کریگ فدریگی در مصاحبه‌های پس از WWDC، رایانه‌های شخصی هوش مصنوعی و تبلت‌های ویندوز و موارد دیگر را مسخره می‌کند.


پس از WWDC، مدیران اپل از جمله کریگ فدریگی، گرگ جوسویاک و جان جیاناندریا یک سری مصاحبه در مورد iOS 18، Apple Intelligence و موارد دیگر انجام دادند. خلاصه ای از این مصاحبه ها را در زیر ببینید.

در طول سال برنامه گفتگوی زنده در طول این مصاحبه، فدریگی به طرز ماهرانه‌ای از این ایده که اپل در زمینه هوش مصنوعی عقب مانده است انتقاد کرد – با اشاره به اینکه اپل از سال 2020 کامپیوترهای مک را با موتورهای عصبی ارسال می‌کند. تنها تفاوت این است که اپل، برخلاف برخی از همتایان خود، این کار را انجام نداده است. آنها را «موتورهای عصبی» بنامیم. “هوش مصنوعی کامپیوتر. »

این چیزی است که اکنون با هوش مصنوعی رایانه شخصی سرگرم کننده است. مثل این است که کسی ایده یک موتور عصبی را امسال کشف کرده است.

بدیهی است که هیچ چیز شبیه آنچه که ما برای سال‌ها در گوشی‌ها انجام داده‌ایم، و با اولین M1 Mac که در سال 2020 معرفی کردیم و هر مکی که از آن زمان معرفی کرده‌ایم، نیست. من حدس می‌زنم که نام قایق PC AI را از دست داده‌ایم، زیرا در تمام این مدت قایق‌های عالی ساخته‌ایم. اما موضوع این نیست. اینها مک های عالی هستند.

فدریگی و جوسویاک همچنین به این پیشنهاد پرداختند که آی‌پدها باید قابلیت بوت دوگانه روی iPadOS و macOS را داشته باشند. فدریگی به شوخی گفت: «ما در تلاش نیستیم یک رایانه شخصی با ویندوز 8 یا هر چیز دیگری بسازیم.

من عاشق آی پدم هستم. من احتمالاً به همان اندازه، اگر نه بیشتر، وقت خود را در iPad خود صرف انجام کارهای مختلف می کنم تا زمانی که در مک خود انجام می دهم. من هم عاشق مکم هستم. من نمی خواهم آنها به همان دستگاه تبدیل شوند.

وقتی در حال حاضر از iPad Pro خود استفاده می کنید، این بهترین تجربه iPad است که می توانید تصور کنید، و این برای بسیاری از افراد ارزش زیادی دارد. منظورم این است که این یک تجربه عالی است.
و ما می‌خواهیم iPad را به بهترین آیپد تبدیل کنیم. ما سعی نمی کنیم یک رایانه شخصی با ویندوز 8 یا هر چیز دیگری بسازیم.

می توانید مصاحبه با Joswiak، Federighi و Giannandrea را در زیر مشاهده کنید، و همچنین تعدادی از مصاحبه های دیگر بعد از WWDC 2024.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی