گزارش: اپل در نظر داشت یک “سرویس بازی ابری” در کنار Apple Arcade راه اندازی کند

همانطور که احتمالا می دانید، اپل نمی گوید که چه تعداد مشترک در Apple Arcade دارد. چیزی که ما با اطمینان می دانیم این است که این شرکت استراتژی اصلی خود را برای آوردن بازی های کلاسیک از روزهای خوب گذشته تغییر داد تا مشترکین را علاقه مند نگه دارد، که به نظر می رسد خوب پیش می رود.

به گفته من، با وجود این، این شرکت در گذشته به صورت داخلی در مورد چشم اندازهای راه اندازی چنین سرویسی صحبت کرده است.

آیا شما یک سرویس بازی ابری از اپل را می خواهید؟ آیا فکر می‌کنید اگر این موضوع صحت داشته باشد، این شرکت به رقبا در اپ استور اجازه می‌دهد؟ در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

یکی از خوانندگان Gurman از او پرسید که آیا اپل در حال برنامه‌ریزی یک سرویس بازی مبتنی بر ابر مبتنی بر Apple Arcade است، که او در پاسخ گفت که سرویس بازی فعلی این شرکت تا حدودی منحصربه‌فرد است، اگر نه متکی به بازی‌هایی که به صورت بومی روی دستگاه خود اجرا می‌شوند. از ابر.”

در مرحله بعد، او کمی زمینه را در مورد سایر شرکت هایی که بر روی این تجربه جدید از نوع «Netflix for gaming» تمرکز می کنند، ارائه می دهد:

[ad_2]

Source link

بخش اپل آرکید 9to5mac فارسی

مایکروسافت، انویدیا، گوگل و سایرین سرویس‌های بازی را راه‌اندازی کرده‌اند که از فضای ابری اجرا می‌شوند. این به پشتیبانی از طیف وسیع‌تری از بازی‌ها کمک می‌کند و تجربه‌ای «شبیه نتفلیکس» برای بازی ایجاد می‌کند. رقبا برای پیوستن به Apple Arcade در اپ استور. بازی های ابری به دلخواه در دستگاه های آن.

در آخرین ویرایش خود برای روشن شدن خبرنامه، بلومبرگ مارک گورمن می‌گوید اپل در نظر دارد یک «سرویس بازی ابری» را در کنار Apple Arcade راه‌اندازی کند، اما فعلا این برنامه‌ها را کنار گذاشته است.

بنابراین زمانی که اپل چند سال پیش از Apple Arcade رونمایی کرد، می‌توانست رویکرد متفاوتی داشته باشد یا حداقل می‌تواند بسیار متفاوت از آنچه امروز است باشد. اخیراً برخی شایعات مبهم حاکی از آن است که اپل ممکن است دستگاهی شبیه نینتندو سوییچ را برای پلتفرم بازی خود آماده کند، که بسیار بعید به نظر می رسد، زیرا 9to5Macفیلیپ اسپوسیتو در اینجا توضیح داد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


نکته جالب این است که گورمن در مورد برنامه اپل برای سرویس بازی ابری خودش می گوید: