گزارش: درون رابطه اپل با گلدمن ساکس، ترس های آمکس و موارد دیگر

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

یکی دیگر از مدیران سابق اپل که در این گزارش نقل شده است، همچنین گفت که هزینه جذب مشتری این شرکت برای Apple Card “به طرز مضحکی کمتر از هر شرکت کارت اعتباری دیگری است” زیرا اپل قبلا “کانال های توزیع” زیادی را ایجاد کرده بود.

در یک ماه گذشته، اپل راه اندازی کرده است حساب پس انداز اپل کارت و اپل بعدا پرداخت می کند همچنان که به افزایش اعتبار مصرف کننده ادامه می دهد. گزارشی جدید از فایننشال تایمز امروز پشت صحنه کار اپل در امور مالی است.

در این گزارش توضیح می‌دهد که مدیران گلدمن ساکس استدلال می‌کنند که «اگر بگویی که این چیزی «به‌علاوه» است، در معرض شکایت‌های قضایی هستید. ظاهراً این استدلال به اندازه کافی قوی بود که اپل را تحت تأثیر قرار داد و تصمیم گرفته شد که Apple Card “سطح جدیدی از حریم خصوصی و امنیت را ارائه می دهد”.

در شروع اپل کارت، اپل یک پیشنهاد ساده به گلدمن ساکس داشت که چرا این دو باید با هم متحد شوند. یکی از مدیران سابق اپل که در این گزارش نقل شده است توضیح داد که چگونه اپل تمام قدرت چانه زنی را در این رابطه داشت:

با نگاهی به آینده، برخی از تحلیلگران تعجب می کنند که آیا اپل آماده مقابله با مقررات و بوروکراسی در صنعت مالی است یا خیر. برخی دیگر می گویند اپل به لطف نفوذ در بازار، داده های کاربر و موارد دیگر می تواند در امور مالی موج ایجاد کند.

یکی از کارمندان سابق اپل می‌گوید: «در حال حاضر آنها نمی‌توانند با بانک‌ها دشمنی کنند، و نمی‌توانند شرکای شبکه را از هم جدا کنند – این در ابتدا برای توزیع بسیار بزرگ است. اما می توانید تصور کنید که آونگ در حال چرخش است: افراد بیشتری از Apple Pay استفاده می کنند. . . سپس اهرم به اردوگاه اپل منتقل می شود و آنها می توانند بازی های دیگری بسازند که چندان به بانک ها وابسته نیستند.

Squeri گفت که رقابت این شرکت لزوماً از دیگر بانک‌ها نیست، بلکه رقابت فین‌تک‌ها و شرکت‌های بزرگ فناوری است. او توضیح داد که شرکت‌هایی مانند امریکن اکسپرس «باید ارزش پیشنهادی بهتری ایجاد کنند». ما نگران همه هستیم.»

این گزارش شامل جزئیاتی در مورد رابطه اپل با گلدمن ساکس، نحوه پرداخت “ضربه در آیفون” می‌تواند اهداف شبکه پرداخت گسترده‌تر آن را نشان دهد و موارد دیگر.

در داخل، این پروژه به عنوان Project Muirfield توسعه داده شد، و اگرچه “با هیاهوی کمی اعلام شد”، افرادی که با فایننشال تایمز صحبت کردند گفتند که می تواند نشان دهنده چیزی بسیار بزرگتر باشد:

افرادی که با این فناوری آشنا هستند می‌گویند که پیامدهای آن بسیار گسترده‌تر است: اگر خریدار و تاجر هر دو از آیفون یا آی‌پد برای پردازش پرداخت‌ها استفاده کنند، به اپل این امکان را می‌دهد که حلقه بسته‌ای ایجاد کند که نیازی به شرکای بانکی یا شبکه‌های مدیریت شده توسط ویزا ندارد. مسترکارت.

اپل اهرمی داشت. گلدمن اپل کارت را به عنوان یک محصول ضروری در نظر گرفت تا نشان دهد که می تواند نیازهای مشتریان خیابان اصلی را برآورده کند. «پیشنهاد به گلدمن این بود – هی، شما محصول مصرفی ندارید و حدس بزنید چه چیزی؟ یکی از مدیران سابق اپل می‌گوید: ما می‌توانیم به همه مشتریان اپل دسترسی داشته باشید. اپل از این موضوع می‌دانست، بنابراین هر چیزی را که می‌توانستند از آن مذاکره حذف کردند.

بلومبرگ همچنین گزارش شده است در مورد جاه‌طلبی‌های خدمات مالی اپل، بخشی از استراتژی «برک‌آوت پروژه» این شرکت برای ارائه بیشتر فین‌تک به داخل. این امر اتکای آن به شرکت هایی مانند گلدمن ساکس را کاهش می دهد.

گزارش کامل به فایننشال تایمز ارزش خواندن دارد. این به بررسی این موضوع می‌پردازد که تحلیل‌گران درباره آینده اپل در بخش مالی و موارد دیگر چه فکر می‌کنند.

این گزارش همچنین در مورد «Tap to Pay on iPhone»، یک پلتفرم جدید بحث می‌کند اپل سال گذشته معرفی شد. Tap to Pay در iPhone اساساً هر آیفون را به یک پایانه پرداخت تبدیل می‌کند و به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا از آیفون برای پذیرش پرداخت‌های بدون تماس بدون نیاز به سخت‌افزار اضافی استفاده کنند.

بر اساس این گزارش، با نزدیک شدن اپل و گلدمن ساکس به راه اندازی اپل کارت، این دو شرکت با مشکل مواجه شدند. اپل می خواست کارت اعتباری خود را به عنوان “ایمن ترین کارت اعتباری موجود” به بازار عرضه کند. با این حال، گلدمن ساکس با این ایده مخالفت کرد و منجر به “یکی از بزرگترین بحث ها” بین گلدمن و اپل قبل از عرضه شد.

در مورد اینکه آیا “بانک های بزرگ” نگران فشار اپل به امور مالی هستند یا خیر، این گزارش به اظهارات اخیر استفان اسکوری، مدیر امریکن اکسپرس اشاره می کند. Squeri روز پنجشنبه با تحلیلگران و سرمایه گذاران صحبت می کرد شناسایی شده با افزایش رقابت شرکت های بزرگ فناوری مانند اپل، American Express نمی تواند بیکار بنشیند.