کمپین بازگشت به مدرسه اپل از هفته آینده در اروپا آغاز می شود

سایت پرتغالی iFeed.pt از منابع آشنا به این موضوع مطلع شد که کمپین بازگشت به مدرسه 2022 اپل هفته آینده در کشورهای اروپایی راه اندازی خواهد شد. مشابه پیشنهادی که در حال حاضر در ایالات متحده و کانادا موجود است، خریداران دانشجو پس از خرید مک یا آی پد جدید، یک کارت هدیه رایگان تا سقف 150 یورو دریافت خواهند کرد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی کمپین بازگشت به مدرسه اپل بخشی از برنامه آموزشی این شرکت است که به دانش‌آموزان، مربیان و سایر افراد در مدارس و دانشگاه‌ها برای خرید مک‌ها و آی‌پدهای جدید تخفیف می‌دهد. شایان ذکر است که دانشجویان همچنین می توانند AppleCare+ را برای محصولات واجد شرایط خود با 20 درصد تخفیف دریافت کنند.

با مراجعه به فروشگاه آموزش اپل می توانید جزئیات بیشتری در مورد کمپین و تخفیف ها پیدا کنید. مشتریان باید واجد شرایط بودن خود را برای تخفیف از طریق پلتفرم UNiDAYS تأیید کنند. تخفیف ها بر اساس محصول متفاوت است.

گیفت کارت را می توان برای خرید در اپل استور، اپ استور و iTunes Store و برای Apple Books و همچنین برای اشتراک و خریدهای درون برنامه ای استفاده کرد. سال گذشته، کمپین بازگشت به مدرسه اپل به مشتریان ایرپاد رایگان داد. اکنون، با یک کارت هدیه، مشتریان می توانند انتخاب کنند که چگونه می خواهند پول خود را خرج کنند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


این کمپین همچنین در برخی از کشورهای آسیایی مانند هند و تایلند راه اندازی شده است، اما اپل همچنان نسل دوم AirPods را به صورت رایگان در آن کشورها ارائه می دهد – احتمالاً به این دلیل که گیفت کارت های اپل برای خرید در آن کشورها معتبر نیستند. Apple Store آنلاین.

درباره کمپین بازگشت به مدرسه اپل بیشتر بدانید

اپل ماه گذشته کمپین سنتی بازگشت به مدرسه خود را در ایالات متحده و کانادا راه اندازی کرد. امسال، این پیشنهاد به دانش‌آموزان و مربیان یک کارت هدیه رایگان تا سقف 150 دلار برای کسانی که مدل‌های مک و آی‌پد واجد شرایط را خریداری می‌کنند، می‌دهد. اکنون به نظر می رسد اپل در حال آماده شدن برای راه اندازی این کمپین در اروپا نیز است.

در کشورهایی که این کمپین در حال حاضر در دسترس است، اپل یک کارت هدیه ۱۵۰ دلاری را به کسانی که مک بوک ایر، مک بوک پرو یا آی مک جدید خریداری می کنند ارائه می دهد. در مورد iPad، اپل یک کارت هدیه ۱۰۰ دلاری را به کسانی که iPad Air یا iPad Pro جدید خریداری می کنند ارائه می دهد.

همچنین بخوانید: