گامی بزرگ که پرسش های بزرگی را ایجاد می کند

با این حال، اجاره واقعی سوالات زیادی را ایجاد می کند. THE بلومبرگ گزارش می گوید هزینه های ماهانه به دستگاه انتخابی بستگی دارد – اما با افزایش سن محصول چه اتفاقی می افتد؟

قبل از ارزیابی ارزش باید منتظر بمانیم تا جزئیات را ببینیم، اما نظر شما در حال حاضر چیست؟ به نظر شما تغییر از خرید به اجاره سخت افزار اپل چیز خوبی است یا بد؟ لطفا در نظرسنجی ما شرکت کنید و نظرات خود را در نظرات به اشتراک بگذارید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.


اجاره واقعی یک مزیت بزرگ نسبت به معادل iUP برای دستگاه های دیگر ارائه می دهد. اکثر کسانی که iUP را انتخاب می‌کنند، گوشی‌های خود را هر یا دو سال یکبار به‌روزرسانی می‌کنند، و اپل گزینه‌هایی را ارائه می‌کند که مناسب همه باشد. با این حال، سایر دستگاه های اپل تمایل دارند برای دوره های طولانی تر – و متغیرتر – نگهداری شوند.

iUP همانطور که از نامش پیداست فقط برای آیفون موجود است. اما من حدس می زنم حتی اگر یک اشتراک سخت افزار اپل خواهد بود شروع با آیفون، سپس به سایر محصولات گسترش خواهد یافت.

این روند به وضوح ترکیبی از مزایا و معایب را برای مصرف کنندگان ارائه می دهد، اما از جمله معایب افزایش هزینه های ماهانه ما و اطمینان مجازی از پرداخت بیشتر در دراز مدت است. خستگی از اشتراک در حال حاضر یک چیز است، و اجاره سخت افزار اپل به جای داشتن آن ممکن است به آن اضافه کند.

THE بلومبرگ گزارش ها حاوی جزئیات زیادی نیستند، اما مهمترین آنها این است:

آیا حداقل شرایط اجاره وجود خواهد داشت؟ اگر بخواهم اپل واچ اولترا را به مدت یک ماه برای حمل و نقل اجاره کنم و سپس آن را برگردانم چه باید کرد؟

برنامه ارتقای آیفون (iUP) راهی برای خرید اقساطی آیفون است که هزینه را در دو سال تقسیم می کند.

چه اتفاقی می‌افتد اگر مجموع هزینه‌های اجاره شخصی بیش از مبلغی باشد که در صورت خرید اقساطی آن را پرداخت می‌کرد؟ آیا این فقط بدشانسی است – آنها اجاره را انتخاب کردند – یا اپل در این شرایط آنها را به نوعی شکست داد؟

به دو صورت قابل استفاده است. ابتدا می توانید گوشی خود را نگه دارید و بعد از دو سال به طور کامل مالک آن خواهید شد. دوم اینکه بعد از 11 ماه میتونید با مدل جدید عوضش کنید. در این سناریوی دوم، اگر هر سال به این کار ادامه دهید، همینطور هستید به طور موثر گوشی را بدون داشتن آن اجاره کنید.

به همین دلیل، مشتریان احتمالاً خواهند بود بسیار تمایلی به قفل شدن در یک دوره ثابت – و برای چیزی به گرانی برخی از مدل‌های Mac، ممکن است هزینه ماهانه کمتر را نسبت به مدت زمان طولانی‌تر از نرخ بالاتر برای دو سال ترجیح دهد.

سوالات زیادی را ایجاد می کند

اما مشتریان چطور؟

اما ممکن است مرز بین این دو تار باشد. ممکن است اپل پس از یک یا دو سال اجاره، گزینه پرداخت اضافی را برای انتقال مالکیت به شما ارائه دهد. این مدلی است که برای اکثر قراردادهای اجاره خودرو استفاده می شود: پیش پرداخت، پرداخت ماهانه، و سپس “پرداخت یکجا” اگر می خواهید خودرو را به جای بازگرداندن آن نگه دارید. اگر اپل این مسیر را طی کند، اشتراک سخت افزاری احتمالا جایگزین iUP خواهد شد.

همراه با خدمات بیشتر

به عبارت دیگر، در حالی که iUP یک سیستم خرید اقساطی است که می تواند مثل رفتار کن یک قرارداد اجاره، اشتراک سخت افزار اپل درسته یک اجاره/اجاره شما به سادگی برای هر ماه استفاده از تلفن یک هزینه ماهانه پرداخت می کنید.

عکس: اپل استور، بانکوک / فاستر + شرکا

اشتراک سخت افزاری اپل تقریباً یک حرکت هوشمندانه برای شرکت کوپرتینویی است. درآمد مکرر ماهانه جام مقدس و دلیل ورود اپل به خدمات در وهله اول است. تبدیل درآمد سخت‌افزاری از مبالغ یکجا در یک برنامه غیرقابل پیش‌بینی به پرداخت‌های ثابت ماهانه – در حالی که تشویق به ارتقاء مکرر می‌شود – یک پیروزی آشکار برای شرکت است.

این برنامه با برنامه اقساطی متفاوت است زیرا هزینه ماهانه قیمت دستگاه در 12 یا 24 ماه نخواهد بود. در عوض، این یک هزینه ماهانه خواهد بود که باید تعیین شود و بستگی به دستگاه انتخاب شده توسط کاربر دارد.

از جنبه منفی، احتمالاً در درازمدت پیشنهاد گران‌تری خواهد بود، اگر دلیل دیگری جز ایجاد انگیزه برای ارتقای مکرر نباشد. و در یک اقتصاد نامطمئن، اگر شخصی شغل خود را از دست بدهد، می تواند تمام دستگاه های خود را نیز از دست بدهد، زمانی که دیگر نتواند اجاره ماه آینده را پرداخت کند.

جزئیات کمیاب است، اما به نظر می رسد حداقل از دو جهت با برنامه ارتقاء آیفون موجود متفاوت است – و احتمالاً یک سوم…

برنامه ارتقای آیفون (iUP)

انعطاف پذیری آن از نظر خدمات چقدر خواهد بود؟ آیا اپل من را مجبور می کند برای خدماتی که نمی خواهم یا نیازی به اجاره مک مورد نظرم ندارم، پرداخت کنم؟

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

iUP با AppleCare+ همراه است. همچنین می‌توانید با سرقت و مفقود شدن به سیاست AppleCare+ ارتقا دهید، در این صورت هزینه اضافی نیز در دوره 24 ماهه تقسیم می‌شود.

با یک سرویس اجاره واقعی، به نظر می رسد اپل به دنبال جفت کردن تلفن با یک یا چند سرویس اضافی باشد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اجاره ها از نظر تجهیزات چقدر انعطاف پذیر خواهند بود؟ بگویید من یک ویرایشگر ویدیو هستم که می‌توانم با مک مینی به خوبی کار کنم، اما پروژه بزرگی در راه است که از مک استودیو یا مک پرو سود می‌برد. آیا می توانم برای یک یا دو ماه به یک مدل قدرتمندتر ارتقا دهم و سپس به مدل اصلی خود برگردم؟

ما به طور فزاینده ای در دنیایی زندگی می کنیم که در آن آنچه زمانی پرداخت های یکجا ثابت بود در عوض به اشتراک ماهانه تبدیل می شود. ما به جای خرید سی دی در Apple Music یا Spotify مشترک می شویم. ما به جای خرید DVD به یک یا چند سرویس پخش ویدئو تعلق داریم. بسیاری از برنامه های ما از خرید مادام العمر به اشتراک ماهانه منتقل شده اند.

یک احتمال واضح در اینجا این است که این تلفن با اشتراک Apple One عرضه می شود، به طور بالقوه با انتخاب همان سه سطح: فردی، خانوادگی و برتر.

آی پد، مک و اپل واچ بعدا

یافتن پاسخ برای این نوع سوالات می تواند یکی از دلایلی باشد که راه اندازی اشتراک سخت افزاری اپل پیچیده تر از آن چیزی است که به نظر می رسد.

برای اپل خوب است، اما آیا برای مشتریان خوب است؟

احتمالاً از سه جهت متفاوت خواهد بود:

  • این یک سیستم اجاره واقعی خواهد بود و نه یک سیستم خرید اقساطی.
  • احتمالاً با خدمات بیشتری فراتر از AppleCare + همراه خواهد بود.
  • احتمالاً بعداً به سایر سخت‌افزارهای اپل گسترش خواهد یافت: iPad، Mac، Watch.

یک اجاره واقعی

با این حال، تفاوت فنی بین iUP و اجاره وجود دارد. حتی اگر هر سال ارتقا دهید، باز هم یک خرید اقساطی 24 ماهه می‌خرید و انجام می‌دهید از نظر فنی صاحب گوشی اپل به سادگی آن را به عنوان مبادله ای برای موجودی معوق می پذیرد.

اشتراک سخت افزاری اپل چگونه متفاوت خواهد بود؟

برای مثال، نگه داشتن مک برای حدود پنج سال بسیار معمول است. ارتقاها نه بر اساس یک چرخه ثابت سالانه یا دوسالانه، بلکه بیشتر توسط ویژگی های جدید انجام می شوند. این یک داستان مشابه در مورد iPad و Apple Watch است، جایی که ما تمایل داریم به مدل موجود خود بچسبیم تا زمانی که یک مدل جدید آنقدر ما را هیجان زده کند که ارتقاء را تضمین کند.

ما برای اولین بار در ماه مارس سال گذشته در مورد اشتراک سخت افزاری اپل شنیدیم، با دو گزارش بعدی – آخرین مورد دیروز – که می گوید این اشتراک به تعویق افتاده است، اما این شرکت همچنان در حال برنامه ریزی برای راه اندازی آن است.

اگر امروز جدیدترین مک بوک پرو را اجاره کنم، اگر بخواهم چندین سال از همان دستگاه استفاده کنم، همچنان همان اجاره ماهانه را پرداخت می کنم؟ اگر چنین است، بدیهی است که هر زمان که یک مدل جدید به بازار آمد، انگیزه ای برای ارتقاء آن خواهم داشت. این بدان معناست که اپل باید هزینه های اجاره را بر اساس ارتقاء سالانه محاسبه کند (و نه) که در مقایسه با هزینه یک برنامه اقساط چند ساله پیشنهاد گرانی خواهد بود.

از جنبه مثبت، انعطاف پذیری بیشتری را فراهم می کند. می‌توانید (به طور بالقوه) هر وسیله‌ای را که می‌خواهید برای مدت زمانی که می‌خواهید اجاره کنید، سپس وقتی کارتان تمام شد آن را برگردانید یا آماده مبادله آن با دستگاه دیگری هستید.