کدام سری از گوشی های سامسونگ بهتر است؟ 9to5mac Farsi

از سال 2014 تاکنون 7 نسل مختلف از گوشيهای سری Galaxy A روانه بازار شده. هواوی از موفقترین شرکتهای چینی است که در سال ۱۹۸۷ پایهگذاری شد و بزرگترین شرکت ارائه کنندهی سرویسهای ارتباطی در جهان است. تمام يا يک بخش سازمان يافته در کاربرد علم در صنعت است. در کتاب مبانی و مدیریت فناوری اطلاعات آمدهاست: فناوری به معنی کاربرد منظم معلومات علمی و دیگر آگاهیهای نظامیافته برای انجام وظایف علمی است. این گوشی بدون شک یکی از بهترین موبایل های سامسونگ 2020 است، چرا که جدیدترین امکانات سامسونگ را در خود دارد و حتی با جدیدترین قابلیت های اندروید 10 نیز سازگاری کامل دارد. حالا این سوال پیش می آید که چگونه اصالت یک سایت و فروشگاه اینترنتی موبایل را تشخیص دهیم. مثلا باتری گوشی اکسپریا ۱۰ پلاس پر ظرفیت تر از گوشی اکسپریا ۱۰ است، اما منابع مصرفی در پلاس نیز بیشتر است و میزان مصرف باتری بیشتر بوده و این نمی تواند صرفا یک حسن به شمار آید. اما اگر بخواهیم نتایج را نسبت به سخت افزار بسنجیم متوجه میشویم که ٬٬ خیلی هم در مدیریت مصرف انرژی خوب عمل نمیکند. همچنین یکی از بهترین تلفنهایی است که در زمینه عکاسی از آن استفاده کردهایم، با دوربینهایی که قطعه اصلی P30 Pro هستند، زوم فوقالعاده خوب 5x و 10x را ارائه میدهند، و زوم دیجیتال 50x به صورت باورنکردنی اشیاء دور را نزدیک میکند.

اینستاگرام صدها میلیون کاربر ماهانه فعال دارد که ۹۵ میلیون عکس و ویدیو در طول روز به اشتراک میگذارند. به قول بسیاری از کاربران در طول روز نیاز چندانی به تغییر ولوم نخواهیم داشت در نتیجه نیازی نیست خیلی نگران شویم. سامسونگ با راهاندازی خط تولید سری M گام بزرگی در جهت جذب مشتریان تازه برداشت. بعنوان مثال دو مدل موبایل سامسونگ a31 در طبقه پایین رده و گلکسی a51 در طبقه میان رده از سری نمونههای پرفروش و محبوب گلکسی سری A بشمار میروند و از بالا ردهها میتوان به گلکسی نوت 20 اشاره نمود. سنسورهای خازنی طی سالیان گذشته به بلوغ خوبی رسیدهاند و برای ساختن یک مدل خوب از آنها نیاز به صرف هزینه بالایی نیست.

در نتیجه با توجه آسیبپذیر بودن صفحه نمایش که در بالا به آن اشاره شد و همچنین پلاستیکی بودن بدنه دستگاه که آن هم به معنی مقاومت ضعیف در مقابل خط و خش است، باید فراموش نکنید که از همان ابتدای خرید ٬٬ یک گلس و یک قاب محافظ هم برای آن استفاده کنید. گوشی خود را برای مدتی طولانی به شارژر وصل نکنید. 22 باتری خیلی خوبی دارد و در عکاسی هم عملکرد کافی برای رفع نیازهای شما دارد، پردازنده این موبایل برای نیازهای روزانه و معمولی به خوبی کفایت میکند اما اصلا از آن توقع اجرای بازیهای سنگین را نداشته باشید. بدنه این موبایل از طرفی طراحی قابل قبولی دارد، فریم مات و قاب شکیل گلاستیکی، اما از طرف دیگر قطور و بسیار آسیب پذیر است. قطر ۹ میلیمتری شاید در یک دستگاه با مشخصات خاص مثل باتری بزرگ قابل پذیرش باشد اما اینجا برای ما خوشایند نیست.

در سال آینده تکنولوژی در هیجانات و جنجالهای سیاسی و شاید بزرگترین انتخابات تاریخ آمریکا، سیاره در حال گرم شدن، سیستم بیکفایت بهداشت و درمان و بسیاری از بخشهای دیگر هم حضور سایت 9to5mac خواهد داشت. البته در مورد دکمه پاور داستان متفاوت است و آن ارتفاع بسیار مناسبی دارد. ۹- تمام نمادها و علامت­های اختصاری که برای نشاندادن متغیرها، ثابت­ها، مقادیر و خواص استفاده میشود، باید در نخستین مورد کاربرد توضیح داده شوند. الفباخبر – گروه اقتصادی: در این خبر به بررسی قیمت انواع گوشی های سامسونگ در بازار پرداختیم. در این قسمت مزایای تلفنهای شیائومی را بررسی میکنیم. شخصه قدرتمند این گوشی در بخش دوربین، بهره بردن از سنسور دوربین اصلی با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل است. در مورد رزولوشن گوشی بیشتر بدانید. قاب گلاستیکی و فریم مات ویژگیهایی نیستند که در یک موبایل میان رده رو به پایین زیاد به چشم بخورند. دلیل محبوبیت سامسونگ نه تبلیغاتش بلکه تضمین کیفیت آن است؛ تا جاییکه هر خریدار موبایل اول سراغ سریهای مختلف گوشی سامسونگ میرود. اول اینکه طبیعتا a22 کیفیت و قدرت صدای بالایی ندارد و دوم اینکه اگر موبایل را در حالت افقی در دست بگیرید مثلا برای بازی کردن، انگشتان شما روی اسپیکر را میپوشاند و جلوی پخش صدا را میگیرد.

در نور شب هم باید بدانید که سامسونگ Galaxy A13 عملکرد مناسب و قابل قبولی دارد. گوشی سامسونگ، همواره نمونه بارزی از با کیفیت ترین گوشی های موجود در بازارهای جهانی و بازار ایران به شمار می رود. شما می توانید لیست قیمت گوشی های مختلف را در گندم مشاهده کنید و کمترین قیمت و مناسب ترین قسمت محصولات را از بین فروشندگان مختلف پیدا کرده و خرید خود را انجام دهید. هدف ما در اینجا بهبود تجربه مشتری از خرید آنلاین گوشی موبایل است و تمام توان خود را برای انجام این ماموریت به کار میگیریم. مترجم: مریم رضایی منبع: HBR موفقیت ما در شرکت سیسکو (Cisco) در اینکه چگونه تحولات بازار را پیشبینی، تسخیر و هدایت میکنیم تعریف میشود. در آمریکا هزینه ی مراقبت های پزشکی با یک آهنگ ۱۰ در صدی در حال افزایش است و این رویه سیر صعودی دارد . برنامههای افزایش بهرهوری میتوانند تأثیر بسیار زیادی بر روز کاری ما ایجاد کنند، بدون اینکه نیاز باشد کار خاصی انجام دهیم و برای بهبود بهرهوری خود تلاش زیادی کنیم. با ما همراه باشید تا پاسخ این سوال را با هم مرور کنیم. در بسیاری از دستگاههای امروزی بلندگوی تماس یعنی همان که هنگام مکالمه روبروی گوش ما قرار میگیرد همزمان نقش یک بلندگوی دوم را هم برای ساختن یک صدای استریو بازی میکند اما در a22 اینطور نیست.

این حجم گسترده از قابلیت ها نشان میدهد که خودکارسازی بازاریابی چقدر مهم است و استفاده از آن میتواند کارهای بازاریابی شما را به میزان زیادی بهبود ببخشد، و سرعت کار را افزایش دهد. با افزایش نیاز زندگی امروزه به برقراری ارتباط، استفاده ار شبکه های اجتماعی، گرایش نسل جوان به آموزش مجازی یا اجرای بازی های آنلاین توجه به نمایشگر با کیفیت و بزرگ اهمیت ویژه ای در بین ویژگی های گوشی هوشمند پیدا کرد. در واقع هر سه دکمه افزایش ولوم، کاهش ولوم و پاور در یک جهت دستگاه قرار گرفتهاند. مدلهای گلکسی سری A که در جمع پایین ردهها و میان ردهها قرار میگیرند انتخابی ایدآل برای افرادی هستند که قصد صرف هزینه بالا ندارند اما امکانات معقول و تقریبا بروز را از تلفن همراه خود میخواهند.

این میتوانست یک ویژگی خوب باشد اگر هیچ کدام از آنها دور از دسترس نبودند اما حالا که اینطور هست شاید بهتر بود دکمههای ولوم و دکمه پاور را در دو جهت متفاوت قرار دهند. بالاخره گوشی a22 سامسونگ خوب است یا نه؟ باتری ۵۰۰۰ میلیآمپری a22 در بین موبایلهای میان رده و حتی بقیه موبایلها باتری قابل احترامی است. قاب پشتی و فریم دور بدنه ٬٬ پلاستیکی هستند اما یک تفاوت مثبت قابل ذکر وجود دارد؛ قاب ٬٬ گلاستیکی است. فرایند چابکی در مورد ایجاد یک DNA مبتنی بر داده و تصمیمگیری مبتنی بر داده روزمره است و نیز می خواهد که کنجکاوی و ایده ها از سرتاسر سازمان و نه فقط از رهبری یا یک گروه کاری خاص، ظهور کنند. با پیشرفت تکنولوژی در زمینه ی واقعیت مجازی و راه های نوین ارتباط تصویری،از طرفداران این عقیده کاسته شده است. یک باتری 4000 میلیآمپر ساعتی که با توان 40 واتی به سرعت شارژ میشود هم در زیر قاب این گوشی حضور دارد.

این گوشی خاصیت ضد آب ندارد و از حافظه خارجی نیز پیروی نمیکند پس در هنگام خرید توجه کنید که به گوشی بدون این امکانات نیاز دارید. این موضوع سبب افت ناگهانی فروش گوشی های هوآوی شد و کاربران دیگر نمیتوانستند ریسک خرید گوشی هایی بدون قابلیت پشتیبانی از سرویسهای گوگل را بپذیرند؛ اما این موضوع تنها مدت کوتاهی این برند را تحت تاثیر قرار داد. با این حال، این موضوع را باید در نظر گرفت که دلایلی نیز وجود دارد که کاربران برند هواوی را نخرند و به سراغ برندهای دیگر بروند. به هر حال موبایل ٬٬ با یک بار شارژ کامل میتواند در تست مقاومت حدود ۱۱۸ ساعت، در تست مکالمه ۲۹ ساعت، در تست وبگردی با وای فای بیشتر از ۱۶ ساعت و در تست پخش فیلم آفلاین نزدیک به ۱۶ ساعت دوام بیاورد.

مثلا یکی از سری های تولید شده توسط شیائومی که معادلات بازار گوشی های هوشمند را کاملا بهم ریخت سری poco بود که در ادامه توضیحات بیشتری در رابطه با این سری ارائه شده است. این بدنه لزومان به عنوان یک فلز سرد مشابه اکثر گوشیهای هوشمند نخواهد بود، بلکه آن کمی گرمتر است و جنبه براقتری دارد. به تازگی چند گوشی از سری گلکسی A به پرفروشترین گوشیهای اندرویدی جهان تبدیل شدهاند و هر فروشگاه اینترنتی گوشی سامسونگ سری A را به فروش میرسانند. همچنین دیدیم که صفحه نمایش مدل ۴G این موبایل با تکنولوژی خیلی عالی super AMOLED ساخته شده است اما حتی کیفیت پایین آن یا مدل قدیمی رقیب آن در سری ۵G هم در این رده قیمتی قابل چشم پوشی است.

در دنیای گوشیهای هواوی، سری Mate محلی است که بالاترین دستگاه های این برند در آن جای میگیرند. در این نوشتار به برخی از سری گوشیهای هواوی پرداختیم و اطلاعات دیگری نظری نحوه استفاده از گوشی بدون گوگل را ذکر کردیم که امیدواریم برای شما همراهان مفید واقع شده باشد. همانطور که ما برخی از تکنولوژی های رایج نسل قبلی را ندیده ایم (مثل ماشین بخار و تلگراف)، نسل بعدی ما نیز بسیاری از تکنولوژی های متداول امروز را نخواهد دید. ما هم به شما توصیه میکنیم در ازای این هزینه ناچیز و جزئی، تجربه کاربری بهتر را انتخاب کنید و رفرش ریت را همیشه روی ۹۰ هرتز تنظیم کنید. فراموش نکنید که این شرکت، با استفاده از مجربترین متخصصین در راهنمایی، انتخاب و قیمت گوشی تا آخر مسیر با شما همراه خواهد بود.

اگر قصد خرید گوشی های این برند را دارید ، می توانید با ثبت سفارش خود در سایت هاکان موبایل از مزایا خرید با قیمت مناسب ، دریافت درب منزل و ارسال سریع کالا بهره مند شوید. نکات مثبتی درباره گوشی های هوشمند شیائومی برای خرید و استفاده از آن وجود دارد که به آن ها می پردازیم. سری A موبایل سامسونگ در واقع مجموعهای گوشیهای هوشمند میان رده با قیمت مناسب است. به هر حال ما هم قصد نداریم موبایل خود را داخل استخر بیندازیم یا بیدلیل در معرض آب قرار دهیم اما خوب بود که اگر به طور ناخواسته آبی روی موبایل ما پاشید آسیب کمتری ببیند یا اصلا آسیبی نبیند. ارسال پیامک و حتی چت آنلاین که از همه مشهورترش در آن سالها یاهومسنجر بود بیش از ۱۰ سال است که جزو زندگی روزانه ما شده ولی موضوعی که در اینجا میخواهیم به آن بپردازیم چت موبایلی است. آنر 6 پلاس در پشت دو دوربین 8 مگاپیکسلی دارد و در جلو یک دوربین 8 مگاپیکسلی دیگر قرار گرفته است. پنل پشت این گوشی طراحی متفاوتی نسبت به مدل قبلی خود دارد و از یک ماژول افقی با برند لایکا که شامل سه دوربین میشود بهره میبرد.

گوشی اندروید سامسونگ را میتوان در انواع مدلهای متنوع براساس امکانات، قابلیتها و قیمت روز موبایل در سه دسته پایین رده، میان رده و بالا رده طبقه بندی کرد. در بازار ایران کدام موبایل را تهیه کنیم؟ مثلا اگر موبایل ضدآب شما خیس شده باشد و با آن موزیک پخش کنید به مرور زمان اسپیکر خراب میشود. سیستم تعیین موقعیت جهانی (GPS) سامانه مکان یابی بسیار پیشرفته ایست که با بهره گیری از چندین ماهواره، محل دقیق یک سوژه را مشخص میکند. معرفی این سری فوق پیشرفته به اسکار سال 2020 باز میگردد. سری Mi 11 آخرین پرچمداران عرضه شده از سری mi محسوب می شوند. اما معمولا بعد از هفت سال این دستگاه قابلیت خود را از دست میدهد (و با اتمام باتری مواجه می شود) و باید تحت یک عمل جراحی دشوار تعویض شود. او گفت برای اولین بار در جهان، جراحان در کشورهای مختلف با استفاده از هدست در یک اتاق واقعیت مجازی با هم یک عمل جراحی انجام دادند.

اولین گوشی سری S در سال 2010 معرفی و به فروش رسید. این کار به راحتی باعث میشود که متوجه شوید داخل این پنل در قسمتهای زیادی خالی است و این یعنی سامسونگ حداکثر تلاش خود را برای کمتر کردن قطر a22 انجام نداده است. چند دقیقه کار کردن با A22 کافی است تا اثرات چربی و اثر انگشت تمام بدنه موبایل شما را بپوشاند. در خرید گوشی موبایل هوشمند حتما به رم دقت کنید. خرید گوشی سامسونگ سری S ارزش زیاد هزینه کردن را دارد. ویژگی برجسته سری P دوربین است. اما این سریها باهم چه تفاوتی دارند و کدام بهتر است؟ در خرید گوشی چه موارد دیگری را می بایست در نظر گرفت؟ البته باید گفت که کسی با توسعه فناوری و تکنولوژی مختالفتی ندارد اما باید اذعان کرد که این وسایل چه نقش پررنگی را در زندگی بشر امروزی ایفا می کنند و چه تاثیراتی که روی افراد نگذاشته اند! امروزه این نوع محافظ صفحه در همه موبایلها بسیار متداول است اما در a22 اینطور نیست و در عوض از یک محافظ بی نام و نشان با مقاومت نه چندان بالا استفاده شده است. آسیبپذیری دیگر a22 مربوط به آب و خاک است.

علاوه بر اینها ضد آب نیست و روی آن محافظ اضافی عرضه نشده است پس اگر میخواهید تا سه سال دیگر که سامسونگ از این موبایل پشتیبانی میکند از آن استفاده کنید باید خیلی با دقت بیشتری از آن محافظت کنید. گوشی موبایل سامسونگ با برخورداری از سیستم عامل اندروید یکی از برندهای شناخته شده و معتبر در بازار موبایل ایران و جهان شناخته میشود. 22 در رده موبایلهای اقتصادی قرار دارد. میتوان گفت که A22 از این لحاظ بالاتر از سطح خود قرار دارد و این از مزایای A22 است. گفته شد که گوشی Xperia 10 Plus دارای نمایشر ۶٫۵ اینچی است، که حدود ۸۱ درصد از سطح گوشی را نمایشگر اشغال کرده است. در حال حاضر، پروژههایی مانند اتریوم و پولکادات با استفاده از امکانات خود قابلیت تبدیل شدن به بستر اصلی وب ۳ را دارند اما هنوز سرعت ثبت تراکنش در آنها در سطح وب نیست. این حسگرها سرعت مناسبی ندارند، ممکن است تعداد دفعات زیادی به کاربر اعلام خطا کنند و در نور زیاد عملکرد آنها مختل میشود.

به همین جهت اهمیت دارد که بررسی کنیم تا چه مدت موبایل انتخابی ما دارای پشتیبانی است. اما در a22 با این باتری نسبتا بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپری چه داریم؟ اگر بخواهیم در میان سریهای گوشی سامسونگ که تاکنون عرضه شدهاند، دست به مقایسه بزنیم؛ گلکسی نوت در بالای لیست از نظر محبوبیت و قدرت قرار میگیرد. سختافزارهای قدرتمند، سرعت پردازش، کیفیت بالای لنزهای دوربین، قابلیتهای نرمافزار همه در بالاترین سطح قرار دارند. سختافزار قدرتمند، صفحهی تاشو و قدرت بالای نرمافزاری وجه مشخصهی سری Z میباشد. تولیدات سری M جزء گوشیهای ارزان قیمت قرار میگیرند. در رتبهی دوم این ارزشگذاری، بیشک گوشیهای سری S قرار میگیرند.