گزارش‌های تجربی اکنون اپل کارت را نشان می‌دهند. می تواند کمک کند یا آسیب برساند- 9to5Mac

محاسبه امتیازات اعتباری بر اساس پنج عامل است:

  • سابقه پرداخت
  • استفاده کنید
  • طول تاریخچه اعتباری
  • فعالیت اخیر
  • ظرفیت کلی
“همین. همچنین در برنامه Experian من ظاهر می شود.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

“اپل کارت اکنون بخشی از Experian است”

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

قاب iPhone SE - Griffin Survivor


“می توانم تأیید کنم که اکنون در برنامه Experian من نیز نشان داده می شود.”

برخی بانک‌ها و سایر موسسات مالی همچنین به شما امکان می‌دهند امتیاز اعتباری خود را از یک یا چند تا از این آژانس‌ها مشاهده کنید، و آژانس‌ها نیز اشتراک‌هایی را با دسترسی درخواستی به گزارش شما از طریق یک برنامه ارائه می‌کنند.

گزارش شما حساب اعتباری شما را نشان می دهد که شامل وام ها، کارت های اعتباری و قراردادهای مالی است. مقداری کاربران Reddit گزارش می دهند که اپل کارت در چند روز گذشته در گزارش های Experian آنها ظاهر شده است.

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

اما دیگران هنوز آن را نمی بینند.

به نظر می رسد جریان Apple Card به Experian تدریجی است، زیرا این کارت برای برخی، اما نه همه، کاربران Reddit که گزارش های خود را تأیید کرده اند ظاهر می شود.

به عنوان مثال، دریافت اپل کارت بدون تغییر عادات خرج کردن به این معنی است که اکنون به اعتبار بیشتری دسترسی دارید، اما دیگر از آن استفاده نمی کنید، بنابراین میزان استفاده شما کاهش می یابد (که خوب است). به‌علاوه، سابقه پرداخت را با ارائه‌دهنده اعتبار جدید می‌سازید که امتیاز شما را نیز افزایش می‌دهد.

می توانید در مورد نحوه محاسبه امتیازات اعتباری بیشتر بخوانید اینجا.

برخی از کاربران اپل کارت گزارش می دهند که این کارت در گزارش های Experian آنها ظاهر می شود. این کارت برای مدتی در گزارش های اعتباری TransUnion فهرست شده بود، اما قبلاً در Experian یا Equifax ظاهر نشده بود.

“نقشه اپل که شما را در Experian من نشان می دهد.”

در این زمان‌های COVID-19، دسترسی به اعتبار شما مهم است. به همین دلیل است که Equifax، Experian و TransUnion اکنون گزارش های هفتگی رایگان را تا آوریل 2021 به صورت آنلاین ارائه می کنند.

قانون فدرال به شما این امکان را می دهد که سالی یک بار یک نسخه رایگان از گزارش خود را از هر یک از سه آژانس اصلی گزارش اعتباری ایالات متحده دریافت کنید. شما آن را از طریق یک وب سایت مشترک درخواست می کنید، yearcreditreport.com. با این حال، در حال حاضر می توانید به روز رسانی های هفتگی رایگان دریافت کنید.

کسانی که امتیاز اعتباری خود را به طور منظم پیگیری می کنند، پس از اضافه شدن Apple Card به گزارش خود، شاهد افزایش یا کاهش امتیاز خود هستند که قابل انتظار است.

در حال گذراندن MacRumors

برعکس، هر خط اعتباری جدید، میانگین طول تاریخ اعتبار شما را در همه کارت‌ها و سایر منابع کاهش می‌دهد، که می‌تواند برای مدتی به امتیاز اعتباری شما آسیب برساند.