گزارش: فروش آیفون 13 در فصل تعطیلات، ارزش تجارت خدمات اپل 1.5 تریلیون دلار است.

[ad_1]

دانیل آیوز، تحلیلگر Wedbush در یادداشتی برای سرمایه گذاران می نویسد که فروش آیفون 13 در ماه دسامبر قوی بود و تجارت خدمات اپل همچنان به رشد خود ادامه می دهد.

همانطور که در پست شده است وبلاگ فیلیپ المر-دویتدنیل آیوز بیش از هر زمان دیگری در مورد آیفون 13 اپل مثبت است. گزارش قبلی از بلومبرگبه عنوان مثال، اپل به دلیل تعداد آیفون هایی که می توانند با قطعات موجود مونتاژ شوند، محدود شده است.

به گزارش بلومبرگ، افراد آشنا به این موضوع گفتند که این شرکت به تامین کنندگان قطعات خود گفته است که تقاضا برای سری آیفون 13 ضعیف شده است و خاطرنشان کردند که برخی از مصرف کنندگان تصمیم گرفته اند که تلاشی برای خرید این کالای سخت پیدا کنند.

نه تنها این بلکه بلومبرگ همچنین گزارش داده بود که اپل برنامه‌های تولید آیفون 13 خود را به دلیل محدودیت‌های قطعات، از جمله کمبود جهانی تراشه، 10 میلیون دستگاه کاهش داده است. اکنون دانیل آیوز، تحلیلگر Wedbush، خلاف این را می گوید:

(…) ما در عوض بر روی داستان قوی تقاضای مصرف کننده ای که برای آیفون 13 تا سال 2022 در پیش است تمرکز می کنیم. بر اساس ممیزی های زنجیره تامین ما در چند هفته گذشته، ما معتقدیم که تقاضا در سه ماهه دسامبر حدود 12 میلیون واحد از عرضه اپل فراتر رفته است. که اکنون با کاهش مشکلات زنجیره تامین در 1H22 به بادهای آخر کوپرتینو در سه ماهه مارس و ژوئن اضافه خواهد شد.

آیوز معتقد است که اپل “در میانه قوی ترین چرخه محصول خود در بیش از یک دهه گذشته است که توسط آیفون 13 رهبری می شود.” Wedbush بیان می‌کند که “سنگ اصلی تجدید ارزیابی اپل، تجارت خدمات آن است که ما معتقدیم ارزش آن در چشمان خیابان 1.5 تریلیون دلار است، همراه با اکوسیستم سخت افزاری پرچمدار آن.”

کسب و کار خدمات بیشتر از پایه طلایی نصب شده اپل درآمدزایی می کند و قرار است تا سال 2024 به بیش از 100 میلیارد دلار درآمد سالانه برسد.

از آنجایی که این شرکت در دسترس بودن تجارت خدمات خود را در سراسر جهان گسترش می دهد، Fitness+ به کشورهای بیشتری از همیشه وارد می شود، و شرکت آماده می شود تا هدست AR خود را راه اندازی کند، طبیعی است که خدمات بخش بسیار مهمی از اکوسیستم اپل باشد.

در نهایت، ایوز ادعا می کند که اپل “در مسیر تبدیل شدن به اولین شرکت سرمایه گذاری 3 تریلیون دلاری در سال 2022 است.” در پایان سال 2021، تحلیلگران فکر می کردند که اپل قبلاً از این نقطه عطف فراتر رفته است، اما به نظر می رسد که این اتفاق زیاد طول نخواهد کشید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی