کریگ فدریگی می گوید اپل امیدوار است گوگل جمینی و سایر مدل های هوش مصنوعی را به iOS 18 اضافه کند


به عنوان بخشی از اعلامیه های WWDC امروز، اپل از همکاری با OpenAI برای آوردن ChatGPT به صورت بومی به iOS 18 خبر داد. در مصاحبه بعدی در روز دوشنبه، کریگ فدریگی و جان جیاناندریا، مدیران اپل اهداف هوش مصنوعی اپل را توضیح دادند – و به توافق احتمالی با گوگل اشاره کردند. . جوزا در آینده

این مصاحبه که توسط iJustine مدیریت می‌شد، بعدازظهر امروز در سالن استیو جابز انجام شد و با جان جیاناندریا، معاون ارشد یادگیری ماشین و استراتژی هوش مصنوعی اپل، و کریگ فدریگی، معاون ارشد مهندسی نرم‌افزار، گفتگو شد.

در طول مصاحبه، فدریگی به طور خاص به امیدهای اپل اشاره کرد که در نهایت به کاربران اجازه می دهد تا بین مدل های مختلف برای استفاده با Apple Intelligence یکی را انتخاب کنند. اگرچه ChatGPT OpenAI در حال حاضر تنها گزینه است، فدریگی پیشنهاد کرد که Google Gemini می تواند گزینه بعدی باشد:

ما فکر می‌کنیم که در نهایت افراد ممکن است مدل‌های خاصی را که می‌خواهند استفاده کنند ترجیح می‌دهند، شاید مدلی که برای نوشتن خلاقانه ایده‌آل است یا مدلی که برای کدنویسی ترجیح می‌دهند. بنابراین ما می خواهیم به کاربران اجازه دهیم تا در نهایت مدل مورد نظر خود را بیاورند.

بنابراین می توانیم امیدوار باشیم که در آینده با مدل های مختلفی مانند Google Gemini یکپارچه سازی کنیم. منظورم این است که هنوز چیزی برای اعلام وجود ندارد، اما جهت ما این است.

به گفته فدریگی، تصمیم برای تمرکز بر ChatGPT در ابتدا به این دلیل بود که اپل می‌خواست «با بهترین‌ها شروع کند».

اپل در اواخر امسال شروع به عرضه ویژگی های هوشمند اپل خواهد کرد. این ویژگی‌ها به صورت رایگان در آیفون 15 پرو و ​​نسخه‌های جدیدتر و همچنین تمامی مک‌ها و آیپدهای سری M در دسترس خواهند بود.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی