کوکوین کوکوین چیست ؟

سپس نسبت به ارز دیجیتالی که برای ترید دارید مارکت را انتخاب کنید. در اینجا به‌عنوان نمونه وارد مارکت‌های دلاری (تتر) یا « USD Markets» می‌شویم. برای ترید در کوکوین ابتدا باید به مارکت ارز دیجیتال مدنظر خود مراجعه کنید. اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد اکسچینج کوکوین لطفا از سایت ما دیدن کنید. مثلاً اگر تتر دارید و می‌خواهید آن را به بیت کوین تبدیل کنید، باید وارد مارکت‌های دلاری یا همان «USD Markets» شوید.

  • جهت ثبت‌نام در صرافی بر روی گزینه “sign up” مشخص شده در تصویر زیر کلیک کنید.
  • در منوی بالای صفحه اصلی سایت، گزینه‌ای با عنوان Sign Up وجود دارد.
  • پس از ساخت حساب کاربری و ورود به آن، از منویی که در سمت راست بالا وجود دارد گزینه “Asset” را انتخاب کرده و سپس از منوی باز شده گزینه “Main Account” را انتخاب می‌کنید.
  • صرافی کوکوین از زمان شروع فعالیتش تا کنون با مشکل خاصی روبه‌رو نشده و در پلتفرم‌های مختلف مانند دسکتاپ، اندروید و iOS در دسترس است.

حداکثر کارمزد دریافتی عاملات فیوچرز در این پلتفرم به عنوان میکر 0.02 درصد و به عنوان تیکر 0.06 درصد است. البیته شما می‌توانید با افزایش سطح کاربری خود از تخفیفاتی بهره‌مند شوید. کارمزد دریافتی در معاملات اسپات صرافی کوکوین در هر دو حالت میکر و تیکر 0.1 درصد است که در مقایسه با دیگر صرافی‌ها بسیار کمتر و میزان قابل قبولی است. صرافی کوکوین بعد از مدت کوتاهی فرایند واریز و برداشت‌ها را از سر گرفت و جان لیو مدیر عامل این صرافی تمام دارایی‌های به سرقت رفته را از طریق بیمه این صرافی پرداخت کرد. در تاریخ 25 سپتامبر 2020 صرافی کوکوین مورد حمله هکرها قرار گرفت و بیش از 270 میلیون دلار از دارایی کاربران به سرقت رفت. کد تایید ایمیل که ابتدا باید روی گزینه‌ی Send Code کلیک کنید و کد ارسال شده به ایمیلتان را وارد کنید.

کوکوین کوکوین چیست ؟

جالب است بدانید که این صرافی برخلاف بایننس به احراز هویت نیازی ندارد؛ اما برای فعالیت در آن باید از آی پی ثابت غیرایرانی استفاده کرد. سرور مجازی کوکوین هم دقیقاً برای همین شرایط ساخته شده است. کوکوین نیز مانند بایننس برای واریز و شارژ حساب کارمزدی دریافت نمی‌کند، اما برداشت‌ها از این صرافی کارمزد دارد که نسبت به نوع ارز دیجیتال متغیر است. KuCoin در مجموع امتیازات ضعیفی از کاربران خود دریافت می‌ کند و به طور میانگین تنها 1.7 از 5 ستاره را در نزدیک به 600 بررسی کسب کرده است. چندین بررسی منفی مانند مشکلات مربوط به پشتیبانی مشتری، روند برداشت و سپرده گذاری را کاربران گزارش کرده اند. پس از ورود به سیستم دسکتاپ یا موبایل، کاربران KuCoin می ‌توانند از بین گزینه های مشاهده بازارها، خرید ارز دیجیتال، تجارت، قرض دادن کریپتو و موارد دیگر هر کدام را که می خواهند انتخاب کنند.

  • قرض‌دهندگان با نرخ سود APY نمایش داده شده یک سفارش Lending در بازار ایجاد می‌کنند.
  • این صرافی با 565,896 بازدید در هفته گذشته، میزان سرمایه و حجم معاملات در مارکت های آن، امتیاز 6.91 از 10 را در رتبه بندی اعتبار کسب کرده است.
  • برنامه صرافی کوکوین را باز کنید و کد QR را اسکن کنید تا وارد شوید.
ازینرو تصمیم بر آن گرفتیم که نحوه ترید کردن در صرافی کوکوین را به شما آموزش دهیم. قطعا یکی از مواردی که خیلی از افراد دنبال آن می باشند عرضه های اولیه در صرافی کوکوین است. به این معمنا که چه توکن هایی بزودی در صرافی لیست خواهند شد و شرایط توکن های لیست شده در صرافی به چه صورت است.

قدرتمند ترین گوشی های بازار؛ برنده این جنگ کدام برند است؟

رتبه بندی صرافی های جهان را می‌توان طبق فاکتورهای مختلفی مورد بررسی قرار داد. همان‌طور که در بررسی صرافی کوینکس داشتیم، بایستی صرافی کوکوین را نیز از نظر فاکتورهای مختلف بررسی کنیم. VPS مشکلات مربوط به تریدکردن کاربران ایرانی در صرافی کوکوین را کاملاً برطرف می‌کند.

ورود به سیستم صرافی کوکوین و نکات