گزارش زنان در فناوری نشان می دهد که اپل جلوتر از منحنی است

[ad_1]

یک جدید گزارش زنان در فناوری نشان می دهد که اپل اکنون در نقش های رهبری خود جلوتر است.

برای مدت طولانی، اپل به داشتن رهبری “مرد، رنگ پریده، کهنه” متهم شده است – راه دیگری برای گفتن “مردان سفیدپوست مسن”…

زمینه

اپل در سال های اخیر تلاش های هماهنگ تری را برای رفع کمبود تنوع انجام داده است. انگیزه این امر فقط انصاف نیست – برای شروع اصلاح عدم تعادل – بلکه به این دلیل است که تحقیقات نشان می دهد که داشتن نیروی کار منعکس کننده کل جمعیت است. حس مالی خوبی داره.

شرکت‌هایی که در ربع بالای جنسیت یا تنوع نژادی و قومی قرار دارند، احتمالاً بازده مالی بالاتر از میانگین صنعت ملی خود دارند. شرکت‌هایی که در چارک پایین در این ابعاد قرار دارند، از نظر آماری احتمال کمتری برای دستیابی به بازده بالاتر از میانگین دارند. و تنوع احتمالاً یک تمایز رقابتی است که در طول زمان سهم بازار را به شرکت‌های متنوع‌تر تغییر می‌دهد.

این شامل سودهای مالی عمیق است حضور زنان در مناصب رهبری.

گزارش دیلویت در مورد زنان در فناوری

شرکت مشاوره مدیریت دیلویت منتشر کرده است یک گزارش جدید این نشان می‌دهد که وقتی نوبت به نمایندگی زنان می‌رسد، غول‌های فناوری در حال پیشرفت هستند – و سریع‌ترین رشد در پست‌های رهبری زنان بوده است. این شرکت آمار سال 2019 را با پیش بینی های 2022 بر اساس گزارش های تنوع شرکت مقایسه کرد.

در حالی که رشد کلی در تعداد زنان در محل کار 6.9٪ بود، رشد در پست های رهبری 19.5٪ بود.

میانگین 20 شرکت برتر فناوری، 25.3 درصد رهبران زن است، در حالی که شرکت اپل در حال حاضر صفحه مدیریت از مجریان ارشد آن نشان می دهد که از هر 18 نفر 5 نفر زن یا 27.8 درصد هستند. این شامل لیزا جکسون، مدیر محیط زیست، تصویر بالا است. هیئت مدیره اپل دارای سه زن از 9 عضو یا 33 درصد است.

به طور گسترده تر، آخرین گزارش تنوع اپل که ماه گذشته منتشر شد، نشان می دهد که این شرکت همچنین در مورد نیروی کار کلی خود پیشتاز است.

گزارش تنوع نشان می دهد که در سال 2014، 70 درصد نیروی کار اپل مرد و 30 درصد زن بودند. از آن زمان، اعداد کمی افزایش یافته است، به طوری که 65.2٪ کارمند مرد و 34.8٪ کارمند زن در سال 2021.

این داده ها همچنین نشان می دهد که رهبری اپل شاهد افزایش 87 درصدی تعداد کارمندان زن در سطح جهان بوده است. به طور کلی، نیروی کار زن آن 89 درصد افزایش یافته است. این شرکت همچنین با 34 درصد از نیروی کار خود در تحقیق و توسعه، نیروی کار زن خود را افزایش می دهد [broader] نقش های رهبری که توسط زنان پر شده است.

اپل در سال 2021 بیش از هر زمان دیگری کارمندان سیاه پوست و اسپانیایی/لاتین را استخدام کرد. در مجموع 25 درصد از پست های رهبری اپل در ایالات متحده توسط نامزدهای سیاه پوست و اسپانیایی/لاتین در سال گذشته پر شدند. علاوه بر این، 41 درصد از آنها در سال گذشته سمت مدیریت خرده فروشی داشتند.

بعد از:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی