گزارش می گوید که قیمت اپلیکیشن ها را افزایش می دهد

با این حال، به نظر می‌رسد که شرکت کوپرتینویی در داخل تشخیص داده است که احتمالاً در این نبرد شکست خواهد خورد و «منابع قابل توجهی» را برای اجازه دادن به فروشگاه‌های اپلیکیشن جایگزین در این پلتفرم اختصاص می‌دهد.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

کاخ سفید از اداره ملی مخابرات و اطلاعات درخواست کرده است که این موضوع را بررسی کند Axios گزارش می دهد که او همچنین به این نتیجه رسیده است که قانون ضد تراست ضروری است.

اپل مخالفت می کند که کنترل شدید اپ استور از کاربران در برابر بدافزارها و سایر برنامه های تقلبی محافظت می کند. شواهد نشان می‌دهد که این شرکت در این زمینه بسیار کامل نیست، اما بحث این است که بدون فرآیند بررسی اپل، اوضاع بدتر می‌شود.

گزارش کاخ سفید

برخی از توسعه‌دهندگان ادعا می‌کنند که محدودیت‌های اعمال شده توسط اپل در کاری که برنامه‌هایشان می‌توانند انجام دهند محدود هستند – که در برخی موارد آنها را از رقابت مستقیم با برنامه‌های سهام خود سازنده آیفون، به عنوان مثال Wallet باز می‌دارد – و مجبورند ۱۵٪ یا ۳۰٪ به اپل بپردازند. کمیسیون، که باعث افزایش قیمت هایی می شود که آنها باید از کاربران دریافت کنند.

او به طور موثر از تغییرات اعمال شده در قانون ضد انحصار پیشنهادی حمایت می کند که از حمایت دو حزبی در کنگره برخوردار شده است، اما برای تبدیل آن به قانون کافی نیست…

فشار ضد انحصار فروشگاه App

گزارش جدیدی که به سفارش کاخ سفید تهیه شده است، فشارهای ضد انحصار اپ استور را بیشتر تقویت کرده است و نشان می دهد که کنترل اپل و گوگل باعث افزایش قیمت اپلیکیشن ها و همچنین کاهش بالقوه نوآوری می شود.

عکس: Ana Lanza/Unsplash

اپل علیه اقدامات ضد انحصار در ایالات متحده لابی کرده است و در سال گذشته رقم بی سابقه ای را خرج کرد. سناتور امی کلوبوچار، حامی قانون آنلاین انتخاب و نوآوری آمریکا، گفت که صورتحساب او به دلیل “بهمن باورنکردنی پول” از سوی لابی‌گران متوقف شده است.

گزارش جدید دولت بایدن، اپل و گوگل را به عنوان «دروازه‌بانان» فروشگاه‌های اپلیکیشن موبایل توصیف می‌کند، و پیشنهاد می‌کند برای تحریک رقابت و دادن حق انتخاب بیشتر به سازندگان و مصرف‌کنندگان اپلیکیشن‌ها، قوانینی لازم است. […]

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.


مقامات دولت بایدن می گویند که وزارت دادگستری و کمیسیون تجارت فدرال باید بر اساس این گزارش هدایت شوند و آن را به عنوان توصیه سیاسی تلقی کنند.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

اپ استور بزرگترین سردرد ضد انحصار اپل است و تنظیم کننده ها در سراسر جهان به این نتیجه رسیده اند که کنترل انحصاری فروش برنامه های iOS برای سازنده آیفون ضد رقابت است.

آلن دیویدسون، مدیر NTIA طی مصاحبه ای گفت: در نحوه اداره فروشگاه های اپلیکیشن های اپل و گوگل، با شرکت هایی که “قیمت ها را افزایش می دهند و نوآوری را خفه می کنند”، “مضرات بالقوه واقعی برای مصرف کنندگان” وجود دارد.