کیف مسنجر چرمی Harber London برای iPad Pro 12.9 اینچی

من کیف‌هایی را دوست دارم که در چیدمان داخلی‌شان انعطاف‌پذیری را ارائه می‌دهند، و این یکی مطمئناً این کار را انجام می‌دهد.

با این حال، اگرچه گران است، من هیچ مشکلی با کیفیت ندارم – و قبلاً متوجه شده ام که این کیف بسیار متنوع تر از آنچه انتظار داشتم است. این باعث می شود یک کیف مردانه نسبتاً جادار باشد. من یک آی‌پد با صفحه‌کلید، هدفون روی گوشی و یک کتاب کاغذی، همراه با تلفن و کلیدهایم، همراه با فضای خالی همراه داشتم. با در نظر گرفتن کیف همه کاره تر و مقایسه آن با کیف های با کیفیت مشابه از برندهای دیگر، نمی توانم بگویم که قیمت آن خارج از خط است. اینکه آیا برای شما ارزشش را دارد، مثل همیشه، یک تصمیم شخصی خواهد بود.

من در مقدمه گفتم که این کیف ها برای افرادی است که مایل به پرداخت قیمت های مشابه اپل هستند. قیمت نسخه 11 اینچی 267 دلار و نسخه 12.9 اینچی 310 دلار است.

وقتی کوله پشتی باریک لپ تاپ این شرکت را آزمایش کردم، گفتم که اگر اپل یک کوله پشتی چرمی برای مدل های مک بوک پرو بسازد، تقریباً همان چیزی است که انتظار داشتم. این چرم دانه درشت تری دارد، اما اگر مایل به پرداخت قیمت های مشابه اپل برای کیف های خود هستید، همچنان گزینه بسیار جذابی است.

خارج از

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی

من گوشی خود را در یک جیب عمیق تر از جیب استفاده شده در عکس تبلیغاتی بالا قرار دادم، زیرا به طور کامل آیفون 12 پرو مکس من را می بلعد و کاملاً محافظت می شود.

این مدل در دو اندازه عرضه می شود که یکی برای آیپد پرو 11 اینچی و دیگری برای مدل 12.9 اینچی طراحی شده است.

داخلی

دو جیب با عرض کامل وجود دارد که به طور خاص برای یک iPad یا دستگاه مشابه طراحی شده است. یکی دارای بند نگهدارنده با بسته شدن محکم است.

برای من، وقتی آن را با کوله پشتی ای که در ژانویه بررسی کردم، مقایسه می کنم، قیمت کمی بالا است. برای چیزی بسیار بزرگتر و با چرم نرم 418 دلار بود. من شخصاً دوست دارم مدل 12.9 اینچی این کیف را نزدیک به 250 دلار ببینم.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

همچنین یک حلقه کلید قابل جدا شدن وجود دارد که ترکیبی کمی عجیب از اتصال چرخان و آهنربا دارد. کار می کند، اما شخصاً فکر می کنم یک آهنربای ساده این کار را با پیچیدگی کمتری انجام می دهد.

برای درک این موضوع، قاب‌های چرمی آی‌پد اپل (در صورت موجود بودن) به ترتیب 129 و 159 دلار برای دو اندازه قیمت دارند. این شرکت کیف‌های چرمی تولید نمی‌کند، اما اگر این کار را کرد، فکر می‌کنم می‌توانیم قیمت‌های مشابه را تعمیم دهیم.

در مورد این محفظه های دیگر، انتخاب خوبی وجود دارد:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


بند یک بوم با طول قابل تنظیم است. یکی از پف های حیوان خانگی من کیف های شانه ای با بند غیرقابل جابجایی است، زیرا گاهی اوقات می خواهم آن را به عنوان کیف دستی یا زیر بغل به عنوان آستین بپوشم. خوشبختانه، این بند قابل جابجایی است، اگرچه هیچ بند مچی وجود ندارد، بنابراین فقط در صورت داشتن این کار می توانید آن را زیر بازوی خود ببندید.

کیف مسنجر چرم هاربر لندن: قیمت ها و نتیجه گیری

کیف مسنجر چرمی Harber London برای iPad Pro با صفحه کلید جادویی با قیمت 267 دلار برای نسخه 11 اینچی و 310 دلار برای نسخه 12.9 اینچی با ارسال رایگان به سراسر جهان به فروش می رسد. هر دو مدل در سه رنگ موجود هستند از وب سایت شرکت.

این کیف در سه رنگ موجود است که هر کدام از چرم دباغی شده گیاهی مرغوب تهیه شده است:

دیگری دارای یک بسته مغناطیسی داخلی است.

در بیرون، کیف پیام رسان چرمی کاملا مینیمالیستی است. یک زیپ محکم در سرتاسر بالا وجود دارد که در هر طرف سه اینچ کشیده شده است فوق العاده آرم برجسته هاربر لندن در یک طرف و بند شانه برزنتی قابل جابجایی.

کیف مسنجر چرمی هاربر لندن جدیدترین محصولی است که به سری کیف‌های گران‌قیمت این شرکت اضافه شده است که مستقیماً به اطلاعات جمعیتی مالک اپل پاسخ می‌دهد.

همچنین می‌توانید آن را در مرکز کیف بیندازید، اما این کار خیلی خوب کار نمی‌کند، زیرا حلقه‌هایی برای خودکارها و موارد مشابه وجود دارد که آن را می‌گیرند، بنابراین قرار دادن آن در اینجا کمی ناخوشایند است.

آی‌پد در هر دو طرف قرار می‌گیرد، اگرچه برای بسته شدن درب مغناطیسی آن خیلی بزرگ است، بنابراین احتمالاً می‌خواهید آن را با بند در کنار آن قرار دهید.