گزارش: اپل تا فوریه تولید انبوه آیفون 13 را در هند راه اندازی می کند

طبق معمول، جدیدترین گوشی‌های پرچمدار اپل در سرتاسر جهان عملکرد خوبی دارند، اما گزارشی در ماه اکتبر نشان می‌دهد که این شرکت تولید آیفون 13 را تا 10 میلیون دستگاه کاهش می‌دهد، به دلیل کمبود تلفن. تراشه‌های مداوم.

این اولین گزارشی نیست که نشان می دهد چگونه اپل تلاش می کند تا اتکای خود به چین را به عنوان یک مرکز تولید کاهش دهد. گزارشی در سال 2019 نشان داد که شرکت کوپرتینویی قصد دارد 15 تا 30 درصد از تولید خود را به خارج از کشور منتقل کند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


گزارشی جدید از اخبار اقتصادی روزانه اپل می گوید تا فوریه 2022 تولید انبوه آیفون 13 را در هند آغاز خواهد کرد.

اکنون، EDN به گفته رسانه‌های هندی، اپل تولید آزمایشی آیفون 13 را در طرح Hon Hai Group در چنای آغاز کرده است و انتظار می‌رود آیفون 13 را تا ماه فوریه در هند برای بازارهای داخلی و خارج از کشور تولید کند.

[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی

نه اپل و نه Hon Hai در مورد جدید اظهار نظر نکرده اند اخبار اقتصادی روزانه گزارش.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

بر اساس این گزارش، اپل تنها نسخه‌های آیفون 13 و مینی را در هند تولید خواهد کرد، زیرا محبوبیت بیشتری نسبت به نسخه‌های پرو دارند. با این حال، آیفون 11 و 12 پرفروش ترین گوشی های اپل در هند هستند. این دو خط آیفون در حال حاضر توسط Hon Hai تولید می شوند در حالی که نسل دوم آیفون SE توسط کارخانه Bengaluru شرکت Wistron تولید می شود.

با بهبود عرضه نیمه هادی، اپل قصد دارد منطقه تولید آیفون 13 را گسترش دهد. مدیران صنعت فاش کرده اند که کارخانه Hon Hai در چنای هند قبلاً این تلفن را آزمایش کرده است. (…) مدیران این صنعت اشاره کرده اند که آیفون 13 تولید شده در هند به اپل کمک می کند تا عرضه خود را در بازار جهانی بهبود بخشد، زیرا 20 تا 30 درصد از آیفون 13 تولید شده در هند احتمالا صادر می شود.

برای اطمینان از عملکرد آیفون در سه ماهه تعطیلات، باید منتظر تماس بعدی اپل باشیم که در اوایل سال 2022 پیش بینی می شود.