گزارش ضد انحصار ژاپنی خواستار چندین فروشگاه اپلیکیشن و موارد دیگر است

دولت همچنین ابراز نگرانی کرد که توسعه‌دهندگان اپلیکیشن هزینه‌های بالایی به اپل می‌پردازند زیرا آنها فقط می‌توانند محصولات خود را از طریق فروشگاه این شرکت توزیع کنند و خواستار اجازه دادن به ارائه‌دهندگان سیستم برای اجازه دادن به کاربران برای انتخاب فروشگاه برنامه مورد نظر خود شد.

اپل با طیف گسترده ای از تحقیقات و شکایت های ضد انحصار در سراسر جهان مواجه است و حمایت دوجانبه ای از این قانون در ایالات متحده وجود دارد که می تواند اپل را مجبور کند آیفون را به روی فروشگاه های برنامه باز کند. این شرکت مبالغ بی سابقه ای را برای لابی کردن علیه این پیشنهادات هزینه کرده است.

اپل با این گزارش مخالفت کرد، در حالی که گوگل گفت در حال بررسی آن است.

این گزارش پیشنهاد می‌کند قوانینی برای منع اعمالی که کاربران را از تصمیم‌گیری و انتخاب باز می‌دارد، معرفی کند، زیرا چنین رویه‌ای می‌تواند هر گونه حاشیه رقابت را از بین ببرد.

در گزارش موقت منتشر شده پس از بحث‌ها در مورد رقابت در بازار دیجیتال، دولت اپلیکیشن‌های مرور اینترنت گوگل و اپل را که از قبل در گوشی‌های هوشمند نصب شده‌اند، مشکل می‌بیند.

علاوه بر این، نشان می‌دهد که داشتن مرورگرهای وب خود اپل و گوگل از پیش نصب شده بر روی گوشی‌های هوشمند به این معنی است که برنامه‌های رقیب در مضیقه هستند…

کیودو نیوز گزارش ها.

اپل افزود که با “رقابت شدیدی در همه بخش‌هایی” که در آن فعالیت می‌کند، مواجه است و افزود که به تعامل سازنده با دولت ژاپن ادامه خواهد داد.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی شرکت اپل روز سه‌شنبه پس از انتشار گزارشی از دولت ژاپن که حاکی از امکان وضع مقرراتی برای تضمین رقابت عادلانه در بازار سیستم‌عامل گوشی‌های هوشمند است که تحت سلطه دو شرکت بزرگ فناوری آمریکایی است، اعتراض کرد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

گزارش جدید ضد انحصار ژاپن در مورد بازار گوشی های هوشمند، احتمال تصویب قوانین جدید با هدف کاهش تسلط اپل و گوگل را افزایش داده است. برای هر پلتفرم به چندین فروشگاه اپلیکیشن نیاز دارد.

غول فناوری ایالات متحده در بیانیه ای گفت: “ما با احترام با تعدادی از یافته ها مخالفیم” در گزارش دولت منتشر شده در همان روز، که در آن نگرانی در مورد نفوذ زیاد اپل و گوگل بر بازار سیستم عامل ها ابراز شده بود.

در همین حال، گوگل در بیانیه ای جداگانه اعلام کرد که به طور فعال با دولت همکاری می کند و بر میزان کمک به این صنعت تاکید کرد و افزود که محتوای گزارش را بیشتر بررسی خواهد کرد.