کجا کامپیوتر خود را بفروشیم

در حالی که آمازون ارائه می دهد تبادل برای iPad و سایر لوازم الکترونیکی کوچک، تجارت مک بوک را ارائه نمی دهد. تنها راه برای فروش مک خود در آمازون ایجاد یک حساب فروشنده است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

تبادل مستقیم با اپل:

  • مک بوک پرو – تا 1000 دلار اعتبار فروشگاه اپل
  • مک بوک ایر – تا 400 دلار اعتبار فروشگاه اپل

گزینه های دیگر

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

مک بوک ایر جدید با طراحی کاملاً جدید، تراشه M2 و طیف وسیعی از ارتقاء چشمگیر دیگر رونمایی شده است. این بدان معناست که اکنون زمان بسیار خوبی برای معامله مک بوک قدیمی خود قبل از عرضه مک بوک ایر جدید در ماه ژوئیه است تا حداکثر استفاده را از دستگاه خود ببرید. در اینجا خلاصه‌ای از بهترین ارزش‌های مبادله مک‌بوک، از جمله 10% جایزه نقدی از طرف شریک تجاری رسمی ما آورده شده است. کاهش می یابد با کد “9TO5MAC“.

اگر کنجکاو هستید که مک بوک ایر جدید و مک بوک پرو در خط تولید فعلی چگونه مقایسه می شوند، راهنمای جامع ما را بررسی کنید:

در زیر، ما بهترین ارزش های مبادله مک بوک را برای پول نقد به اضافه اعتبار فروشگاه اپل و موارد دیگر دریافت کرده ایم. اینها همه خدماتی هستند که تیم 9to5Mac برای فروش دستگاه های شخصی ما استفاده کرده است.

مک بوک هایی که اخیراً در eBay فروخته شده اند:

  • مک بوک پرو – تا 1500 دلار
  • مک بوک ایر – تا 1000 دلار

ما همچنین راهنمای نحوه تنظیم مجدد مک بوک قبل از فروش آن را داریم:

بهترین ارزش های مبادله مک بوک

Decluttr – شریک رسمی تبادل 9to5Mac

فروش مک‌بوک قدیمی‌تان می‌تواند هنگام تلاش برای مدیریت خودتان یا استفاده از حراج آنلاین، دردسرساز باشد. اما نیازی نیست که برای داشتن یک تجربه روان، ارزش معاملاتی مورد نظر خود را قربانی کنید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


بهره مندی از یک دوره قفل قیمت 28 روزه و الف 10% پاداش نقدی (تا 30 دلار) از Decluttr برای بازخرید شما با کد “9TO5MAC“.

شریک مورد علاقه ما Decluttr – شرکت است پشت پورتال رسمی تجارت ما. در بسیاری از موارد، اگر نه در همه موارد، Decluttr بهترین توازن را از ارزش های مبادله ای سخاوتمندانه، تجربه روان، و خدمات مشتری که در وب خواهید یافت، ارائه می دهد.

ارزش معاملات مک بوک پرو با 10٪ پاداش

ارزش معاملات مک بوک ایر با 10٪ پاداش

ارزش های مبادله ای اپل

سایت هایی مانند eBay اگر با کار اضافی و خطرات احتمالی مانند بازگرداندن مک بوک خود توسط خریدار و بازه زمانی طولانی تری برای این فرآیند، مشکلی ندارید، راه دیگری است. به خاطر داشته باشید که باید تصمیم بگیرید که حراج داشته باشید یا فروش «اکنون بخرید» و همچنین تعیین قیمت رزرو و موارد دیگر.