گارانتی موبایل هواوی 9to5mac Farsi

شیائومی می 11 جدیدترین گوشی پرچمدار شیائومی است که اخیراً نسخه گلوبال آن معرفی شده و برای عرضه در ماه مارس برنامهریزی گردیده است. سامسونگ ماهی های خشک را از کره جنوبی به چین صادر میکرد و این سرآغاز راهی بود که الان سامسونگ را تبدیل به بزرگترین سازنده گوشی های تلفن همراه کرده است .و توانسته بیشتر صادارات کشور کره جنوبی در دست بگیرد. درست است که از معرفی این گوشی حدود 3 سال میگذرد، اما هنوز جزء بهترینهای سامسونگ است. شیائومی می 10 یک مدل پرو هم دارد که در ادامه به معرفی آن نیز خواهیم پرداخت. اما در مجموع میتوان شیائومی 11 تی پرو یک گوشی میانرده بسیار خوب نامید که مسلماً ارزش خرید دارد. شیائومی علاوهبر مدلهایی که گفته شد، مدلی به نام بلک شارک (Black Shark) را به بازار عرضه کرده است که به گوشی های گیمینگ شیائومی معروف هستند.

همچنین اگر قصد خرید گوشی های ارزان قیمت را داشته باشند برندهای ارزان تر دیگری نیز در بازار وجود دارد که برای خرید گوشی ارزان قیمت بسیار مناسب هستند. تا مشتریان بتوانند بهراحتی خرید خود را ثبت کنند. این فروشگاه موبایل شیائومی محصولات خود را با تضمین کیفیت و قیمت منصفانه به همراه گارانتی معتبر و ضمانت رایگان به مشتریان عزیز ارائه میکند. فروشندگان فرنا در تلاشند که با قیمت مناسب، بهترین کیفیت را به مشتری ارائه کنند به صورتی که مشتری از خرید خود راضی باشد. در غیر اینصورت مدلهای میانرده زیادی وجود دارد که امکانات مناسبی دارد. انواع تجهیزات الکترونیکی پوشیدنی همانند ساعتهای هوشمند نیز در این کمپانی ساخته شده که محبوبیت زیادی برای کاربران مختلف دارد. همچنین حافظه رم در این گوشیها کاملا جوابگوی نیاز کاربرانی است که از برنامهها و بازیهای زیادی استفاده میکنند. از ۳۰ میلیون تلفن همراه که ۳٫۳ میلیون آن اسمارت فون بودند به بازارهای ژاپن، ایالات متحده و اروپا عرضه شدند.

گوشی تاشو هواوی میت ایکس اولین گوشی تاشوندهی هواوی است. اگر بهروزبودن و نمایشگر بزرگ در کنار ظرفیت زیاد حافظهی داخلی و رم از اولویتهای شما در انتخاب گوشی موبایل هستند و همچنین به عکاسی با گوشی موبایل قرار دارید، میتوانید گوشی هوآوی میت 10 را انتخاب کنید. بررسی قیمت گوشی های هواوی نشان می دهد که قیمت در سری های پی و میت به حداکثر خود میرسد زیرا از بهروزترین فناوریها در این دو سری از گوشی های هواوی استفاده شده است. گوشی ای مناسب است که صفحه نمایش آن به طور تمام صفحه باشد. اگر می خواهید به تمام بخش های گوشی خود دسترسی داشته باشید و با هزینه ای پایین تر، یک گوشی هوشمند بخرید به سراغ گوشی های اندرویدی بروید. سامسونگ که در زبان کره ای به معنی “سه ستاره” است، یک مجتمع چند ملیتی کره جنوبی است که دفتر مرکزی آن در شهر سئول واقع شده است.

در این مدلها یک دوربین با میزان مگاپیکسل بالا وجود دارد و سایر لنزها برای عکاسی عریض، ماکرو، تشخیص عمق و یا حتی فیلتر رنگ هستند. پوکو ایکس 3 NFC یک گوشی فوق العاده خوش قیمت است که رقبای زیادی در بین محصولات سری شیائومی می یا ردمی ندارد. پیشرفتهایی که شیائومی 12 پرو نسبت به سری می 11 داشته بسیار قابل توجه است و یکی از بهترین آنها افزایش سرعت شارژ به عدد خیره کننده 120 وات است! در ضمن ، نمایشگر گوشی های لیست زیر به مراتب از گوشی های ارزان قیمت و میان رده بهتر هستن . این داستان در مورد A03 هم صدق میکنه و با یه بدنه کاملا پلاستیکی روبروییم.

دوربین دوم هم از نوع فوق عریض است حسگری که در این دوربین استفاده شده است 8 مگاپیکسلی است. یکی از مشکلات متداول بیشتر گوشیهای هوشمند و از جمله گوشی اچ تی سی، آنتندهی ضعیف یا عدم آنتندهی آن است. می 10 تی پرو با وجود افتهایی که به خصوص در زمینه کیفیت بدنه داشته، دارای برخی قابلیتهایی است که نبود یا ضعف آنها در سری شیائومی می 10 کاملاً احساس میشد. کیفیت ساخت و زیبایی گوشی های موبایل شیائومی باعث شد که به این برند لقب اپل چینی بدهند و آن را با گوشی های موبایل اپل مقایسه کنند. این رابط کاربری امکانات و شخصیسازیهای بسیاری را در اختیار کاربران قرار میدهد که باعث میشود کاربر رابطه بهتری با گوشی خود برقرار کند. این گوشی یکی از بهترین محصولات ارائه شده توسط هواوی است که بهجرأت میتوان گفت در کنار گوشیهای سامسونگ گلکسی S9 و آیفون X در یک گروه قرار میگیرد. اگر بخواهیم در میان سریهای گوشی سامسونگ که تاکنون عرضه شدهاند، دست به مقایسه بزنیم؛ گلکسی نوت در بالای لیست از نظر محبوبیت و قدرت قرار میگیرد.

به گزارش همشهری آنلاین، امکانات فوقالعاده بیشمار تلفنهای هوشمند موجب شده تا این دستگاهها به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما تبدیل شوند. این شرکت با تولید مدلهایی بسیار باکیفیت و با قیمت مقرون به صرفه، توانسته نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کند و در کشور ما هم با اینکه تا چند سال پیش کسی نام شیائومی را هم نشنیده بود، در حال حاضر به یک برند بسیار محبوب تبدیل شده است. البته یکی از گوشی های پرفروش این برند، گوشی POCO X3 است که در میان کاربرانی که به دنبال گوشی ارزان قیمت و مناسب بازی هستند، بسیار پرطرفدار شده است. شیائومی 12 پرچمدار استاندارد شیائومی برای سال 2022 است که پایینتر از مدل پرو قرار میگیرد اما با این حال یک گوشی قدرتمند و بسیار زیبا است. باوجود تحریمها و محدود بودن بعضی امکانات گوشی آیفون در ایران، این برند طرفداران پروپا قرصی در ایران دارد، از نسلهای پیشین گوشی اپل مانند آیفون 6، اپل 6S، اپل 7، اپل 8 گرفته تا نسل جدید گوشی های اپل مانند iPhone 12 Pro Max ،iPhone SE و iphone 11 Pro Max. برای افرادی که به دنبال گوشی موبایلی هستند که علاوه بر قیمت مناسب، دارای کیفیت دوربین مناسب و قابلیت بازی کردن دارد، گوشی پوکو X3 گزینه مناسبی است.

برای تست گوشی های سامسونگ سری گلکسی Galaxy می تونید از روش های مختلفی استفاده کنید اما روشی خود سامسونگ در گوشی قرار داده روش بهتریه چون نیازی به نصب هیچ نرم افزاری نیست . البته در نگاه اول، طراحی فلزی-شیشهای این گوشی بیش از هر چیز دیگری نظر شما را به خود جلب میکند. این ویژگی به واسطه ارتقاء سیستم تشخیص نور محیط با بکارگیری سنسورهای رنگ ۱۰ کاناله، پوشش فضای رنگی وسیع DCI-P۳ (بسیار گستردهتر از فضای رنگی استاندارد sRGB) و تنظیم بیش از ۲۰۰۰ رنگ، تلفیقی از هنر و واقعیت را در عکاسی پیش روی شما بگذارد.

وجه تمایز گوشی هواوی در مقایسه با گوشیهای رقیب سایت 9to5mac چیست؟ برند هواوی چند سالی است که به یک رقیب سرسخت برای برندهای معتبر دنیا تبدیل شده است زیرا کیفیت بالای آن در کنار قیمت ارزان نسبت به برندهایی چون سامسونگ کاربران را به سمت خود کشیده است. اگر به دنبال گوشی های پرچمدار هستید، گوشی های سری می برای شما گزینههای مناسبی خواهند بود زیرا این گوشیها به راحتی توانایی رقابت با پرچمداران اپل و سامسونگ را دارند. تا قبل از اینکه شیائومی می 11 معرفی شود، می 10 پرو رده بالاترین و قدرتمندترین گوشی شیائومی بود. به این منظور که باید بهترین عملکرد را به کاربر ارائه دهد و بهترین گوشی از نظر دوربین، سخت افزار، صفحه نمایش، ظرفیت باتری و رابط کاربری تلقی شود. نقطه قوت گوشیهای شیائومی این است که از پردازنده اسنپدراگون (Snapdragon) بهره میبرند.

اما با افزایش فروش این گوشیها و ارائه مدلهای متنوع به بازار، مشخص شد که دلیل قیمت پایین گوشیهای شیائومی، کیفیت پایین آنها نیست، بلکه شیائومی توانسته در کنار پایین نگه داشتن قیمت گوشیهای خود، کیفیت بدنه و ساخت گوشیها را حفظ کند. زیرا فروشگاه اینترنتی گوشی شیائومی باید علاوهبر ارائه مدلهای متنوع و جدید، ضمانت معتبر و امکان ارسال سریع را برای کاربران فراهم کند. همچنین اعتبارکالا در تلاش است تا بتواند در کمترین زمان ممکن و با ارسال سریع، سفارشهای مشتریان خود را به آنها تحویل دهد. شیائومی میگوید به نظرات و بازخوردهای مشتریان توجه میکند. طراحی می 11 به خصوص در قسمت جلوی بدنه هیچ تفاوت خاصی با مدل قبلی یعنی می 10 ندارد، اما شکل دوربین پشتی این دو گوشی را از هم متمایز میکند. می 11 اولترا جدیدترین و قدرتمندترین پرچمدار شیائومی است که همانند مدلهای معمولی و پرو از تراشه پرچمدار اسنپدراگون 888 استفاده میکند و یک دوربین فوق العاده قدرتمند را هم در پشت بدنه خود گنجانده است. در بخش مشخصات سختافزاری هوآوی P50 Pocket Premium Edition به یکی از قدرتمندترین پردازندههای شرکت کوالکام، یعنی اسنپ دراگون 888 4G مجهز شده است. این گوشی لقب اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون 888 را با خود یدک میکشد و از سخت افزار قدرتمندی بهره میبرد.

تقریبا همهمدل های ارزان قیمت هواوی 4 گیگ حافظه دارن و قدرت پردازنده شون در تو محدوده 1.2 گیگا هرتز هست که برای کارای عمومی روزانه کافیه . برخورداری از لوازم جانبی کامل در جعبه و البته گارانتی رسمی هواوی نیز ارزش خرید این موبایل اقتصادی را بالاتر برده است. مؤسس شیائومی، آقای Jei Lun با جمع کردن تعدادی از متخصصین عرصه تکنولوژی (از جمله کارمندان سابق گوگل و موتورولا) و اعلام اهداف شرکت مورد تأسیس خود، در همان روزهای اول موفق شد میلیونها دلار سرمایه جذب کند. در حقیقت مزایای بهترین گوشیهای هواوی آنقدر زیاد است که با وجود نداشتن سرویس گوگل بازهم ارزش خرید بالایی داشته باشند. اکثر افراد هنگام خرید گوشی جدید شاید به اولین چیزی که فکر می کنند قیمت آن باشد. اعتبار کالا امکان خرید اینترنتی گوشی شیائومی را برای شما فراهم کرده و قابلیتهایی ارائه کرده تا خرید شما آسانتر شود. خرید گوشی موبایل شیائومی در فروشگاه اینترنتی اعتبارکالا امکانپذیر است. نکته مهم در خرید از فروشگاه اینترنتی گوشی شیائومی این است که قیمت منصفانه و ضمانت معتبر داشته باشد. نکته مهم این است که قبلا تفاوت بین پرچمدار و میان رده بسیار چشمگیر بود اما امروز تفاوتهای ریز و کمی با هم دارند.

تعداد گوشی های رده بالا شرکت اچ تی سی انگشت شمار هستند و در بازارهای آسیای شرقی عرضه میشوند و این گوشی ها در بازار جهانی و خصوصا کشور ایران بسیار کم هستند. در این صورت مشکل از پردازندهها و هارد گوشی اچ تی سی است. حافظه رم این مدل از بین دو گزینه 8 و 12 گیگابایتی قابل انتخاب است و شیائومی ترجیح داده تا گزینههای معقولی را پیش روی مخاطب قرار دهد. هوآوی Y5p یکی از گوشیهای هوشمند میانرده این برند چینی است که در کنار بهرهبردن از مشخصات فنی مناسب و قابل قبول، قیمت مقرون بهصرفهای هم دارد. با اینکه در کشور چین مدلی از این گوشی با 12 گیگابایت رم عرضه شده اما نسخه گلوبال در هر دو نسخه 128 و 256 گیگابایتی خود دارای 8 گیگابایت حافظه رم است که البته چندان هم بد نیست و شاید به بیشتر از این مقدار واقعاً نیازی نباشد. علاوه بر قیمت مناسب، یکی از دلایلی که گوشی موبایل شیائومی را در میان کاربران محبوب کرده تنوع در مدلهای عرضه شده به بازار است. که به تازگی وارد بازار شده است.

پس از آن برند شیائومی با سرعت زیادی قدرت را در بازار موبایل چین و آسیای شرقی به دست گرفت. شما میتوانید با بررسی مشخصات و لیست قیمت گوشی huawei یکی از بهترین مدلها را انتخاب کنید. این گوشیها دارای کیفیت دوربین بسیار مناسبی هستند و میتوانیم بگوییم که گوشی های پرچمدار شیائومی، در لیست بهترین گوشی از نظر کیفیت دوربین قرار دارند. قیمت گوشی هم به نسبت می نوت 0 کمی افزایش پیدا کرده است که همین مسئله میتواند یکی از نقاط ضعف آن باشد. سیستم نرم افزاری این گوشی را هم میتوان یکی دیگر از نقاط ضعف آن دانست که مملو از اپهای متعدد و اکثراً بلااستفاده است که حجم زیادی از فضای ذخیرهسازی را اشغال کردهاند و امکان حذف آنها نیز وجود ندارد. این گوشی را میتوان یکی از بهترین میانردههای بازار دانست که از تراشه پردازشی قدرتمند، ظاهر زیبا، دوربین باکیفیت و اسکنر اثر انگشت بسیار سریع و کارآمد بهره میبرد. این امر باعث شد که کاربران تمایل بیشتری برای خرید موبایل شیائومی از خود نشان دهند. مدیران شیائومی همواره بیان کردهاند که به نظرات کاربران بسیار توجه میکنند و تلاش میکنند که آن را در بهروزرسانیهایی که منتشر میکنند بهکار ببرند. نقطه قوت دیگر این برند بهروزرسانیهایی است که برای گوشیهای خود ارائه میدهد.

سامسونگ با عرضه گوشی های میان رده به بازار ایران توانست سهم زیادی از بازار موبایل کشورمان را به خود اختصاص دهد. گوشیهای شیائومی با سیستمعامل اندروید کار میکنند اما خود شرکت شیائومی مانند شرکتهای دیگری از جمله سامسونگ و هواوی، رابط کاربری مخصوص به خود را روی گوشیها طراحی و پیادهسازی کردهاست. وقتی حرف از یه گوشی اقتصادی میشه، باید انتظار یه بدنه کاملا پلاستیکی رو داشته باشیم. این گوشی دیزاین فوقالعادهای دارد و در عین حال، قیمت ارزانی هم نباید از آن انتظار داشته باشید چرا که قیمت آن برابر با 2400 دلار است. تراشههایی که سامسونگ برای استفاده در گوشیهای هوشمند تولید میکند، تحت برند اگزینوس (Exynos) ساخته میشوند. گوشیهای موبایل شیائومی به سرعت توانستند با برندهای قدرتمندی مانند اپل و سامسونگ رقابت کنند زیرا علاوهبر ویژگیهای مناسب و سختافزار قدرتمند، قیمتهای بسیار مناسبی دارند.

سنسور اصلی دوربین نیز همان سنسور 108 مگاپیکسلی سری می 10 است و از این حیث هم هیچ افتی را شاهد نیستیم. البته نمیتوان گفت کاهش قیمت هیچ تبعاتی نداشته است. استقبال روز افزون مردم از این پدیده نشان دهندهی آن است که محبوبیت آن روز به روز در حال افزایش میباشد. برخی از این گوشیها با ۳ لنز دوربین و برخی دیگر با ۴ لنز دوربین، که شامل لنزهایی مانند لنز واید (Wide)، اولترا واید (Ultra Wide)، ماکرو(Macro) و لنز تلهفوتو (TelePhoto) هستند، تجربه عکاسی بسیار خوبی را در اختیار کاربر قرار میدهند. حتی افرادی که به دنبال گوشی موبایل ارزان هستند به راحتی میتوانند از بین گوشیهای شیائومی اقدام به خرید شیائومی کنند. اگر قصد خرید گوشی شیائومی را دارید، باید بدانید که در تمام بازههای قیمتی مورد نظر در میان انواع گوشی شیائومی، گزینهای برای خرید خواهید داشت. خرید گوشی موبایل شیائومی در ایران راحت و آسان است زیرا فروشگاههای بسیاری هستند که در کنار فروش حضوری، فروش اینترنتی گوشی موبایل شیائومی را نیز انجام میدهند.

↑ «شیائومی اپل آسیا یا همان اپل 2 بررسی این کمپانی بزرگ». در بخش سخت افزاری نیز با یک محصول کاملاً قدرتمند مواجه هستیم که نیروی خود را از تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 1 میگیرد و در کنار آن به 8 یا 12 گیگابایت حافظه رم مجهز میباشد. اما جدیدترین گوشی گیمینگ شیائومی که بلک شارک ۴ (Black Shark 4) و بلک شارک ۴ پرو (Black Shark 4 Pro) نام دارند، در مارس ۲۰۲۱ معرفی شدند. موبایلهایی که محل جایگذاری کارت حافظه دارند، دارای امکان افزایش حافظه برای ذخیره عکسها، فیلمها و موسیقی هستند. این گوشیها برای کاربرانی که به گوشی های مناسب بازی علاقه دارند، گزینه های مناسبی هستند. در واقع برخی از کاربران، هواوی را به دلیل قیمت مناسب خریداری می کردند، در حالی که به دلیل اینکه در سال جاری گوشی های سامسونگ و هواوی تقریبا هم قیمت شده اند (پرچمداران این برند نیز از نظر قیمت نزدیک به پرچمدار آیفون هستند)، کاربران ترجیح می دهند یک برند گرانقیمت تر و قدیمی تر را انتخاب کنند. گلکسی اس 22 پلاس همچنین در تست باتری گوشیهای گلکسی اس 22 سامسونگ در CNET بیشترین دوام را داشت، اگرچه عمر باتری به جای اینکه چشمگیر باشد، همچنان متوسط است.