گزارش: اپل در حال توسعه روش جدیدی برای آسان‌تر کردن تعویض باتری آیفون است


با نزدیک شدن به قوانین اتحادیه اروپا، اپل در حال توسعه فناوری جدیدی است که باتری های آیفون را قابل تعویض تر می کند. همانطور که گزارش شده است اطلاعاتاپل در حال بررسی استفاده از فناوری جدید “چسب القا شده توسط الکتریکی” برای جایگزینی باتری است.

در حال حاضر، تعویض باتری آیفون نیاز به استفاده از موچین برای برداشتن باتری موجود دارد که توسط نوارهای چسب در جای خود نگه داشته می شود. سپس باید از یک «ماشین و سینی تخصصی» برای قرار دادن باتری جدید در جای خود استفاده کنید.

در فرآیند جدید از فلز به جای فویل آلومینیومی برای پوشش باتری استفاده می شود اطلاعات توضیح :

فناوری جدید که به عنوان آزادسازی چسب القا شده توسط الکتریکی شناخته می شود، شامل پیچیدن باتری در فلز به جای فویل آلومینیومی است که در حال حاضر وجود دارد. به گفته این منابع، این به کاربران اجازه می دهد تا با وارد کردن یک شوک الکتریکی کوچک، باتری را از شاسی خارج کنند.

مصرف کنندگان هنوز باید خودشان آیفون را باز کنند، که به دلیل چسب ها و پیچ هایی که صفحه نمایش آیفون را در جای خود نگه می دارند، فرآیند آسانی نیست.

حتی با وجود این تغییر، اپل همچنان توصیه می کند که کاربران آیفون برای تعویض باتری خود به یک متخصص مراجعه کنند.

اگر توسعه این فناوری اتصال جدید توسط اپل طبق برنامه پیش برود، امسال حداقل با یک مدل آیفون 16 عرضه خواهد شد. بر اساس این گزارش، در سال آینده به تمامی نسخه‌های آیفون 17 گسترش خواهد یافت.

کایل وینز، مدیر عامل iFixit، یک وب‌سایت تعمیر گجت، می‌گوید: «دوست دارم اپل برای بهبود قابلیت تعمیر نوآوری کند. “چسب آفت تعمیر دستگاه های مدرن است و هرگونه استراتژی برای معکوس کردن چسب ها مورد استقبال قرار می گیرد.”

Wiens گفت که اعمال ولتاژ برای آزاد کردن باتری آیفون یک رویکرد امیدوارکننده است، زیرا منابع تغذیه DC، که معمولاً برای آزمایش و شارژ لوازم الکترونیکی استفاده می‌شوند، به طور گسترده در دسترس هستند.

گزارش قبلی به جزئیات برنامه های اپل برای تطبیق فناوری باتری آیفون در سال های آینده پرداخت. در ماه می، مینگ چی کو اعلام کرد که باتری آیفون 16 پرو برای اولین بار بدنه فلزی خواهد داشت. گزارش‌ها می‌گویند که این یک «پیش‌نیاز» برای کارکرد فرآیند پیوند جدید است.

قوانین اروپا می تواند اپل را مجبور کند تا سال 2025 باتری های آیفون را قابل تعویض توسط کاربر قرار دهد، اگرچه تعدادی از استثناها در نهایت می تواند تعیین کند که آیا اپل تحت پوشش قوانین قرار می گیرد یا خیر.

عکس: تایلر لاستویچ در Unsplash

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی