کوله پشتی واترفیلد برای مک بوک، آی پد، آیفون و موارد دیگر

اما من اکنون چندین کیف این شرکت را امتحان کرده ام و همه آنها را دوست دارم. مواد، ساخت و طراحی‌ها همگی مطابق با استانداردهایی هستند که از یک کیف درجه یک در این نوع قیمت انتظار دارید، و در آزمون زمان مقاومت می‌کنند. اینها کیف هایی هستند که باید برای همیشه ماندگار شوند.

مانند تمام چرم ها، به ویژه چرم های تمام دانه، به مرور زمان مشخص می شود. من این بخش را از زیبایی مواد می دانم، اما واترفیلد شامل کارتی است که نحوه استفاده از سشوار را برای کاهش یا حذف علائم نشان می دهد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


من شروع به استفاده از آن به عنوان کیف تانگو کردم، که باید شامل یک جفت کفش رقص، یک پیراهن زاپاس، یک جامپر، یک بطری آب، یک چتر، یک پنکه و یک بوق کفش باشد – و هنوز هم جا برای چیزهای بیشتری وجود دارد. دو اسلات پد دار به راحتی MacBook Pro M1 Max 16 اینچی و همچنین iPad Pro 12.9 اینچی من با صفحه کلید جادویی را در خود جای می دهند.

همچنین دارای برخی از ویژگی‌های عالی مانند سگک‌های مغناطیسی خود مکان‌یابی و یک بند برای حرکت روی یک جعبه چرخ‌دار است که آن را به عنوان یک کیف لپ‌تاپ ایده‌آل می‌کند تا با شما به عنوان کیف دوم در حین پرواز در داخل کابین سفر کنید.

نگاه کنید و احساس کنید

برای من، بزرگترین نقطه فروش این کیف قابلیت خود تنظیمی آن است. بنیانگذار شرکت چگونه آن را توصیف می کند:

یک جیب زیپ دار در قسمت بیرونی فلپ وجود دارد که برای دسترسی آسان به آیفون شما ایده آل است. آیفون 13 پرو مکس من به راحتی و با فضای خالی در آن جا می شود.

این واقعاً مطابق با این توصیف است. زمانی که فقط مک‌بوک، آی‌پد و چند چیز کوچک دیگر حمل می‌کنید، کیف بسیار باریکی است، اما به اندازه‌ای بزرگ می‌شود که تعداد شگفت‌انگیزی از وسایل را در خود جای دهد.

جیب‌های کناری که برای بطری آب و چتر جیبی طراحی شده‌اند، دارای آهن‌ربا هستند تا در صورت عدم استفاده، آن‌ها را بسته نگه دارند.

رنگ داخلی زرد یا طلایی در حال حاضر تقریباً یکی از ویژگی‌های استاندارد کیف‌های گران‌قیمت است و واقعاً تفاوت شگفت‌انگیزی در میزان نور منعکس شده در داخل کیف ایجاد می‌کند و پیدا کردن وسایل کوچک را آسان‌تر می‌کند.

من چرم شکلاتی را تست کردم، و می‌توانم بگویم که به شکلی معمولی و ساده شیک به نظر می‌رسد. توجه را به خود جلب نمی کند، اما من با خوشحالی آن را به یک جلسه مهم می برم.

فرهایی که به صورت خود قرار دارند، لمس بسیار منظمی هستند. در ابتدا نمی‌توانستم کاملاً ببینم که چگونه کار می‌کنند، اما شما آنها را به طرفین بلغزانید تا جدا شوند و فقط آنها را به هم نزدیک کنید تا وصل شوند. آنها این کار را با یک کلیک رضایت بخش انجام می دهند و آهنرباها آنها را به طور ایمن بسته نگه می دارند.

(مدل پنبه موم شده نشان داده شده است)

پس برای من کیف ارزش پولش را دارد. مثل همیشه، YMMV، اما اگر به این محدوده قیمت نگاه می کنید و کیفی می خواهید که هم کوله پشتی کوچک و هم متوسط ​​باشد، کوله پشتی تاک واترفیلد ممکن است برای شما مناسب باشد.

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی

مانند تمام کیف‌های واترفیلد که امتحان کردم، کیفیت ساخت فوق‌العاده است و در برابر ضربه‌های روزانه مقاومت می‌کنند.

استفاده شده

کوله پشتی واترفیلد تاک است در وب سایت شرکت موجود است در سه پرداخت با قیمت 299 دلار. این شرکت آنها را در دسته های کوچک تولید می کند و موارد بعدی در 25 فوریه ارسال می شود.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

همانطور که قبلاً گفتم، من یک مرد چرم با فرصت برابر هستم. من چرم ناپا دانه صاف بدون لکه را دوست دارم. من چرم تمام ضخیم و ضخیم را دوست دارم. من عاشق چرم موم شده هستم … شما آن را نام ببرید. این کیف دارای بدنه نایلونی و یک فلاپ چرمی کامل است.

پشت توری قابل تنفس و تسمه‌های شانه‌ای پوشانده شده، پوشیدن آن را حتی با بار نسبتاً سنگین راحت می‌کند.

قیمت ها و نتیجه گیری

یکی از ویژگی های کلیدی Tuck انعطاف پذیری آن برای نگه داشتن کمی یا زیاد در حالی که نسبتاً فشرده روی پشت شما باقی می ماند. راز این پنل کناری است که وقتی کوله پشتی پر نیست جمع می شود و یک چین طبیعی برای باریک نگه داشتن کیف ایجاد می کند. وقتی چیزهای بیشتری برای حمل دارید، کیف منبسط می‌شود و وسایل شما به‌خوبی زیر درب نگهداری می‌شوند. از این رو نام “Tuck” است.

این یک کیف Waterfield Designs است که به طور کامل در کارگاه محصولات چرمی این شرکت در سانفرانسیسکو ساخته شده است، بنابراین البته ارزان نیست – ۲۹۹ دلار قیمت دارد.

کوله پشتی Tuck در سه نسخه موجود است:

  • نایلون بالستیک با چرم شکلاتی
  • نایلون بالستیک با چرم مشکی
  • پارچه روغنی

کوله پشتی Waterfield Tuck به عنوان یک نسخه ساده از یک کوله پشتی نظامی اروپایی توصیف می شود و من آن را به عنوان یک مینی تاردیس توصیف می کنم. هنگامی که فقط از آن برای حمل دستگاه های اپل و یک یا دو مورد دیگر استفاده می کنید، یک کیف جمع و جور است، اما زمانی که نیاز به حمل بیشتر داشته باشید، به طرز شگفت آوری جادار است.