کوک، آیو و پاول جابز در Code22 مصاحبه خواهند کرد

CodeCon دارای “بزرگترین نام ها در صنعت در مورد همه چیز از ارزهای دیجیتال گرفته تا تغییرات آب و هوایی” است. مجری برنامه، روزنامه نگار کارا سویشر در «سال آخر ریاست بر صندلی قرمز بدنامش» خواهد بود.

تیم مدرک کارشناسی مهندسی صنایع را از دانشگاه آبرن و MBA را از دانشگاه دوک دریافت کرد و در سال 1988 مدرک Fuqua Scholar را دریافت کرد.

جالب اینجاست که او با تیم کوک، جانی آیو و لورن پاول جابز مصاحبه خواهد کرد، اگرچه در حال حاضر تنها مدیر عامل اپل در وب سایت CodeCon مشخص شده است. 2022:

اپل در سیزده سال گذشته، از جمله هر سالی که تیم به عنوان مدیرعامل خدمت کرده است، رتبه اول را در میان تحسین شده ترین شرکت های فورچون در جهان کسب کرده است.

کسانی که می خواهند در این رویداد شرکت کنند می توانند برای فرصتی از اینجا درخواست دهند. همچنین شایان ذکر است که اپل سری آیفون 14 را در 7 سپتامبر معرفی می کند – که تقریباً زمانی است که کوک در این رویداد شرکت می کند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


نظر شما در مورد این پنل با کوک، آیو و پاول جابز چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید:

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

CodeCon 2022 تایید کرده است که امسال با چند شخصیت اپل مصاحبه خواهد کرد. تیم کوک، مدیر عامل اپل، جانی آیو مدیر سابق طراحی و لورن پاول جابز به این کنوانسیون خواهند پیوست که از 6 تا 8 سپتامبر برگزار می شود.

تیم به عنوان مدیرعامل اپل، بر توسعه و معرفی برخی از نوآورانه‌ترین محصولات و خدمات جهان، از پیشرفت‌های پیشگامانه در سیلیکون اپل تا ایجاد قدرتمندترین خط تولید آیفون، مک، آی‌پد و اپل واچ، از طریق ارائه خدماتی مانند اپل نظارت داشت. TV+ و Fitness+.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

(…) تیم عمیقاً متعهد به مبارزه با تغییرات آب و هوایی و حفاظت از محیط زیست است، و اپل امکانات جهانی خود را با 100٪ انرژی تجدیدپذیر تقویت می کند و به کل زنجیره تامین خود کمک می کند تا همین کار را انجام دهد.

در یک ایمیل تبلیغاتی، CodeCon 2022 توصیه می‌کند که تیم کوک، جانی آیو، KBE و لورن پاول جابز در این رویداد با هم چت خواهند کرد، اگرچه مشخص نیست دقیقاً کدام جلسه مربوط به آنها خواهد بود.