گزارش جدید می گوید اپل تصمیم نگرفته است که آیا برای حقوق پخش NBA پیشنهادی بدهد یا خیر

شانس را دنبال کنید: توییتراینستاگرام و ماستودون

ورود اپل به رقابت و مناقصه برای حقوق پخش NAB احتمالاً آمازون و گوگل را وادار می کند تا در مورد میزانی که مایل به خرج کردن هستند تجدید نظر کنند. اینکه آیا این اتفاق می‌افتد یا نه، باید دید، اما ادی کیو، رئیس خدمات اپل، طرفدار بزرگ NBA است…

مردم گفتند که یک بسته فقط پخش جریانی در را برای شرکت‌های فناوری برای پیشنهاد حقوق باز می‌کند. علاقه ابراز شده توسط یوتیوب گوگل و آمازون احتمال در دسترس بودن برخی از بازی های NBA را در Prime Video، یوتیوب یا حتی اپل در صورتی که سازنده آیفون تصمیم به مناقصه داشته باشد، افزایش می دهد. (آمازون قبلاً تجربه ای در این زمینه دارد: اکتبر گذشته، پخش زنده بازی های NBA را در برزیل به عنوان بخشی از قرارداد چند ساله با لیگ آغاز کرد.)

در حالی که آمازون و گوگل حقوق پخش را به دست خواهند آورد، NBA دو شریک موجود برای معاملات تلویزیونی دارد: ESPN والت دیزنی و برادران وارنر. کشف. با این حال، هر دوی این شرکت ها به دنبال کاهش هزینه ها هستند و کاهش هزینه های ورزشی را به عنوان راهی برای رسیدن به این هدف پیشنهاد کرده اند.

اپل سرمایه گذاری هنگفتی را در ورزش های زنده از جمله MLB Friday Night Baseball و MLS Season Pass آغاز کرده است. گزارشی جدید از اطلاعات امروز می گوید در حالی که NBA حقوق رسانه ای خود را خریداری می کند، اپل هنوز تصمیم نگرفته است که آیا برای این حقوق پیشنهاد می دهد یا خیر.

فیل تریلیون دلاری در اتاق اما اپل است. برای بسته پخش، اطلاعات گزارش می دهد که گوگل و آمازون دو شرکتی هستند که تاکنون علاقه نشان داده اند. ظاهراً اپل در مورد اینکه آیا پیشنهادی ارائه خواهد کرد یا خیر، تصمیمی نگرفته است. این به دنبال گزارش قبلی توسط CNBCکه نشان می دهد اپل ممکن است به حقوق NBA علاقه مند باشد.

به طور خاص، NBA می خواهد یک بسته پخش ملی و همچنین دو پیشنهاد تلویزیونی ملی را بفروشد. این گزارش می گوید NBA به دنبال «سه برابر کردن درآمد فعلی خود» از طریق معاملات تلویزیونی است.

اپل به طور مشخص در مذاکرات برای حقوق پخش NFL Sunday Ticket شرکت داشت، اما این بسته را به گوگل از دست داد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی