کش را در iPhone و iPad برای Safari و موارد دیگر پاک کنید

زمان زیادی طول نمی کشد که کش ها در iOS پر می شوند. از مرورگر پیش‌فرض Safari گرفته تا برنامه‌های شخص ثالث، مراحل پاک کردن کش، تاریخچه و کوکی‌ها را در iPhone و iPad دنبال کنید.

از خواندن راهنمای ما در مورد نحوه پاک کردن حافظه پنهان در iPhone و iPad سپاسگزاریم!

آموزش های بیشتر 9to5Mac را بخوانید:

همیشه می توانید نگاهی بیندازید تنظیمات > عمومی > ذخیره سازی آیفون برای اولویت بندی برنامه های شخص ثالث که ممکن است بخواهید ابتدا با آنها مقابله کنید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


در حالی که پاک کردن حافظه نهان در سافاری تنها با یک ضربه سریع و آسان است، این فرآیند ممکن است با برنامه های شخص ثالث متفاوت باشد. ابتدا نحوه پاک کردن کش در سافاری در آیفون و آیپد را خواهیم دید، سپس در مورد سایر برنامه ها بحث خواهیم کرد.

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

به خاطر داشته باشید که داده‌های وب‌سایت حذف‌شده از iPhone یا iPad در صورت همگام‌سازی با Safari، از سایر دستگاه‌های Apple شما که به همان حساب iCloud وارد شده‌اند، حذف خواهند شد.

کش را در iPhone و iPad 1 پاک کنید
کش در آیفون 2 را پاک کنید

کش را در آیفون برای برنامه های شخص ثالث پاک کنید

  • حذف حافظه پنهان برنامه شخص ثالث از توسعه دهنده ای به توسعه دهنده دیگر متفاوت است. برخی مانند Slack گزینه ای را در تنظیمات برگزیده برنامه در تنظیمات iOS ارائه می دهند، در حالی که برخی مانند فیس بوک این کار را نمی کنند. تنظیمات برنامه های خود را بررسی کنید تا گزینه های خود را ببینید (برنامه تنظیمات > نام برنامه).
  • برای برنامه هایی که دکمه پاک کردن حافظه پنهان را ارائه نمی دهند، حذف برنامه و نصب مجدد آن گزینه دیگری است.

ما همچنین یک راهنما برای پاک کردن حافظه پنهان، تاریخچه و کوکی‌ها در مک داریم، آن را در اینجا بررسی کنید.

نحوه پاک کردن کش در آیفون و آیپد در سافاری و سایر برنامه ها

سافاری

  1. باز کن تنظیمات
  2. انگشت خود را به پایین بکشید و ضربه بزنید سافاری
  3. دوباره انگشت خود را به پایین بکشید و ضربه بزنید تاریخچه و داده های وب سایت را پاک کنیدبرای تایید دوباره آن را فشار دهید
  • اگر می‌خواهید بدون پاک کردن کل کش سافاری داده‌های وب‌سایت شخصی را پاک کنید، در پایین تنظیمات Safari را انتخاب کنید. پیشرفته > داده های وب سایت > ویرایش (یا برای حذف موارد جداگانه، انگشت خود را از راست به چپ بکشید).