گزارش: آمازون و اشخاص ثالث از داده های صوتی الکسا برای تبلیغات استفاده می کنند در حالی که سیری به حریم خصوصی احترام می گذارد

در سطح بالایی، این تحقیق به این نتیجه رسید که آمازون و اشخاص ثالث تعاملات صوتی الکسا را ​​از بلندگوهای اکو با حداکثر 41 شریک تبلیغاتی مختلف جمع‌آوری و به اشتراک می‌گذارند. و از این داده‌ها برای «استنتاج علایق کاربر» استفاده می‌شود و سپس تبلیغات هدفمند در هر دو بلندگوی Echo و همچنین در سراسر وب ارائه می‌شود. به نظر می‌رسد این داده‌های صوتی بسیار سودآور هستند، زیرا این مطالعه ادعا می‌کند که تعاملات بلندگوی هوشمند «30 برابر قیمت‌های تبلیغاتی بالاتر از تبلیغ‌کنندگان» دریافت می‌کند.

ما اطلاعات شخصی مشتریان خود را نمی فروشیم و درخواست های الکسا را ​​با شبکه های تبلیغاتی به اشتراک نمی گذاریم.

حریم خصوصی با سیری

اما این تحقیق نگرانی هایی را در مورد شفافیت نحوه جمع آوری و اشتراک گذاری داده های صوتی الکسا توسط آمازون ایجاد کرده است. ظاهراً انتظار می‌رود که تمام مهارت‌های الکسا شخص ثالث که اطلاعات شخصی را جمع‌آوری می‌کنند، سیاست‌های حفظ حریم خصوصی را ارسال کرده و از آنها پیروی کنند.

اگرچه در این مطالعه اشاره ای به اپل و سیری نشده است، اما این تحقیق بین اینکه اپل و شرکت هایی مانند آمازون چگونه می توانند داده های حساس را مدیریت کنند، تمایز قائل شده است.

این مطالعه نشان داد که تنها رونویسی پردازش شده از داده های الکسا است که به اشتراک گذاشته شده است و نه صدای خام، که با آنچه آمازون می گوید مطابقت دارد.

[ad_2]

Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی

مطالعه جدیدی که به نحوه استفاده آمازون از ضبط صدای الکسا مشتریانش می پردازد، نشان می دهد که این شرکت و اشخاص ثالث از صدا برای ارائه تبلیغات هدفمند به طور مستقیم به بلندگوهای هوشمند Echo و همچنین در سراسر وب استفاده می کنند. این در تضاد با این واقعیت است که اپل از ضبط‌های سیری برای تبلیغات استفاده نمی‌کند و اشتراک‌گذاری داده‌های صوتی به‌طور پیش‌فرض در دستگاه‌هایی مانند هوم پاد و آیفون از سال ۲۰۱۹ غیرفعال شده است. با این حال، آمازون می‌گوید تحقیقات جدید مبتنی بر «استنتاج‌ها یا گمانه‌زنی‌های نادرست» است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


مشابه کاری که اگر از Amazon.com خریدی انجام می‌دادید یا از طریق آمازون موزیک درخواست آهنگی می‌کردید، اگر از الکسا بخواهید دستمال کاغذی سفارش دهد یا آهنگی را در آمازون موزیک پخش کند، انجام می‌دهید، ضبط آن خرید یا پخش آهنگ ممکن است آگهی‌های مرتبط را نشان دهد. در آمازون یا سایت های دیگری که آمازون در آن تبلیغات قرار می دهد نمایش داده می شود.

اپل در سال 2019 زمانی که مشخص شد کمتر از 1 درصد از ضبط‌های سیری را برای کمک به بهبود دستیار مجازی استفاده می‌کند، در آب داغ فرود آمد، اما از داده‌ها برای تبلیغات استفاده نمی‌کند یا آنها را با شرکای خود به اشتراک نمی‌گذارد.

توجه: یک باگ در این مورد در iOS 15 وجود داشت که اپل در iOS 15.4 آن را برطرف کرد.

و در اواخر سال 2019، اپل اشتراک‌گذاری ضبط سیری را تغییر داد تا به اشتراک گذاشته شود. این بدان معناست که ضبط‌های سیری به‌طور پیش‌فرض به اشتراک گذاشته نمی‌شوند و کاربران کنترل کاملی بر ویژگی حریم خصوصی دارند (تنظیمات > حریم خصوصی > تجزیه و تحلیل و بهبودها > بهبود سیری و دیکته).

رایمهیلد از آمازون به نوبه خود گفت:

این مطالعه جدید توسط The Verge گزارش شده است: پژواک شما شنیده می شود: ردیابی، پروفایل سازی و هدف گذاری تبلیغات در اکوسیستم بلندگوهای هوشمند آمازون توسط محققان دانشگاه واشنگتن، UC Davis، UC Irvine و دانشگاه Northeastern انجام شده است.

بسیاری از نتایج این تحقیق بر اساس استنباط ها یا حدس و گمان های نادرست نویسندگان است و نحوه عملکرد الکسا را ​​به درستی منعکس نمی کند.

این امر محققین را به این نتیجه رساند که “نیاز آشکار برآورده نشده برای شفافیت و کنترل بیشتر بر جمع آوری، اشتراک گذاری و استفاده از داده ها توسط پلتفرم های بلندگو وجود دارد. هوشمند و همچنین مهارت های اشخاص ثالثی که روی آنها پشتیبانی می شوند.”

Raemhild همچنین تأیید کرد که وقتی مشتریان از «محتوای ممتاز پشتیبانی شده از آگهی» استفاده می کنند، مستقیماً از تبلیغات هدفمند در بلندگوهای هوشمند Echo خود استفاده می کند.

با این حال، این گزارش نشان داد که این سیاست‌ها در بهترین حالت ناقص بودند، بیش از 70 درصد از حوزه‌های قضایی مورد بررسی قرار گرفتند و حتی به الکسا یا آمازون اشاره نکردند، و تنها 10 حوزه قضایی (2.2٪) در مورد شیوه‌های جمع‌آوری داده‌ها در سراسر صفحه شفاف بودند. سیاست‌های حفظ حریم خصوصی خود.

در پاسخ به The Verge، سخنگوی آمازون Lauren Raemhild گفت که این شرکت از داده های صوتی الکسا برای قرار دادن تبلیغات مرتبط در آمازون و سایر مکان هایی که تبلیغات ارائه می دهد استفاده می کند.