کیف پول برای AirTags – بررسی اسنپ بک اسلیم ایر

نسخه ای که من آزمایش کردم نمونه اولیه مشکی بود (به رنگ قهوه ای نیز موجود است) که با دست دوخته شده بود، بنابراین نسخه نهایی دارای دوخت های ظریف تر است.

[ad_2]

Source link

بخش نقد و بررسی 9to5mac فارسی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اسنپ ​​بک اسلیم ایر – مانند کیف پول های قبلی این شرکت – توسط یک کهنه کار 50 ساله در صنعت چرم در ایالات متحده آمریکا ساخته خواهد شد.

استفاده شده

اضافه شدن الف Airtag به یک کیف پول این محدودیت ها را حذف می کند و انعطاف پذیری زیادی را باز می کند. یکی از شرکت هایی که وارد این ترکیب شده است اسنپ ​​بک و دارای حداقل کیف پول AirTag است که تقریباً بالا رفته است 30 برابر هدفش در Kickstarter.

مواد و طراحی

من حدود یک هفته است که یک اسنپ بک ایر اسلیم پیش از تولید را آزمایش می کنم، این اولین برداشت های من است:

  • من طراحی تمیز و ساده را دوست دارم
  • AirTag کاملا امن است (قبل از اضافه کردن کارت های خود آن را نصب کنید)
  • همانطور که Snapback ادعا می کند، در واقع می تواند تا شش کارت و پول نقد را در خود جای دهد.
Snapback Slim Air Wallet for AirTags - بارگذاری شده با کارت و پول نقد
  • نازک‌تر از آن چیزی است که من انتظار داشتم – برای نازکی کلی کیف در هنگام بارگیری خوب است، اما همچنین احساس می‌کنم اگر چرم استفاده شده ضخیم‌تر باشد، احساس برتری بیشتری خواهد داشت.
  • من همچنین امیدوار بودم که از چرم ایتالیایی احساس نرمی بیشتری داشته باشم، در مقایسه با کیف پول MagSafe اپل کمی سفت و انعطاف پذیر نیست.
    • من دوبار با اسنپ بک بررسی کردم و ضخامت و پرداخت باید برای مدل های تولیدی یکسان باشد
    • بدون شک با گذشت زمان و استفاده نرم می شود.

روی AirTag نشسته اید؟

AirTag ها اینجا هستند و بازار پس از فروش ردیاب آیتم جدید به سرعت در حال رشد است. در حالی که تعداد زیادی جا کلیدی، کیف و سایر گزینه‌های مشابه برای اتصال AirTag به چیزها وجود دارد، اما تعداد زیادی کیف پول سازگار با این کیف ندیده‌ایم. با طراحی فوق العاده مینیمال، کیف پول Slim Air Snapback برای AirTags توجه ما را جلب کرد، در اینجا بررسی ما است.

را کیف پول Slim Air Snapback برای AirTags به عنوان یک جایزه Kickstarter در دسترس است مشارکت کنندگان از 50 دلار (AirTag گنجانده نشده است). بسته های آپشن 2، 3 و 4 نیز با قیمت کمی کاهش یافته است. این کمپین تا 23 ژوئن ادامه دارد.

یکی دیگر از چیزهایی که من آزمایش کردم راحتی قرار دادن آن در جیب پشتی در هنگام نشستن بود. همانطور که اتفاق می‌افتد، آن را کاملاً راحت یافتم و در کمال تعجب، نمی‌توانم بگویم که اصلاً AirTag در آن است، حتی روی صندلی‌های سخت.

کیف پول اسنپ بک اسلیم هوا برای AirTags از یک طراحی آستین ساده استفاده می کند که می تواند تا 6 کارت و مقداری پول نقد را در خود جای دهد. در قسمت بیرونی یک جیب کوچک وجود دارد که AirTag شما را کاملا و راحت نگه می دارد.

در حالی که یک است پروژه راه اندازی و ریسک طبیعی با هرگونه سرمایه گذاری جمعی (و بدون وثیقه) وجود دارد، اسنپ بک با چهار کمپین موفق Kickstarter قابل اعتماد به نظر می رسد. علاوه بر این، او فقط به جمع آوری 1000 دلار برای این پروژه نیاز داشت و در زمان نگارش به 30000 دلار رسیده است.

فکر می‌کنم اگر با نازکی این کیف پول خوب هستید و برای نرم شدن کامل آن کمی زمان می‌برد (یا شاید با یک نرم‌کننده چرمی آن را تسریع کنید)، Snapback Slim Air یک راه عالی برای اضافه کردن آن است. My Tracker را در نمونه کارها خود پیدا کنید.

مسافت پیموده شده شما ممکن است متفاوت باشد، اما برای من AirTag به اندازه ای کناری در جیب پشتی من قرار دارد که در Snapback Air Slim مستقیماً روی آن نمی نشینم.

Snapback Slim Air Wallet for AirTags - در کنار کیف پول چرمی MagSafe اپل برای آیفون 12

اسنپ ​​بک اسلیم ایر از چرم ایتالیایی درجه یک ساخته شده است. در اینجا مروری بر ظرافت کیف پول است:

Snapback Slim Air Wallet for AirTags - لاغری

سیب کیف پول چرمی MagSafe برای آیفون 12 (بازبینی شده) یک راه عالی برای ایجاد راحتی و قابلیت ردیابی یافتن من است، اما چند جنبه منفی قابل توجه وجود دارد. این فقط برای 3 کارت مناسب است، برای حمل پول نقد ایده‌آل نیست، اگر به آیفون شما متصل نباشد، ردیابی موقعیت مکانی را از دست می‌دهید، و بله، شما به آیفون 12 نیاز دارید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.