گزارش آیفون 13 نشان می دهد که AAPL در آستانه از دست دادن سودهای اخیر سهام است

طبق گزارش بلومبرگ، ظاهرا اپل به فروشندگان گفته است که انتظار ندارد فروش آیفون 13 برای تعطیلات و بعد از آن از سر گرفته شود.

احتمالاً در پاسخ به الف است بلومبرگ گزارش می دهد که اپل به فروشندگان درباره کاهش تقاضا برای آیفون 13 هشدار داده است.

دو روز گذشته برای اکثر سهام خوب نبوده است، اما ما دیروز متوجه شدیم که AAPL یک برنده نادر به نظر می رسد.

با این حال، AAPL نه تنها طوفان را پشت سر گذاشت، بلکه شاهد افزایش 3.16 درصدی قیمت سهام خود بود زیرا سرمایه گذاران آن را به عنوان یک پناهگاه امن با چشم انداز کوتاه و بلند مدت خوب می دیدند.

اپل در حال حاضر به دلیل تعداد آیفون‌هایی که می‌توانند با قطعات موجود مونتاژ شوند، محدود شده است، نه بر اساس تقاضا، اما بلومبرگ می‌گوید اپل انتظار ندارد مشتریانی که زمان‌های انتظار طولانی را تجربه می‌کنند، علاقه خود را حفظ کنند.

خود اپل تا حد زیادی نسبت به این حرکت های کوتاه مدت بی تفاوت خواهد بود. مدیرعامل تیم کوک اغلب گفته است که شرکت حتی به عملکرد سه ماهه اهمیتی نمی دهد. این شرکت معتقد است که اگر بر روی محصولات تمرکز کند، ثروت بلندمدت به دنبال خواهد داشت.

به عبارت دیگر، تا زمانی که در اوایل سال 2022 در دسترس باشد، تازگی آیفون 13 از بین خواهد رفت و برخی از مصرف کنندگان فکر خواهند کرد که ممکن است منتظر گوشی های امسال باشند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی به نظر می رسد گزارش بدبینانه آیفون 13 شاهد از دست دادن سودهای AAPL در دو روز گذشته باشد. این شرکت در بحبوحه ترس از کووید-19 Omicron از سقوط گسترده سهام سرپیچی کرد، اما معاملات قبل از بازار نشان می‌دهد که امروز این سودها را از دست خواهد داد…

خبرهای خوب برای AAPL دیروز ادامه یافت و بازار نزدیک آن را 2.59 درصد افزایش داد. با این حال، معاملات قبل از بازار شاهد کاهش تقریباً 3 درصدی سهام در زمان نوشتن است.

ترس Omicron باعث شد تا دیروز بیشتر سهام از جمله غول های فناوری مانند غول های فناوری سقوط کنند آمازون، گوگل، متا و مایکروسافت. داو 651 واحد، نزدک 1.6 درصد و S&P 500 1.9 درصد سقوط کرد.