کنترل امنیتی برای آیفون: راهنمای حریم خصوصی iOS 16

[ad_2]

Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی از اینکه راهنمای ما در مورد نحوه استفاده از Safety Check برای آیفون را مطالعه کردید، سپاسگزاریم.

درباره iOS 16 بیشتر بدانید:

یکی از ویژگی های جدید مهم در iOS 16 بررسی امنیت است. Safety Check for iPhone که به عنوان ابزاری برای کسانی که در معرض خشونت خانگی هستند طراحی شده است و به کاربران اجازه می دهد فوراً دسترسی افراد و برنامه های دیگر به مکان خود را لغو کنند و یک بررسی ایمنی را انجام دهند.

همچنین گزینه ای برای استفاده از بررسی ایمنی برای مدیریت افرادی که با آنها به اشتراک می گذارید بدون لغو همه دسترسی ها وجود دارد.

بررسی امنیتی آیفون: نحوه استفاده از آن در iOS 16

اپل به دلیل تمرکز بر امنیت و حریم خصوصی شناخته شده است، و بررسی ایمنی در iOS 16 به شرح زیر است راهنمای کاربر امنیت شخصی که برای اولین بار در اواخر سال 2020 منتشر شد و در سال 2022 به روز شد. چندین مرحله برای محدود کردن دسترسی آیفون، محدود کردن اشتراک‌گذاری و جلوگیری از اشتراک‌گذاری داده‌های مکان توسط آیفون انجام می‌شود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


در اینجا نحوه استفاده از Safetey Check برای آیفون در iOS 16 به نظر می رسد:

بررسی ایمنی برای iPhone 1

اپل به کسی که با او اشتراک گذاری می کنید نمی گوید که شما متوقف شده اید، اما ممکن است متوجه شوند که اشتراک گذاری متوقف شده است.

iOS 16 در حال حاضر به صورت بتا برای توسعه دهندگان در دسترس است. انتظار می‌رود نسخه آزمایشی عمومی رایگان iOS 16 در ماه جولای ارائه شود. در راهنمای جامع ما درباره نصب iOS 16 بیشتر بدانید.

  1. در iOS 16، را باز کنید برنامه تنظیمات
  2. انگشت خود را به پایین بکشید و ضربه بزنید حریم خصوصی و امنیت
  3. انگشت خود را به پایین بکشید و انتخاب کنید کنترل امنیتی
  4. اکنون می توانید استفاده کنید تنظیم مجدد اضطراری جایی که اشتراک گذاری و دسترسی را مدیریت کنید – شناسه چهره / شناسه لمسی یا رمز عبور مورد نیاز است
    • بازنشانی اضطراری بلافاصله دسترسی همه افراد و برنامه‌ها را بازنشانی می‌کند و به شما کمک می‌کند امنیت حسابتان را بررسی کنید
    • مدیریت اشتراک‌گذاری و دسترسی به شما این امکان را می‌دهد که شخصی‌سازی کنید چه کسی و چه برنامه‌هایی می‌توانند به اطلاعات شما دسترسی داشته باشند و به شما امکان می‌دهد امنیت حساب خود را بررسی کنید.

“اگر شرایط یا سطح اعتماد تغییر کند، بررسی ایمنی به شما امکان می‌دهد ارتباط خود را با افراد، برنامه‌ها و دستگاه‌هایی که دیگر نمی‌خواهید به آنها متصل باشید قطع کنید.”

اپل توصیه می کند اگر فکر می کنید “ایمنی شخصی شما در خطر است” از گزینه بررسی ایمنی بازنشانی اضطراری آیفون استفاده کنید.

اکنون، با iOS 16، کاربران به جای اینکه مجبور باشند در بخش‌های مختلف برنامه تنظیمات در چند مرحله پیمایش کنند، به نوعی دکمه وحشت را برای قطع فوری آیفون خود از همه افراد، برنامه‌ها و دستگاه‌ها خواهند داشت.

اگر می خواهید در مورد امنیت شخصی بیشتر بدانید، راهنمای کامل اپل یک منبع جامع است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

همچنین اگر نیازی به استفاده از این ویژگی ندارید، می‌توانید روی لغو یا خروج سریع در بالای صفحه ضربه بزنید.

اپل چک ایمنی آیفون را چگونه توصیف می کند: