کنوود 7 گیرنده جدید CarPlay را با قیمت 600 دلار معرفی کرد

اسکات کاسول، مدیر ارشد بازاریابی KENWOOD ایالات متحده، گفت: “ما بسیار خوشحالیم که این گیرنده های رسانه ای را زودتر از موعد مقرر ارسال می کنیم.” “این هفت مدل طیف کاملی از انتخاب مصرف‌کننده را نشان می‌دهد، از ناوبری کم مشخصات داخل خودرو بدون مکانیک تا ناوبری با امکانات کامل در خودرو. ما مشتاقانه منتظر هستیم تا آنها را در قفسه‌های خرده‌فروشی‌های خود قرار دهیم تا بتوانند تقاضای شدید تابستان را برآورده کنند. از autosound.

دو گیرنده جدید کنوود از پشتیبانی سیمی CarPlay برخوردارند و به طور خاص برای وسایل نقلیه سنتی و خارج از جاده طراحی شده اند. این گیرنده ها درایو سی دی ندارند و طراحی شاسی کوچکتری به آنها می دهد:

سه مدل جدید دیگر در محدوده KENWOOD قابلیت‌هایی را با سازگاری بی‌سیم با Android Auto و Apple CarPlay، اتصال و کنترل بر روی DashCam KENWOOD، 3 ورودی دوربین، قابلیت “آینه‌کاری” صفحه نمایش تلفن هوشمند اندرویدی روی گیرنده اضافه می‌کنند. صفحه نمایش، ویجت های صفحه نمایش قابل تنظیم و یک پورت USB دوم. هر مدل با ویژگی منحصر به فرد خود با سلیقه راننده مطابقت دارد: DDX8706S (899.95 دلار) دارای یک پخش کننده CD/DVD است و DMX9706 (799.95 دلار) HD Radio® را اضافه می کند و با خروجی های طلایی 5.0 ولتی تقویت را تقویت می کند. DNR876S (1399.95 دلار) همچنین شامل رادیو HD است و با ناوبری داخلی Garmin® راننده را هدایت می کند.

هر هفت مدل دارای مجموعه ای از ویژگی های مشترک هستند: تنظیم زاویه دید صفحه نمایش، کنترل یکپارچه برنامه های Spotify و Pandora® Radio در تلفن هوشمند متصل، اتصال همزمان حداکثر دو گوشی هوشمند از طریق بلوتوث، ویژگی های پردازش صدا و سازگاری با Maestro، رابط iDatalink. ماژول از Automotive Data Solutions (ADS). گیرنده های رسانه ای SiriusXM® Ready نیز هستند و بیش از 200 کانال اخبار، ورزش، گفتگو و موارد دیگر را با تیونر SiriusXM متصل به رانندگان ارائه می دهند (به طور جداگانه فروخته می شود؛ اشتراک لازم است.)

LONG BEACH، کالیفرنیا، 14 مه 2019 (MEDIAWIRE) – KENWOOD ایالات متحده اعلام کرد که قرار است هفت مورد از گیرنده های رسانه ای جدید موردانتظار خود را که همگی دارای صفحه نمایش لمسی 6.95 اینچی در CES 2019 به نمایش گذاشته شده اند، عرضه کند. همه مدل ها با سیم ارائه می شوند. سازگاری با گوشی‌های هوشمند مجهز به iPhone® و Android از طریق Android Auto و Apple® CarPlay™ داخلی، و پنج مورد از هفت مورد، سازگاری بی‌سیم را برای هر دو پلت فرم تلفن هوشمند اضافه می‌کنند. این اعلامیه پایان معوقه محصول ناشی از کمبود مستند در صنعت پانل های هفت اینچی است و به خرده فروشان KENWOOD و KENWOOD eXcelon اجازه می دهد تا به موقع برای فصل فروش تابستانی انبار کنند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


در یک بیانیه مطبوعاتی، کنوود اعلام کرد که در مجموع هفت هد یونیت جدید با صفحه نمایش 6.95 اینچی عرضه خواهد کرد. هر هفت مدل دارای طراحی زاویه صفحه نمایش قابل تنظیم، بلوتوث، CarPlay، Android Auto و SiriusXM هستند.

دو مدل – KENWOOD DMX7706S (MSRP 599.95 دلار) و eXcelon DMX706S (649.95 دلار) طرح‌های غیر سی دی هستند که دارای شاسی کوتاه‌تر جدید برای تطبیق بیشتر برنامه‌های خودروهای سنتی و خارج از جاده هستند. هر دو مدل با اتصال سیمی Android Auto و Apple CarPlay، دو ورودی دوربین، خروجی های پیش آمپلی فایر 4.0 ولتی برای اتصال به آمپلی فایرها و پورت USB با شارژ سریع به دستگاه های دیگر متصل می شوند. DMX706S یک کراس اوور داخلی سه طرفه، پیش خروجی‌های با روکش طلا، و اجزای تنظیم‌شده در کلاس صوتی را اضافه می‌کند.

درباره JVCKENWOOD USA Corporation JVCKENWOOD USA Corporation یک شرکت تابعه کاملاً متعلق به JVCKENWOOD Corporation است و یک توسعه دهنده پیشرو در زمینه تصویربرداری، سرگرمی های خانگی و خودرو و محصولات ناوبری برای بازار مصرف، سیستم های ارتباطی رادیو دو طرفه برای ایمنی عمومی، صنایع خصوصی و کاربران آماتور است. و تجهیزات ویدئویی برای پخش و بازارهای حرفه ای. برای اطلاعات دقیق، با JVCKENWOOD USA به شماره 1-800-950-5005 تماس بگیرید یا از ما در www.kenwood.com/usa و www.jvc.com دیدن کنید.

کنوود می گوید در اواخر سال جاری اطلاعات بیشتری در مورد در دسترس بودن ارائه خواهد کرد. بیانیه مطبوعاتی کامل را در زیر بخوانید. گیرنده های کنوود CarPlay شروع به کار می کنند 399 دلار در آمازون.

[ad_2]

Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی

دو مدل – KENWOOD DMX7706S (MSRP 599.95 دلار) و eXcelon DMX706S (649.95 دلار) طرح‌های غیر سی دی هستند که دارای شاسی کوتاه‌تر جدید برای تطبیق بیشتر برنامه‌های خودروهای سنتی و خارج از جاده هستند. هر دو مدل با اتصال سیمی Android Auto و Apple CarPlay، دو ورودی دوربین، خروجی های پیش آمپلی فایر 4.0 ولتی برای اتصال به آمپلی فایرها و پورت USB با شارژ سریع به دستگاه های دیگر متصل می شوند.

هر دو گیرنده مدیا eXcelon با اندازه کامل KENWOOD کیفیت صفحه نمایش را با صفحه لمسی خازنی بهبود بخشیده اند، به علاوه تمام ویژگی های مدل های دیگر به جز ناوبری. eXcelon DMX906S (849.95 دلار) از طراحی بدون مکانیزم بهره می برد، در حالی که همتای آن، eXcelon DDX8906S (949.95 دلار)، دارای پخش سی دی و دی وی دی است. نمایندگان KENWOOD USA تاریخ دقیق مدل کشتی را ارائه خواهند داد. همه در نمایشگاه تجاری و کنفرانس آموزشی دانش فست آتی، از 9 تا 11 آگوست در مرکز همایش دالاس به نمایش گذاشته خواهند شد. برای اطلاعات بیشتر در مورد مدل ها و ویژگی های خاص، به www.kenwood.com/usa/car مراجعه کنید.

KENWOOD 7 گیرنده مدیا را با صفحه نمایش 7 اینچی ارسال خواهد کرد

در حالی که CarPlay بیش از هر زمان دیگری در اتومبیل های جدید رایج است، گزینه های جایگزین هنوز برای بسیاری گزینه های اقتصادی هستند. کنوود امروز اعلام کرد که در حال گسترش خط گیرنده های خود با هفت هد یونیت جدید CarPlay است که پنج تای آنها از CarPlay بی سیم پشتیبانی می کنند.

اگر به دنبال گزینه ای با صفحه نمایش لمسی خازنی هستید، دو تا از گیرنده های جدید CarPlay کنوود با این گزینه مناسب هستند. گیرنده های رسانه ای جدید eXcelon دارای صفحه نمایش خازنی و همچنین پشتیبانی از CarPlay بی سیم هستند. eXcelon DMX906S 849.95 دلار قیمت دارد، در حالی که eXcelon DDX8906S 949.95 دلار قیمت دارد و دارای پشتیبانی از پخش CD/DVD است.

سطح بعدی گیرنده های کنوود CarPlay از 799.95 دلار شروع می شود و شامل پشتیبانی بی سیم CarPlay می شود. این قیمت را تا 899.95 دلار افزایش دهید و یک پخش کننده CD/DVD دریافت می کنید در حالی که گزینه 1399.95 دلاری رادیو HD و ناوبری داخلی Garmin را تبلیغ می کند.