گزارش: اپل پیشنهاد داد بلیط یکشنبه رایگان را به مشترکان TV+ بدهد، NFL پاسخ منفی داد

بر اساس گزارش جدید از اسپورتیکو، اپل مورد علاقه معامله یکشنبه بلیط است، اما مذاکرات با NFL کاهش یافته است. به عنوان مثال، این گزارش می‌گوید که مذاکرات «به دلیل مقدار پولی که مشتریان اپل می‌توانند برای یک محصول Sunday Ticket مبتنی بر macOS خرج کنند، پیچیده شده است».

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

اپل به خوبی می‌تواند همین استراتژی را با پیشنهاد NFL Sunday Ticket خود دنبال کند و به مشترکان Apple TV+ نرخ کاهش‌یافته و همچنین دسترسی به بازی‌ها یا محتوا را بدون هزینه اضافی ارائه دهد. عملاً هیچ شانسی وجود ندارد که اپل کل بسته NFL Sunday Ticket را به صورت رایگان در اختیار کاربران Apple TV+ قرار دهد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.


اخبار امروز به دنبال گزارشی منتشر شده است نیویورک تایمز ماه گذشته، که همچنین گفت مذاکرات ممکن است تا اوایل سال 2023 کشیده شود. با این حال، در این گزارش آمده است که گوگل به عنوان یک پیشتاز بالقوه برای بلیط یکشنبه NFL ظاهر شده است. گوگل مایل است از Sunday Ticket به عنوان راهی برای تقویت سرویس پخش تلویزیون YouTube خود استفاده کند.

گرفتن 9to5Mac

بهترین مثال برای این موضوع کاری است که اپل با مشارکت جدید خود در MLS انجام می دهد. در اوایل سال جاری، اپل حقوق پخش انحصاری بازی های Major League Soccer را از سال 2023 تا 2032 به دست آورد. این معامله با MLS بسیار ارزان تر از NFL Sunday Ticket اپل است.

در نقطه‌ای از مذاکرات، اپل همچنین ظاهراً با گنجاندن NFL Sunday Ticket به عنوان بخشی از Apple TV+ «وسواس» پیدا کرد. ظاهراً این بدان معنی است که اپل بلیط NFL Sunday را «بدون هزینه اضافی» به مشترکان +Apple TV ارائه خواهد کرد. با این حال NFL طرفدار این ایده نبود:

اپل 14.99 دلار در ماه برای چیزی که “مجوز فصلی MLS” می نامد، دریافت می کند. کاربران +Apple TV می‌توانند با نرخ تخفیفی 12.99 دلار در ماه یا 79 دلار در سال در MLS Season Pass مشترک شوند. مشترکین TV+ همچنین می توانند برخی از بازی ها را به صورت رایگان تماشا کنند.

در نهایت، آنچه که همه این گزارش ها نشان می دهد این است که NFL بعید است تا قبل از پایان سال قراردادی را برای بسته ساندی تیکت امضا کند. راجر گودل، کمیسر NFL گفته بود که این هدف لیگ بود، اما بعید به نظر می رسد که او به این هدف برسد.

اپل به تلاش خود برای به دست آوردن حقوق NFL Sunday Ticket ادامه می دهد، اما این قرارداد ممکن است تا سال 2023 به طور رسمی امضا نشود. گزارش جدید امروز نشان می دهد که اپل باید “هنوز” با حقوق NFL Sunday Ticket کنار رود، اما یک نقطه گیر بالقوه است. در مذاکرات این شرکت با NFL ظاهر شده است.

من به این گزارش شک دارم. انتظار می‌رود هر کسی که در نهایت حقوق NFL Sunday Ticket را دریافت کند، بین 2.5 تا 3 میلیارد دلار در سال هزینه کند. این ایده که اپل کل بلیط یکشنبه NFL را با Apple TV + 6.99 دلار در ماه اضافه کند، پوچ به نظر می رسد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

در تلاشی برای جذب مشترکین به پلتفرم Apple TV+ خود، که دزدی نسبی با 6.99 دلار در ماه است، غول فناوری بنا به گزارش‌ها مصمم است که Sunday Ticket را از طریق سرویس پخش خود بدون هزینه اضافی ارائه دهد. این حرکت بسیار بزرگوارانه برای NFL است. او باید از منافع شرکای پخش بعد از ظهر یکشنبه خود در CBS و فاکس محافظت کند، که طبق شرایط تمدید حقوق در سال 2021، مجموعاً 40 میلیارد دلار تا پایان فصل 2033 به لیگ پرداخت خواهند کرد.