کو می‌گوید آی‌پد تاشو سال آینده عرضه می‌شود، پیش از آیفون تاشو

ما دقیقاً نمی دانیم که منظور از عبارت “iPad تاشو” چیست، اما یک چیز کاملاً واضح به نظر می رسد: اندازه تا شده بزرگتر از یک آیفون خواهد بود. اگر اندازه یک آیفون در حالت تا شدن و اندازه یک آیپد در زمان باز شدن بود، دستگاهی است که به احتمال زیاد به عنوان یک آیفون تاشو توصیف می شود.

من رویکرد محتاطانه‌ای را برای محموله‌های آی‌پد برای سال 2023 در پیش می‌گیرم و کاهش 10 تا 15 درصدی نسبت به سال گذشته را پیش‌بینی می‌کنم. با این حال، من نسبت به آی‌پد تاشو در سال 2024 خوشبین هستم و انتظار دارم این مدل جدید باعث افزایش محموله‌ها و بهبود خط تولید شود.

آخرین نظرسنجی من نشان می دهد که iPad تاشو دارای پایه فیبر کربنی است. مواد فیبر کربن پایه را سبک تر و بادوام تر می کند.

شایعات در مورد آیفون تاشو به سال‌ها قبل برمی‌گردد. با این حال، همانطور که معمولاً در مورد فناوری جدید اتفاق می‌افتد، اپل عجله‌ای برای ورود به این عرصه نداشت – رویکرد معمول خود را در پیش گرفت که به شرکت‌های دیگر اجازه می‌داد اولین بازار باشند، زیرا شرکت کوپرتینویی می‌داند چگونه کار بهتری انجام دهد.

این تلفن در نهایت راه اندازی شد، اما آسیب به شهرت گسترده بود – و سایت خواهر ما 9to5Google متوجه شد که بزرگترین نقص هنوز در آخرین نسخه، گلکسی زد فولد 4 وجود دارد.

ابتدا انتظار می رود iPad تاشو

در این صورت، احتمالاً می‌توانیم انتظار داشته باشیم که صفحه‌ای بزرگ‌تر از حداکثر اندازه فعلی آی‌پد ۱۲.۹ اینچی نمایان شود. یکی از گزارش‌های یانگ دستگاهی را پیشنهاد می‌کند که در یک صفحه نمایش 20 اینچی باز می‌شود. او انتظار داشت که بتواند در حالت لپ‌تاپ کار کند و صفحه‌نمایش پایین صفحه‌کلید مجازی را تشکیل می‌دهد و سپس به صفحه‌ای دو اندازه باز می‌شود.

انتظار می‌رود که Anjie Technology به‌عنوان تامین‌کننده پولیش و چسباندن پایه فیبر کربنی برای iPad تاشو، از روند رو به رشد دستگاه‌های تاشو با پایه‌های پایه در آینده بهره‌مند شود.

سامسونگ کار بزرگی برای نشان دادن خطر بزرگ عرضه زودهنگام انجام داده است، به طوری که عرضه اولین مدل گلکسی فولد در سال 2019 یک فاجعه کامل است. اگرچه پیش‌سفارش‌ها به خوبی انجام شد، اما تنها 48 ساعت طول کشید تا مشکلات اصلی پیدا شود زیرا بازبین‌ها دستگاه را آزمایش کردند. سامسونگ ابتدا اعلام کرد که عرضه را تا ماه می به تعویق انداخته و پیش‌سفارش را لغو کرد. این شرکت سپس به عرضه در ماه جولای اشاره کرد، قبل از اینکه آن را نیز لغو کند.

این به طور قابل توجهی جلوتر از جدول زمانی است که قبلاً توسط یانگ پیشنهاد شده بود، او یک سال پیش گفت که اپل در حال کار بر روی نوعی “نوت بوک تاشو” برای سال 2026 یا 2027 است. در گزارش یانگ اشاره ای نشده است که آیا این دستگاه یک آیپد یا مک بوک خواهد بود یا خیر. ، یا یک دستگاه هیبریدی.

گرفتن 9to5Mac

کو و یانگ پیش‌بینی‌های خود را بر مبنای هوش زنجیره تامین قرار می‌دهند. آنها زمان زیادی را در چین صرف صحبت با تامین کنندگان موجود و بالقوه اپل می کنند و تلاش می کنند تا سفارشات دریافت شده توسط این شرکت ها را درک کنند – چه تایید شده و چه در حال بحث.

همانطور که گفته شد، شایعات در مورد گوشی های تاشو اپل به سال ها قبل برمی گردد. اگرچه کو و یانگ سابقه خوبی دارند، اما همچنان بر اساس جمع آوری سرنخ هایی از فروشندگانی که ممکن است تصویر دقیقی از برنامه های اپل داشته باشند یا نداشته باشند، کار می کنند.

این به طور قابل توجهی زودتر از پیش‌بینی قبلی – و مبهم‌تر – از نوعی “نوت بوک” تاشو در سال 2026 است.

شایعات تاشو آیفون

Kuo امروز دارد توییت کرد که در مورد راه اندازی یک iPad تاشو در سال آینده “مثبت” است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:



[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

ما باید منتظر گزارش‌های زنجیره‌ی تامین ملموس‌تر باشیم تا این گزارش اخیر به‌عنوان ادامه‌ای از شایعات تاشو، البته از منبع آگاه، دیده شود.

پس از سال‌ها شایعات، یکی از تحلیلگران اپل می‌گوید که «مثبت» است که یک آی‌پد تاشو سال آینده عرضه شود.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.


دو تحلیلگر برجسته اکثراً موافق هستند که یک آیپد تاشو احتمالاً قبل از آیفون تاشو عرضه خواهد شد.

در این مورد، به نظر می‌رسد که کو با تامین‌کننده اپل Suzhou Anjie Technology صحبت کرده است که گمان می‌رود در حال کار بر روی آن است. یک پایه فیبر کربن برای یک iPad تاشو.

راس یانگ، تحلیلگر صفحه نمایش، سال گذشته گفت که هیچ نشانه ای از کارکرد زنجیره تامین در یک آیفون تاشو وجود ندارد و او تا سال 2025 انتظار چنین کاری را نداشت. پس از آن توسط مینگ-چی کو، او نیز پیشنهاد کرد که اولین دستگاه می تواند باشد. یک آیپد تاشو، با CCS Insight نیز از این دیدگاه پشتیبانی می کند.

کو اکنون می گوید آی پد تاشو در سال 2024 عرضه می شود