کدام مدل هوآوی دوربین بهتری دارد؟ 9to5mac Farsi

سونی از حالتی افزایش برای این موضوع بهره برده و پیشتر نیز برای محصولات 2017 خود از حرف “G” استفاده کرده بود. در حالی که این روزها بدنه گوشی های هوشمند از جنس فلز هایی مثل آلومینیم و استیل و حتی از جنس سرامیک ارائه می شود و با کمک شیشه، به زیبایی های آن افزوده می شود، حداقل سونی می توانست در این باره شفاف تر عمل کند و کیفیت کار را ارتقا دهد. همچنین دارای چیپست اسنپدراگون 865 و ساختاری مناسب است و با توجه به سایز کوچکتر آن،نگه داری آن در دست راحتتر بوده و خوش دست تر است. اما کافی است نهایت یک ماه از موبایل آبخورده استفاده کنید تا دیگر دستگاه روشن نشود. خدمات پس از فروش گوشی هواوی برای کاربران به صورت اختیاری ارائه می شود و شما می توانید تصمیم بگیرید که آیا از این خدمات استفاده خواهید کرد یا خیر؟ آیا شما حاضر هستید این مبلغ را برای خرید چنین گوشی متوسطی هزینه کنید؟

گوشی هواوی Y7 Prime 2019 دیگر گوشی هوآوی است که این کمپانی آن را با رنج قیمتی بسیار پایین تولید کرده است. حافظه داخلی گوشی، ۶۴ گیگابایت است و با کمک اسلات های حافظه ای میکرو اس دی، تا ۵۱۲ گیگابایت قابل ارتقاست. آیفون ۱۳ پرو با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت امروز ۴۸ میلیون و ۹۸۹ هزار تومان و قیمت گوشی آیفون ۱۳ پرومکس با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت به ۵۳ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان رسید. انرژی مورد نیاز این گوشی توسط یک باتری با ظرفیت 2500 میلی آمپر ساعت تامین میشود. باتری گوشی Xperia 10 Plus یک باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر است و تنها از طریق usb قابل شارژ است. تنها چیزی که در این بخش برتر از گوشی Xperia 10 ارائه شده، حافظه رم ۴ گیگابایتی است ( در اکسپریا ۱۰، رم ۳ گیگابایت است ) که البته این رقم هم در مقابل رقبا هنوز ۲ واحد کم دارد. با همان ابعاد 21:9 که آن را برای دیدن محتواهای تصویری بسیار مناسب میکند، همان چیپست اسنپدراگون 855 و رم 6 گیگابایتی که در اکسپریا 1 مشاهده کردیم. حافظه داخلی 8 گیگابایت به همراه یک رم 1 گیگابایتی برای گوشی سونی Xperia C3 در نظر گرفته شده است و قابلیت ارتقاء حافظه نیز برای آن وجود دارد.

مثلا باتری گوشی اکسپریا ۱۰ پلاس پر ظرفیت تر از گوشی اکسپریا ۱۰ است، اما منابع مصرفی در پلاس نیز بیشتر است و میزان مصرف باتری بیشتر بوده و این نمی تواند صرفا یک حسن به شمار آید. البته اگر این کم کاری ها را از هواووی یا سامسونگ دیده بودیم تقریبا برایمان قابل درک تر بود چرا که این دو برند، با وجود این که محصولاتی خوب روانه بازار ۲۰۱۹ کرده اند، اما در نیمه های همین ۲۰۱۹ قصد دارند تا با ایجاد نقطه عطفی در گوشی های هوشمند، گوشی های تاشوی دوبلکس خود را عرضه کنند. البته در بین گوشیهای نسخه چین که در کشورهایی بهجز چین مورد استفاده قرار گرفتهاند، برخی مشکلات نرمافزاری در این گوشیها دیده شده است. این ویژگی ها بجز قابلیت دو سیم کارت بودن و سبک وزن بودن، در گوشی اکسپریا ۱۰ نیز دقیقا دیده می شود. با بررسی هایی که دیروز برای گوشی سونی اکسپریا ۱۰ داشتیم، و با یک نگاه سطحی که به ویژگی های سونی اکسپریا ۱۰ پلاس انداختم، تفاوت خاص و چشم گیری بین این دو گوشی مشاهده نکردم. این وضعیت مثل این می ماند که سونی قصد داشته فقط در بازار امسال نیز حضور داشته باشد و نامی از خود به میان آورد، چرا که در مقابل رقبایش واقعا در رده های پایین قرار می گیرد.

شیائومی (انگلیسی: Xiaomi) یک شرکت چینی طراحی و تولید محصولات الکترونیک است و مقر آن در پکن قرار دارد. برترین گوشی Sony در سال 2022 سونی Xperia 1 III محسوب میشود که در واقع پرچمدار سال 2021 این کمپانی است.البته تا زمانی که گوشی Sony Xperia 1 IV که قرار است پرچمدار 2022 این کمپانی باشد، معرفی و عرضه شود. گوشی سونی Xperia C3 که در سال 2014 به بازار عرضه شده، بصورت اورجینال و با رنگبندی سفید در فروشگاه اینترنتی گوشی جانبی موجود است. گوشی های سامسونگ در مدل های مختلف ای روانه بازارهای جهانی شده است.ما در فروشگاه اینترنتی گندم به بررسی این مدل ها خواهیم پرداخت و بهترین مدلها را برای خرید شما معرفی خواهیم کرد.که قیمت مناسبی هم برای شما داشته باشد. مارکت پلیس مبیت، یکی از بزرگترین عرضه کنندگان کالای دیجیتال در سراسر کشور است که بروزترین و جدیدترین کالاها مانند گوشی های موبایل، لپ تاپ، تبلت و لوازم جانبی گوشی و کامپیوتر را از برترین برندهای جهانی با مناسب ترین قیمت و ضمانت اصالت کالا به کاربران عرضه می کند. تولید کنندگان تمام تلاششان را می­کنند که در نسخه ­ی جدید باگ ­ها و مشکلات برنامه برطرف شود و برنامه­ ها بهترین عملکرد را داشته باشند.

اولین چیزی که از برتری ( البته نمی توان این ویژگی را برتری دانست و صرفا آن را در لیست اضافات، می گنجانیم ) سونی اکسپریا ۱۰ پلاس نسبت به گوشی اکسپریا ۱۰ به چشم می آید بزرگ تر شدن اندازه نمایشگر پلاس می باشد. به طور دقیق تر این گوشی دارای طول ۱۶۷ میلی متر و عرض ۷۳ میلی متر و ضخامت ۸٫۳ میلی متر گزارش شده است. Sony Xperia 5 III یکی از بهترین عملکردها را از خود نشان داده است و همچنین دارای دوربین فوق العاده سه لنزی است که بسیار انطباق پذیرند. همچنین این گوشی دارای دوربین سه لنزی فوق العادهای است که شامل لنز اصلی، اولترا واید و تله فوتو 12مگاپیکسلی است. همچنین دوربین سه لنزی این دو گوشی هم کاملا مشابه است. در واقع این امر در خرید گوشی، کاملا به سلیقه و میزان راحتی شما با هر کدام از این سیستمعاملها بستگی دارد. این گوشی در نمونه اصلی دارای جایگاه یک سیم کارت است اما در نمونه ثانویه آن که کاملا مشابه این گوشی است، افزودن دو سیم کارت فراهم شده است. اگر شما با گوشی موبایل خود زیاد عکاسی میکنید، مسلما توجه به کیفیت دوربین برای شما ضروری است.

قطعا کار کردن روی چنین دیوایسی که برای اولین بار قصد دارد زندگی دیجیتالی را تجربه کند، هزینه بر زمان بر و انرژی بر است. ویژگی سه گوشی معرفی شده ۲۰۱۹ آن، بدین صورت است که سونی سه گوشی با نام های متفاوت و با قابلیت های تقریبا مشابه ارائه کرده که برای هر سه آن ها ویژگی ها در رده متوسط کیفیت ذکر شده اند. به نظر میرسد که Xperia 1 V مسیری متفاوت از مدلهای قبلی خود را دنبال خواهد کرد؛ همانطورکه پس از معرفی Xperia 1 IV اعلام شد، سونی همچنان به حسگر IMX557 که در Xperia 1 II استفاده کرده بود، تکیه کرد.

همچنین باید اشاره کنیم که سرعت و دقت در سیستم دوربین گوشیهای سونی بالاترین اولویت را دارد و همین سبب تفاوت گوشیهای سونی با سایر گوشیهای موبایل میشود. در بحث سخت افزار ابتدا به سیستم پردازنده ای گوشی Xperia 10 Plus می پردازیم. در عین حال تفاوت چندان زیادی در دوربین، پردازنده و سایر المان های اصلی این گوشی مشاهده نکردیم مگر تغییرات بسیار جزیی! البته به جز این سری، در سایر مدلهای این برند نیز میتوان گوشیهایی با پردازنده گرافیکی و حافظه خیلی خوب یافت که برای انواع بازیها مناسب باشد. بنا بر اطلاعاتی که از شیوه وبسایت بنچمارکگیری GFXBench منتشر شده، گوشی جدید سونی با شماره مدل H4133 به صفحه نمایشی 5.2 اینچی با وضوح 1080×1920 تجهیز و همراه با پردازنده هشت هستهای 2.2 گیگاهرتزی و پردازشگر گرافیکی آدرنو 508 روانه بازار خواهد شد. ممکن است گوشی Xperia 1 پرچمدار حقیقی 2019 کمپانی سونی باشد. پس یکی از بهترین گزینهها برای کسانی که بیش از هر چیز به عکاسی با گوشی خود علاقه دارند، اسمارتفون های جدید سونی است. امنیت ورود به گوشی سونی اکسپریا ۵ فقط در طریقه ورود از راه های قدیمی مانند کد ها و الگو ها و راه جدید حسگر اثر انگشت خلاصه شده است و ورودی امنیت دیگری برای آن تعبیه نشده است.

در سهماهه دوم ۲۰۲۱، شیائومی با گذشتن از اپل، توانست به دومین فروشنده تلفنهای هوشمند در جهان تبدیل شود و ۱۷ درصد از بازار جهانی این محصول را در اختیار گرفت. پس از آن که هواوی تصمیم گرفت روی دوربین گوشیهای خود کار کند، دوربین دوگانهای را هم برای Y7 Prime طراحی کرد. برند شیائومی با ساخت گوشی های هوشمند که قابلیت های فراوان و قیمت مناسب توانسته در سال های گذشته خریداران بسیاری به سوی خود بکشد. در بسیاری از جنبهها، این گوشی به Xperia 1 شباهت دارد. یکی از زیباترین طراحیها رو داره و به گوشیهای A52 شباهت زیادی داره. در کنار این بدنه فلزی که اطلاعی از نوع فلز و آلیاژ بکار گرفته شده در آن نیست، موجب شده کاربران این گوشی را کمی غیر جدی تلقی کنند. برخی از شرکتهای فعال در زمینه گوشیهای هوشمند تا به امروز توانستهاند گوشیهای هوشمند انعطافپذیر یا همان تاشو را روانه بازار کنند. اما بهرحال ویژگیهای خوب این گوشی از آن یک پرچمدار و یکی از بهترین گوشی های هوشمند سونی میسازد. تصاویر ثبت شده با دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی سونی اکسپریا 1 ، در حد متوسط است. MIUI رابط کاربری اختصاصی گوشی شیائومی است که نسخههای مختلفی از آن عرضه شده است.

شما قبل از خرید باید دقیقا نیاز خود را بسنجید، آیا عکاسی و کیفیت دوربین برای شما اهمیت دارد ، یا مشخصات پردازنده برای گیم و بازی، سایز صفحه گوشی نسبت به کارکرد شما و راحتی در دست گرفتن نیز مهم است. پردازنده گرافیکی این گوشی نیز Adreno 509 گزارش شده است. پنل این صفحه نمایش 12 بیتی به طور مشترک توسط دو سازنده مختلف (TCL یا Tianma) تولید خواهد شد که دارای تراکم 446 پیکسل در هر اینچ، نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز، نرخ نمونه برداری تاچ 480 هرتز و گواهی SGS برای جلوگیری از خستگی چشم است. در حالی که گوشی های مشابه و رقیب دارای تراکم پیکسلی نمایشگر بالای ۵۵۰ هستند، رقم ۴۲۲ برای این گوشی برای حرفه ای ها چندان قابل قبول نیست. گوشی سونی Xperia C3 مجهز به صفحه نمایش 5.5 اینچی از نوع IPS با رزولوشن HD است و تراکم پیکسلی 267 پیکسل در اینچ را به نمایش میگذارد. و اگر تممام این ویژگیها از نظر شما برای ورود این گوشی به لیست بهترین گوشی های سونی کافی نیست، باتری قدرتمند و با دوام این گوشی که مشکل باتری نسلهای پیش از خود را حل میکند را نیز به این مجموعه اضافه کنید.

حوزه فعالیت هواوی ارتباطات و کامپیوتر است و انواع لپتاپ، تبلت و مسلما انواع گوشی در این کمپانی تولید میشود. با تمام ویژگیهای خوبی که این گوشی برای ارائه کردن دارد، حتی اگر بهترین گوشی Sony محسوب نشود، قطعا جزو بهترین محصولات این شرکت است. از گوشی هایی با دکمه ها و کلید های ساده با یک صفحه نمایش کوچک تبدیل به گوشی هایی با صفحه نمایش بزرگ لمسی و بدون کلید شده است.با طراحی های خاص در قاب گوشی و رنگ های مختلف چشمگیر.گوشی هایی با صفحه نمایش بسیار با کیفیت و وضوح و کیفیت بالای تصاویر.یک گوشی موبایل حداقل باید نیازهای شما را به خوبی انجام دهد. سونی که در کارنامه خود بهره مندی از دوربین های ۲۰ مگاپیکسلی دارد، برای ذهن فن هایش انتخاب چنین ظرفیت هایی برای برترین مدلش کمی چالش به شمار می آید! همچنین میتوانید زمان شروع و پایان آن را هم انتخاب کنید تا این ویژگی در زمان مشخصی فعال باشد. به منظور یادآوری Xperia 1 IV همچنین شامل حسگر IMX650 و IMX563 سونی به عنوان دوربین تله فوتو و دوربینهای با زاویه فوق عریض است. بهترین گوشی 2022 سونی اکسپریا کدام است؟ گوشی اکسپریا ۱۰ پلاس دارای دوربین دوگانه در عقب گوشی است.

این گوشی دارای چیپ پردازنده Qualcomm Snapdragon 636 SDM636 است که با یک پردازنده ۸ هسته ای، تحت تکنولوژی ۶۴ بیتی، با فرکانس ۱۸۰۰ مگاهرتز به پردازش دیتاها می سایت 9to5mac پردازد. تراشه اسنپدراگون 400 با پردازنده مرکزی چهار هستهای است و فرکانس 1.2 گیگاهرتز وظیفه پردازش اطلاعات را برعهده دارد. گوشیهای موبایل سری می نوت (Mi Note) با سخت افزار، پردازنده و باتری قویتر روانه بازار شدند. اما جدیدترین مدلهای سامسونگ دو نسخه ارزان پرچمدار گلکسی S10 لایت و گلکسی نوت 10 لایت هستند که قیمت مناسبی دارند. اگر بخواهیم گوشیهای سامسونگ را از نظر سختافزاری بررسی کنیم گوشیهای مدل S دارای بهترین سختافزار در میان دیگر مدلهای سامسونگ هستند و درصورتیکه به سختافزار گوشی اهمیت میدهید بهترین گوشی برای شما گوشیهای مدل S سامسونگ است، البته قبل از خرید به قدرت خنکسازی نیز دقت کنید، بعضی از گوشیهای سامسونگ هستند که از تراشههای بسیار قدرتمندی استفاده میکنند اما نقص در خنکسازی موجب داغ شدن و کاهش کارایی گوشی خواهد شد.

برای این محصول حسگر اثر انگشت در نظر گرفته شده و با 4 سنسور دوربین در قاب پشتی شامل 64، 12، 5 و 5 مگاپیکسلی به همراه سنسور 32 مگاپیکسلی در جلو برای عکاسی گزینه مناسبی محسوب میشود. البته این گوشی دارای اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایشی نیست و طراحی نازک و بسیار ظریف آن ممکن است مطابق سلیقه همه نباشد. البته امیدواریم این کم کاری ها روی گوشی های اصلی سری ۲۰۱۹ اش، دلیلش تنها یک چیز باشد و آن هم این که، در حال کارکردن روی یکی از دیوایس های دیگرش باشد که با خبر آن واقعا همه را سورپرایز کند. امیدواریم شما نیز با استفاده از اطلاعات موجود در این متن بتوانید خرید موفقی را تجربه کنید. مشخصات گوشی سونی H4133 از شیوه “GFXBench” و اسناد موجود در وبسایت سونی لو رفت. سونی از هیچکدام از این دو در Xperia 1 III استفاده نکرد، اگرچه IMX650 در هواوی P30 و P30 Pro آزمایش شده بود. مادون قرمز برای کنترل کردن کنترل تلویزیون مورد استفاده قرار می گیرد.به جای این ویژگی از حسگر های بهتر استفاده شده است. در طراحی گوشی زیبا سونی اکسپریا سی3 از پلاستیکی با کیفیت استفاده شده است. اگر چه سونی در تولید گوشی ها و تبلت های باریک تا کنون شهرت داشته اما مدل های سری ۲۰۱۹ آن را نمی توان در راسته ی گوشی های باریک به شمار آورد چرا که استاندارد جهانی برای این عنوان، ضخامت کمتر از ۷ میلی متر است.

در بخش راست بدنه کلید های ولوم، پاور به همراه حسگر اثر انگشت و در نهایت کلید شاتر دوربین مشاهده می شوند. نوکیا G20 چند ماهی از Samsung A03 قدیمیتره ولی از A03 توی امکانات جلوتره و به حسگر اثر انگشت، درگاه Type-C و دوربین های اولترا واید و ماکرو مجهز شده. لیست امکانات و انتظارات شما از گوشی موبایل به شما در انتخاب و فیلتر کردن مدلهای موجود در بازار باتوجه به قیمت گوشی میتواند کار شما را سادهتر کند. شما میتوانید از میان فروشگاه های اینترنتی اقدام به انتخاب و خرید گوشی Huawei مدنظرتان کنید. سیستم چند فروشگاهی مبیت علاوه بر ایجاد محیطی مناسب برای خرید کالا، به فروشندگان نیز این امکان را می دهد تا در هر نقطه از ایران کالای خود را در این فروشگاه اینترنتی به فروش برسانند. سیستم عامل نصب شده بر روی این دستگاه اندروید 4.4.2 است. این گوشی دو سیم کارت بوده و از کیفیت خوبی برخوردار است. این گوشی ضد آب که طراحی باریک و خوش دستی هم دارد، مجهز به نمایشگر 5.2 اینچی فول اچدی بوده و در حال حاضر در نسخه تک سیمکارت حدود 1.950.000 تومان و در مدل دو سیم با 50 هزار تومان اضافهتر به فروش میرسد!

اما بهرحال این دو گوشی بیش از آنکه فکرش را بکنید به هم شباهت دارند. برای خرید گوشی هواوی باید اذعان کنیم در تمام رده های قیمتی گوشی های هواوی مدل های کم نظیر و جذابی دارند که میتوانند خریداران را با بودجه های مختلف راضی نگه دارند. در جمعبندی بررسی Mi 10T Pro باید گفت این موبایل تقریبا در تمام حوزهها عملکردی همرده با بهترین موبایلهای جهان ارائه میکند. متخصصین این قابلیت را در رده ی متوسط عملکردی رده بندی کرده اند و این یعنی، از نظر پردازشی، گوشی Xperia 10 Plus می توانست بهترین المان ها را داشته باشد اما ندارد. از دیگر ویژگیهای قابل توجه این گوشی نیز میتوان به اندروید 8.0 اوریو، بلوتوث 5.0 و ان اف سی اشاره کرد.

از سوی دیگر این شرکت Xperia IV را به سیستم دوربین تلهفوتو جدید مجهز کرد که میتواند فاصله کانونی آن را با حفظ زوم اپتیکال تغییر دهد. استفاده از سیستم عامل اندروید در گوشی های هوشمند سامسونگ باعث شده تا کابران در هنگام استفاده احساس راحتی بیشتری کنند. به نمایشگر بزرگی نیاز دارید یا ابعاد کوچکتر برایتان ارزش بیشتری دارد؟ به عبارت دیگر ما بر این باور هستیم که طیف وسیع مشتریان با سود کم میتواند سودآوری بیشتری داشته باشد. دوربین با سنسور 8 مگاپیکسل و قابلیت اتصال به شبکهی اینترنت 4G از دیگر ویژگیهای آن است. هر سه دوربین پشتی Xperia 1 V ظاهراً وضوح ۱۲ مگاپیکسل خواهند داشت که مطابق با مدلهای قبل است. گاهی اوقات ممکن است با وضع قوانین جدید در مورد روند ثبت سفارش و واردات گوشی موبایل، حجم واردات کاهش یابد و موجودی کالا در بازار موبایل کم شود، در این صورت حتی با کاهش نرخ ارز نیز ممکن است قیمت گوشی به صورت صعودی افزایش پیدا کند تا زمانی که کالا به مقدار نیاز بازار ایران تامین شود. در کنار این شباهت ها، یکی از برتریهایی که Xperia 5 دارد، عمر باتری است که کمی از عمر باتری Sony Xperia 1 بیشتر است.