کیت امنیت ویدیویی Adobe HomeKit [Video]

من همیشه وضعیت خانه هوشمند “شکسته” داشته ام. من محصولاتی داشتم که فقط با Google Home کار می‌کردند، محصولات دیگری که انحصاری آمازون الکسا بودند، و سپس شما محصولات گریزان با قابلیت HomeKit را دارید.

تاریخچه و پیشینه Abode

[ad_2]

Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


اساساً، سیستم امنیتی همه کاره آیوتا (دروازه + دوربین + سنسور) با برنامه Home ارتباط برقرار می کند و پیام ها و هشدارها را پخش می کند و ویدیو را از سایر دستگاه های متصل در سیستم امنیتی خانه Abode نمایش می دهد. ادغام Adobe HomeKit به کاربران اپل این امکان را می دهد که امنیت خانه و خانه هوشمند خود را همانطور که می خواهند در iPhone، iPad، Apple Watch یا HomePod کنترل کنند، خواه از برنامه Adobe برای iOS، برنامه Apple Home یا کنترل صوتی از طریق Siri استفاده کنند. برنامه اختصاصی Adobe به تنهایی عالی است، اما زیبایی آن این است که با HomeKit اپل بسیار خوب کار می کند.

راه اندازی ساده شده

راه اندازی Iota All-in-One Hub یکپارچه و فوق العاده کاربرپسند بود:

  • سیستم آیوتا را به برق وصل کنید.
  • سیستم آیوتا را به روتر خود وصل کنید (با کابل اترنت همراه).
  • برنامه Adobe را از AppStore دانلود کنید.
  • دستورالعمل های راه اندازی را در برنامه دنبال کنید.
  • هنگامی که سیستم امنیتی آیوتا را پیکربندی کردید، می توانید از کابل اترنت جدا شوید و از اتصال Wi-Fi برای قرار دادن دوربین در هر کجا که می خواهید استفاده کنید! (کابل کردن سیستم به روتر فقط برای راه اندازی اولیه لازم است.)

همراه کامل HomeKit

از آنجایی که سیستم امنیتی Abode برای کار با HomeKit اپل طراحی شده است، اکنون می توان تمام مزایای کاربر HomeKit بودن را برای سیستم امنیتی Abode و لوازم جانبی مربوطه اعمال کرد. برای مثال:

  • کاربران می توانند فید زنده دوربین خود را در برنامه Home مشاهده کنند، و همچنین دستگاه های خود را بر اساس اتاق سازماندهی و مشاهده کنند تا به راحتی هر فعالیتی را ردیابی کنند.
  • کاربران Abode می‌توانند اتوماسیون‌هایی مانند راه‌اندازی اقدامات را بر اساس فعالیتی که روی سنسورهای Abode خاصی مانند سنسور در اجرا می‌شود، پیکربندی کنند. بنابراین وقتی حسگر متوجه می‌شود که شما وارد شده‌اید، چراغ‌های شما را روشن می‌کند، مطمئن می‌شود که آهنگ صحیح از هوم پاد شما پخش می‌شود و به هر کسی در خانه هشدار می‌دهد که شما از طریق سیستم اینترکام وارد شده‌اید. HomeKit.
  • کاربران می توانند اتوماسیونی ایجاد کنند تا زنگ هشدار Abode Iota خود را خلع سلاح کنند، قفل درهای خود را باز کنند و با باز شدن درب گاراژ، چراغ ها را روشن کنند. دستگاه های هوشمند باید به اندازه کافی هوشمند باشند تا بتوانند با هم کار کنند، صرف نظر از برند.

قیمت و در دسترس بودن

Abode به عنوان یک راه حل امنیتی ساده و در عین حال قدرتمند خانه هوشمند و تنها سیستم امنیتی کامل خانه که با Apple HomeKit یکپارچه می شود، شناخته می شود. Abode در ابتدا به عنوان یک شرکت امنیت خانه DIY راه اندازی شد و دستگاه های متصل حرفه ای را با قیمت های مقرون به صرفه ارائه می کرد. امروزه، در حالی که Abode سایر برندهای اصلی خانه هوشمند از جمله Alexa، Google Home، Nest، Sonos+ و موارد دیگر را ادغام می کند، تنها فروشنده امنیت خانه با ادغام HomeKit باقی مانده است.

چگونه کار می کند

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

در طول سال گذشته، من به آرامی تمام محصولات خانه هوشمند خود را تغییر دادم تا مطمئن شوم که با HomeKit سازگار هستند تا بتوانم از برنامه Home اپل به عنوان مرکز مرکزی خود استفاده کنم. مجموعه نهایی محصولاتی که من به دنبال آن بودم یک سیستم نظارت تصویری و امنیتی مجهز به سنسور مجهز به HomeKit بود. اینجاست که بسته امنیتی HomeKit Adobe وارد می شود تا تجربه خانه هوشمند من را به طور کامل تکمیل کند. داشتن یک سیستم امنیتی قابل اعتماد و درجه یک طراحی شده برای ادغام با HomeKit دقیقاً همان چیزی بود که من به دنبال آن بودم.

بسته نرم افزاری Abode HomeKit – که شامل 4x سنسورهای درب کوچک، 1x صفحه کلید، 1x شکستن شیشه آکوستیک، 1x چند سنسور، 1x حسگر نشت آب، 1x جا کلیدی و 1x ماه نظارت حرفه ای رایگان است – در حال حاضر برای همه خوانندگان 9to5Mac در دسترس است. 40% تخفیف، کاهش قیمت از 800 دلار به 499 دلار! Abode همچنین این بسته را به یک خواننده خوش شانس هدیه می دهد – جزئیات هدیه در زیر آمده است.

جزئیات هدیه