کوک پنج ویژگی مورد نظر شرکت را به اشتراک می گذارد



[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

این یک کلیشه است، اما هیچ سوال احمقانه ای وجود ندارد. کنجکاوی کنجکاوی در مورد چیزی برای پرسیدن سؤالات زیاد است، چه فکر می کنید سؤالات هوشمندانه هستند یا سؤالات احمقانه. شگفت‌انگیز است که وقتی شخصی مانند یک کودک شروع به پرسیدن سؤال می‌کند، چقدر بر فرد فشار می‌آورد تا عمیقاً در مورد پاسخ‌ها فکر کند. و بنابراین، ما به دنبال آن کنجکاوی ذاتی در مردم هستیم.

مهارت

“اگر ما در زمینه طراحی صنعتی کاری انجام می دهیم، به فردی نیاز داریم که طراحی صنعتی را بلد باشد و مهارت های انجام آن را داشته باشد، چه در دانشگاه و چه در محل کار.”

وقتی داستان‌های به‌اصطلاح آخرالزمانی را می‌شنوید که تیم کوک صبح زود سر کار می‌آید و تا دیروقت می‌ماند، این فقط یک فرد روابط عمومی نیست که برای شما داستان تعریف می‌کند تا فکر کنید مدیران اپل واقعاً به این شکل سخت کار می‌کنند. آنها واقعاً این کار را می کنند. منظورم این است که این افراد دیوانه هستند. آنها فقط هستند، آنها همیشه آنجا هستند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


یکشنبه برای همه در اپل یک شب کاری است زیرا روز بعد جلسه مدیریت است. بنابراین شما تلفن خود را در آنجا داشتید، پشت رایانه خود نشستید، مهم نبود که برنامه مورد علاقه شما روشن باشد یا خیر […] شما اساساً تا ساعت 2 بامداد روشن بودید […]

کوک اضافه کرد که این یک تعدیل دو طرفه است: اپل باید شرکت مناسبی برای یک فرد باشد و همچنین برعکس. در حالی که البته او این را نگفته است، بسیاری از کارمندان شرکت گزارش می دهند که مهم نیست که چقدر شرکت کوپرتینویی در مورد تعادل بین کار و زندگی صحبت می کند، کار برای اپل مستلزم نگرش دائمی است.

این نیست که کسی به گوشه ای یا کمد برود و چیزی در مورد خودش کشف کند، این یک تلاش مشترک است.

خلاقیت

ثروت گزارش می دهد که او با گفتن به دانش آموزان شروع کرد که اهمیت دادن به دنیا و ایجاد تغییر در آن مهم است.

مراقبت

ما به دنبال افرادی هستیم که متفاوت فکر می کنند، که می توانند به یک موضوع نگاه کنند و درگیر این دگم نباشند که چگونه به آن موضوع همیشه نگاه شده است. کسی که به نوعی مشکل را کنار بگذارد و از زوایای مختلف به آن نگاه کند و از خلاقیت خود برای ارائه راه حل استفاده کند.

کنجکاوی

او گفت: «ما گروهی از افراد در این تجارت داریم که واقعاً می‌خواهند دنیا را تغییر دهند، می‌خواهند زندگی مردم را غنی کنند، می‌خواهند دنیا را بهتر از آنچه که پیدا کرده‌اند ترک کنند. این همان احساسی است که مردم را وادار می کند تا بهترین کار خود را انجام دهند و من بارها و بارها این اتفاق را دیده ام، و نتایج فقط شگفت انگیز است.”

همکاری

ما فکر می‌کنیم که مشارکت‌کنندگان فردی قوی واقعاً ضروری هستند، اما دو فرد قوی که با هم کار می‌کنند می‌توانند کارهای شگفت‌انگیزی انجام دهند و تیم‌های کوچک می‌توانند کارهای شگفت‌انگیز انجام دهند.

اگر رویای کار برای اپل را دارید، نمی توانید کمک بیشتری از مدیر عامل شرکت دریافت کنید تا به شما بگوید شرکت هنگام استخدام دقیقاً به دنبال چه چیزی است.

عکس: Travis Wise/CC 2.0 (برش، برگردانده شده، سایه ها و اشباع تقویت شده)

بنابراین ما به دنبال توانایی همکاری با مردم هستیم – این احساس اساسی که اگر ایده‌ام را با شما به اشتراک بگذارم، آن ایده رشد می‌کند و رشد می‌کند و بهتر می‌شود.

کوک معیارهای خود را در مراسمی به اشتراک گذاشت که در آن مدرک افتخاری از دانشگاه ناپل فدریکو دوم در ایتالیا دریافت کرد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

تیم کوک می گوید آنها به دنبال پنج ویژگی هستند و متوجه شده اند که این یک فرمول بسیار خوب برای استخدام های جدید است…