می باشد. هرچه کباب پزها اندازه و ابعاد بزرگ تری داشته باشند؛ به این معناست که مواد اولیه بیشتری در تهیه و تولید آن ها مورد استفاده قرار گرفته است و به همین دلیل قیمت نسبتا بالاتری خواهند داشت. مقدار بودجه که قرار است برای خرید کباب پز هزینه کنید را مشخص کنید تا راحتتر بتوانید انتخاب کنید. این کار باعث می شود از میان مدل ها و طرح های گوناگون مورادی را انتخاب کنید که با مقدار بودجه ی شما هماهنگی داشته باشد. منقل گازی که از سوخت گاز طبیعی استفاده می کند باعث می شود هر زمان که خواستید آن را برای مدت کوتاهی روشن کنید.

  • این نوع از مدل های کباب پز کوچک بوده و برای یک یا دو نفر عالی هستند.
  • اما چون از برق استفاده می کنند قابلیت متحرک بودن خود را از دست داده اند و همین دلیل باعث شده اکثرا از این مدل برایخرید اینترنتی کباب پز استفاده نمی کنند.
  • بسته به نیاز خود می توانید یک مدل صنعتی، حرفه ای یا خانگی را بر حسب بودجه مورد نظر خود انتخاب کنید.
  • این نوع از کباب پزها به طور معمول با سنگ های جذاب و زیبای زینتی تزیین می شوند و به همین دلیل ظاهر بسیار متفاوتی دارند.
  • اگر به دنبال خرید کباب پز در مقیاس بزرگ هستید و به عنوان مثال برای رستوران، هتل، تالار عروسی و… هستید، نمونه های تابشی بهترین و مناسب ترین گزینه ممکن برای شما هستند.

کباب پز و باربیکیو فروشگاه اینترنتی به شی قیمت و مقایسه انواع کبابپز ارسال به تما م نقاط | villasaze

کبابپز گازی صنعتی در ابعاد مختلف طراحی و تولید می شود، با وجود اینکه بسیاری از افراد طرفدار عطر و طعم کباب های ذغالی هستند اما باید گفت پخت کباب بر روی کبابپز گازی صنعتی ساده تر می باشد. اگر در خانه خود تراس یا حیاط ندارید و به دنبال خرید کبابپز هستید؛ نمونه توکار بهترین انتخاب برای شما محسوب می شوند. کباب پزهای توکار ظاهر بسیار زیبایی دارند که آشپزخانه شما را شیک تر و زیباتر خواهند کرد. علاوه بر آن، کاربرد مناسبی دارند و برای استفاده در مقیاس خانگی باربکو کاملا مناسب هستند. کباب پز ها به لحاظ کاربرد و دو دسته اصلی را در بر می گیرند .

باربیکیو مدل Yonik مدل یونیک که یک کباب پز گازی ایستاده و پایه‌بلند است، هم برای استفاده داخل آپارتمان و منازل مناسب است و هم برای باغ‌ها و ویلاها و آشپزخانه‌هایی که حجم کمی از کباب را درست می‌کنند. به این معنا که با مصرف حداقل انرژی، حداکثر بازدهیِ ممکن را داشته باشد. مصرفِ سوختِ کم بسیار مهم است چرا که هم به صرفه و اقتصادی است و هم به طبیعت و محیط زیست کمک می کند. در نتیجه، هنگام انتخاب بهترین کباب پز گازی حتما به مصرف انرژی آن نیز به صورت ویژه دقت نمایید. این مدل از ذغال یا چوب خشک برای تامین انرژی لازم برای طبخ کباب ها استفاده می کنند. این مدل ها مزه دودی و جذابی به کباب شما می دهند که بسیار کم نظیر و مطبوع است.

در این مطلب به راهنمای خرید کباب پز و معرفی بهترین کباب پز های موجود در بازار و راه های خرید اینترنتی کباب پز میپردازیم . کمتر پیش می‌آید که کباب پز سیمانی در مکان های تجاری مورد استفاده قرار گیرد . تعمیر آن بسیار آسان بوده و در بسیاری از مواقع شخصاً می توانید اقدام به تعمیر کباب پز سیمانی خود نمایید ‌. کباب پز ها بسته به نوع و کارایی که دارند قیمت های متنوعی دارند.

قیمت کباب پز گازی آتش مهر مدل steel45