کنترلر برای iOS تجربه HomeKit شما را با ویژگی‌های جدید پشتیبان‌گیری، ذخیره‌سازی کد و موارد دیگر شارژ می‌کند.

برای دستگاه‌هایی که در فضای باز هستند یا کد HomeKit را به عنوان برچسب روی دستگاه ندارند، در صورت نیاز به تنظیم مجدد، لازم است از کد HomeKit یک نسخه پشتیبان تهیه کنید. کنترلر برای HomeKit اکنون می تواند کدها را در عملکرد پشتیبان و بازیابی خود ادغام کند، بنابراین هر نسخه پشتیبان شامل یک کپی از کدهای HomeKit شما می شود.

آرشیو صحنه ها و اتوماسیون ها

کنترلر HomeKit 5.4 در دسترس است فروشگاه اپلیکیشن به عنوان یک دانلود رایگان با گزینه های مختلف برای خریدهای درون برنامه ای برای اشتراک یا باز کردن قفل مادام العمر.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


یکی از دلایل اصلی داشتن برنامه، امکان پشتیبان گیری و بازیابی پایه HomeKit شما است. با گسترش دامنه دستگاه های شما، بازسازی آن از ابتدا دردسرساز خواهد بود. در نسخه 5.4، Controller for HomeKit ابزار پشتیبان گیری نسل موفقیت خود را به ارمغان می آورد تا آن را قدرتمندتر و قابل اعتمادتر کند.

ذخیره سازی کد HomeKit

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

کنترلر برای HomeKit برنامه ای است که قبلا در مورد آن صحبت کردیم 9to5Macو تبدیل به یک ابزار شخص ثالث محبوب برای بهبود تجربه HomeKit شما شده است. امروزه، Controller برای HomeKit 5.4 تعدادی ابزار جدید اضافه می کند تا آن را برای ارتقای پایگاه داده HomeKit خود به سطح بعدی بهتر و مفیدتر کند. ادامه مطلب را بخوانید تا ببینید چه چیزی جدید است.

تجربه پشتیبان گیری بهبود یافته

بسته به زمان سال، می توانید از صحنه ها و اتوماسیون های مختلفی برای کنترل لوازم جانبی خاص استفاده کنید. کنترلر برای HomeKit 5.4 شامل یک عملکرد جدید برای بایگانی و بازیابی صحنه ها و اتوماسیون ها است. یک مثال عالی از مزایا این است که صحنه های کریسمس خود را پس از حذف تزئینات خود بایگانی کنید.

ارتقاهای متفرقه

  • راهنماهای جدید برای موارد استفاده معمول از نسخه پشتیبان
  • عملکرد و قابلیت اطمینان بهبود یافته است
  • وضعیت ذخیره جدید نشان می دهد که ذخیره شما به روز است یا خیر
  • پشتیبانی از iBeacon
برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید: