کمیسیونر FCC می گوید TikTok را از فروشگاه های برنامه حذف کنید

لیست داده های شخصی و حساسی که جمع آوری می کند از آنجا ادامه می یابد. با این حال، این نباید تعجب آور باشد. در داخل مرزهای خود، جمهوری خلق چین برخی از تهاجمی ترین و فراگیرترین قابلیت های نظارتی جهان را برای حفظ کنترل مستبدانه توسعه داده است.

دولت قبلی این برنامه را به عنوان یک تهدید امنیت ملی توصیف کرد، اما کارشناسان گفتند که این فقط به روشی نسبتاً انتزاعی درست است. دولت بایدن فرمان اجرایی را لغو کرد، اما دستور بررسی گسترده‌تر اپلیکیشن‌های مرتبط با دشمنان خارجی را صادر کرد.

کمیسیونر FCC می گوید TikTok را حذف کنید

واضح است که TikTok به دلیل جمع‌آوری داده‌های گسترده همراه با دسترسی به ظاهر کنترل نشده پکن به این داده‌های حساس، خطر امنیت ملی غیرقابل قبولی دارد. اما همچنین واضح است که رفتار و اظهارات نادرست TikTok در مورد دسترسی نامحدود پکن به داده های حساس کاربران ایالات متحده، که برخی از آنها در زیر توضیح داده شده است، آن را با سیاست هایی که دو شرکت شما برای هر برنامه درخواست می کنند، مغایرت دارد. به عنوان یک شرط برای در دسترس ماندن در فروشگاه های برنامه شما رعایت شود. بنابراین، از شما درخواست می‌کنم که متن ساده خط‌مشی‌های فروشگاه برنامه خود را در TikTok اعمال کنید و به دلیل نقض این شرایط، آن را از فروشگاه‌های برنامه خود حذف کنید.

ما می دانیم که از منظر امنیتی در بین پلتفرم های مورد بررسی قرار می گیریم و هدف ما رفع هرگونه شک و تردید در مورد امنیت داده های کاربران ایالات متحده است. به همین دلیل است که ما کارشناسانی را در زمینه های خود استخدام می کنیم، به طور مداوم برای تأیید استانداردهای امنیتی خود تلاش می کنیم و از اشخاص ثالث مستقل و معتبر برای آزمایش دفاع خود استفاده می کنیم.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


TikTok آن چیزی نیست که در ظاهر به نظر می رسد. این فقط یک برنامه برای به اشتراک گذاری ویدیوها یا میم های خنده دار نیست. لباس گوسفند است. TikTok در هسته خود به عنوان یک ابزار نظارتی پیچیده عمل می کند که مقادیر زیادی از داده های شخصی و حساس را جمع آوری می کند.

هفته گذشته، یک گزارش هشدار دهنده جدید، تهدیدات جدی امنیت ملی ناشی از TikTok را روشن کرد. همانطور که می‌دانید، TikTok اپلیکیشنی است که از طریق فروشگاه‌های اپلیکیشن شما در دسترس میلیون‌ها آمریکایی قرار می‌گیرد، و حجم وسیعی از داده‌های حساس را در مورد آن کاربران آمریکایی جمع‌آوری می‌کند. TikTok متعلق به ByteDance مستقر در پکن است، سازمانی که وابسته به حزب کمونیست چین است و طبق قوانین چین ملزم به رعایت الزامات نظارت PRC است.

در این نامه چهار صفحه ای آمده است که TikTok یک برنامه اشتراک ویدیو نیست، بلکه یک “ابزار نظارتی پیچیده” برای دولت چین است.

زمینه

در واقع، TikTok همه چیز را از تاریخچه جستجو و مرور گرفته تا الگوهای ضربه زدن به کلید و شناسه‌های بیومتریک، از جمله اثر انگشت صورت – که به گفته محققان می‌تواند در فناوری تشخیص چهره نامرتبط استفاده شود – و اثر انگشت و صدا را جمع‌آوری می‌کند. داده‌های مکان و همچنین پیش‌نویس‌های پیام و ابرداده، و همچنین متن، تصاویر و ویدیوهای ذخیره‌شده در کلیپ‌بورد دستگاه را جمع‌آوری می‌کند.

CNBC گزارش می دهد که TikTok بیانیه کوتاهی را در پاسخ منتشر کرد.

برندن کار، کمیسیونر FCC، نامه‌ای سرگشاده دو صفحه‌ای به اپل و گوگل نوشت و از آن‌ها خواست این برنامه را از اپ استور و گوگل پلی حذف کنند. او آن را ابزاری برای جمع آوری داده ها برای مقامات چینی توصیف کرد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:



[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

در سال 2020، رئیس جمهور سابق اعلام کرد که TikTok در ایالات متحده ممنوع می شود مگر اینکه به یک شرکت آمریکایی فروخته شود. ضرب الاجل فشرده ذکر شد، اما قبل از نادیده گرفتن بی سر و صدا دو بار تمدید شد.

این مجموعه داده‌های حساسی را جمع‌آوری می‌کند که گزارش‌های جدید می‌گویند در پکن به آن‌ها دسترسی دارند.

یکی از کمیسیون‌های FCC از اپل و گوگل خواسته است تا TikTok را از فروشگاه‌های برنامه مربوطه خود حذف کنند و به شرکت‌ها تا 8 ژوئیه فرصت داده تا پاسخ دهند. مشخص نیست در صورت عدم رعایت این شرکت ها، کمیسیون ارتباطات فدرال چه اقدامی ممکن است انجام دهد.

گزارش هفته گذشته BuzzFeed News از طریق ضبط‌های صوتی فاش شده نشان داد که مقامات ByteDance در پکن مکرراً به داده‌های حساسی که TikTok از آمریکایی‌ها جمع‌آوری کرده بود، پس از اینکه این کاربران آمریکایی برنامه را از طریق فروشگاه‌های برنامه شما دانلود کردند، دسترسی پیدا کردند. با وجود اینکه TikTok مکرراً اعلام کرده است که داده‌هایی که از آمریکایی‌ها جمع‌آوری می‌کند در ایالات متحده ذخیره می‌شود، یکی از مقامات TikTok در این ضبط‌ها گفت: «همه چیز در چین دیده می‌شود». […]

– برندن کار (@BrendanCarrFCC) 28 ژوئن 2022

در این نامه آمده است که در حالی که دو غول فناوری از ادعاهای مطرح شده در مورد نحوه استفاده از این برنامه توسط چین متقاعد نشده‌اند، باید TikTok را حذف کنند زیرا دستورالعمل‌های App Store را نقض می‌کند.

TikTok فقط یک برنامه ویدیویی دیگر نیست.
لباس گوسفند است.

تماس گرفتم @سیب & @Google برای حذف TikTok از فروشگاه های برنامه خود به دلیل مدل شیوه های داده های مخفی خود. pic.twitter.com/Le01fBpNjn

نه اپل و نه گوگل در زمان نگارش این مقاله پاسخی نداده بودند.