کنترلر برای HomeKit پشتیبانی از ویجت ها، برچسب های NFC را اضافه می کند و پشتیبانی از پوشه های هوشمند را بهبود می بخشد

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

کنترلر برای HomeKit یک برنامه ضروری برای علاقه مندان به HomeKit است. حتی اگر بسیاری از ویژگی‌ها برای شما جالب نیستند، به یک دلیل ساده آن را ضروری می‌دانم: به شما این امکان را می‌دهد از کل پیکربندی HomeKit خود نسخه پشتیبان تهیه و بازیابی کنید. با نسخه 5.12، برنامه ویجت های HomeKit و پشتیبانی از برچسب NFC را اضافه می کند، پشتیبانی از پوشه های هوشمند را بهبود می بخشد و عملکرد کلی macOS را بهبود می بخشد. برای یادگیری بیشتر خواندن را ادامه دهید.

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

نسخه 5.12 دسترسی به پوشه های هوشمند را ساده کرده و به شما امکان می دهد همه آنها را در یک نگاه ببینید و با یک کلیک به آنها دسترسی داشته باشید. با فشار دادن و نگه داشتن آنها می توانید آنها را تغییر دهید. این برنامه اکنون نمونه ای از پوشه های مفید را برای شروع شما ایجاد می کند.

پشتیبانی از طرح URL

قبلا پوشش داده ام برچسب های NFC در HomeKit در مقاله قبلی. با این نسخه جدید نرم افزار، Controller for HomeKit ایجاد و مدیریت اقدامات NFC با HomeKit را ساده می کند.

تو می توانی بارگذاری کنترلر برای HomeKit از فروشگاه App.

کنترلر HomeKit خود را باز کرد طرح URL بنابراین سایر برنامه ها می توانند با استفاده از چیزی شبیه به آن به آن متصل شوند controllerforhomekit://v1/room. مستندات همه احتمالات را توضیح می دهد، اما اگر از برنامه های اتوماسیون مختلف در macOS یا iOS استفاده می کنید، گزینه های جدیدی برای تعامل با HomeKit خواهید داشت.

سایر به روز رسانی های متفرقه

تعداد انگشت شماری بهبودهای دیگر در این برنامه وجود دارد، از جمله عملکرد بهتر macOS، گردش کار بهبود یافته، ذخیره کدهای HomeKit پل شده و موارد دیگر. بررسی یادداشت های انتشار برای نوشتن کامل

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


کنترلر برای HomeKit 5.12 HomeKit را با ویجت ها به صفحه اصلی شما می آورد. از آنجایی که اپل به صورت بومی پشتیبانی اضافه نکرده است، می‌توانید از این برنامه استفاده کنید تا ضروری‌ترین صحنه‌ها، اتوماسیون‌ها و دوربین‌های HomeKit را مستقیماً روی صفحه اصلی خود داشته باشید.

برچسب های NFC