گزارش‌هایی از افت صدا و سایر مشکلات در آیفون 11 با کارپلی بی‌سیم

من همین مشکل را با BMW X1 2019 خود داشتم. همان مراحلی را که شما انجام دادید، در جایی که گوشی خود را بازیابی کردید و آن را به یک گوشی جدید و پوسته خالی تبدیل کردید، انجام دادم، و هنوز هیچی. من همچنین سیستم عامل خود را در ماشین به روز کردم تا ببینم آیا چیزی از آن کار می کند یا خیر. من یک آیفون X با iOS 13 وصل کردم و همه چیز خوب است. من همچنین به فروشگاه اپل برگشتم و آیفون 11 پرو مکس خود را با یک آیفون 11 پرو مکس دیگر عوض کردم و هنوز شانسی نداشتم. من هر چند ثانیه یکبار موسیقی را رد می کنم و اگر بخواهم تماسی برقرار کنم از CarPlay به تلفن من می رود.



[ad_2]

Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی

من به تازگی از iPhone X به iPhone 11 Pro ارتقاء داده ام. IOS 13.0 و اکنون Carplay من مانند یک صفحه وینیل قدیمی با یک خراش به نظر می رسد. پخش موسیقی از تلفن به طور تصادفی 5-15 ثانیه رد می شود و سپس دوباره پرش می شود. گوشی رو ریست کردم، گوشی رو پاک کردم و فقط 1 آلبوم گذاشتم، شانسی نیست. ، به 13.1 آپدیت شد و تغییری نکرد، همچنان پرش می کند. آیفون X قدیمی من با نسخه 13.1 کاملاً کار می کند. خیلی بد است که الان XM گوش می دهم. و از کارپلی من برای گوش دادن به موسیقی استفاده نکنید. وسیله نقلیه من یک Mini Cooper JCW 2019 است، از فروشنده خواستم ECU را مجددا تنظیم کند، هر ایده دیگری فوق العاده خواهد بود.

برخی از کاربران می گویند که پشتیبانی اپل آن را به عنوان یک مشکل شناخته شده اعتراف کرده است، اگرچه هیچ سخن رسمی وجود ندارد. ما با اپل تماس گرفته‌ایم و با هر پاسخی به‌روزرسانی خواهیم کرد.

— مایک (@ZH_beveiliger) 22 ژانویه 2020

من یک مینی رانندگی می کنم و در بتای ios 13.3.1 beta 2 بالاخره درست شد. اینجا دیگر خبری از مشکلات خراب یا چیزهای عجیب نیست.

گزارش‌هایی مبنی بر قطع صدا و سایر مشکلات هنگام استفاده از آیفون 11 با CarPlay بی‌سیم وجود دارد. بسیاری از آنها مربوط به مینی ساخته شده توسط BMW هستند، اما برخی دیگر می گویند که همین اتفاق در مورد BMW سری 1 و همچنین مدل های نیسان و هوندا می افتد.

اگر از iPhone 11 با Wireless CarPlay استفاده می کنید، آیا با مشکلی مواجه شده اید؟ لطفا در نظرسنجی ما شرکت کنید و جزئیات را در نظرات به اشتراک بگذارید. لطفا توجه داشته باشید که نظرسنجی به طور خاص برای کسانی است که استفاده می کنند بي سيم CarPlay با iPhone 11/Pro/Max.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

صفحه نمایش های CarPlay پس از فروش در حال بزرگ تر شدن هستند. Alpine اخیراً یک واحد اندازه iPad Pro را به همراه یک مدل 10.1 اینچی مشابه Pioneer معرفی کرده است.

اولین گزارش‌ها به اکتبر سال گذشته بازمی‌گردد، و بسیاری از کسانی که تحت تأثیر قرار گرفته‌اند می‌گویند که این مشکل هنوز برطرف نشده است – اگرچه پیشنهادی وجود دارد که رفع آن در راه است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


آ انجمن پشتیبانی اپل سیم کوتاه تا 13 صفحه.

[…]