گزارش می گوید که کارگران بیمار آیفون باید به کار خود ادامه دهند

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. ذیل.


اپل قبلاً تیمی را برای بررسی اتهامات مربوط به سوء استفاده از شیوع COVID-19 و عدم پرداخت پاداش های توافق شده اعزام کرده بود. به نظر می رسد یک بازدید دیگر در دستور کار است.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

بیشتر محدودیت‌های COVID-19 در کارخانه هفته گذشته برداشته شد، اما به نظر نمی‌رسد این پایان کار باشد.

کارگران بیمار آیفون باید به کار خود ادامه دهند

قرنطینه در خود ژنگژو سه هفته پیش به پایان رسید، اما کارخانه فاکسکان به عنوان “پرخطر” طبقه بندی شد و مجبور شد به استفاده از تولید حلقه بسته ادامه دهد، جایی که کارگران 24 ساعت شبانه روز، 7 روز هفته، تا یک ماه در محوطه دانشگاه می مانند. در یک زمان.

کارکنان خطوط تولید برای جلوگیری از شیوع کووید-19 به ماسک های N95 مجهز شده اند. اما کارگران می گویند هنوز ابتلا به این بیماری در خوابگاه ها آسان است، جایی که هشت نفر در کنار هم می خوابند. هفت کارگر تایید کردند بقیه دنیا که آنها و بسیاری از هم خانه هایشان پس از پیوستن به کارخانه در این ماه به این ویروس مبتلا شدند. سه نفر گفتند که به آنها گفته شد با وجود نشان دادن علائم، در محل کار خود بمانند […]

آ بقیه دنیا این گزارش ادعا می‌کند که از کارگرانی که با گوشی‌های آیفون بیمار هستند خواسته می‌شود تا برای شیفت کاری خود گزارش دهند و از انجام آزمایش‌های کووید-۱۹ خودداری کنند، زیرا نتیجه مثبت باعث قرنطینه و ناتوانی آنها در کار می‌شود.

شیوع COVID-19 در محوطه دانشگاه باعث اختلال گسترده شده است. کارگران از کمبود غذا و دارو شکایت داشتند و تعداد قابل توجهی ترجیح دادند کارخانه را ترک کرده و به شهر خود بازگردند.

عکس: سفر جاده ای با Raj/Unsplash

برخلاف وحشت ناشی از شیوع در ماه اکتبر، کارگران می گویند سرفه و تب در خطوط تولید عادی شده است. یک جوان 30 ساله که تازه استخدام شده بود، که او نیز خواست نامش فاش نشود، گفت بقیه دنیا او در حالی که منتظر نتیجه آزمایش کووید-19 هفته گذشته بود، دو روز با تب کار کرد. مدیران او نیز مریض به نظر می‌رسیدند، زیرا کارگران کند را با صدایی خشن سرزنش می‌کردند. این کارگر گفت: «آنها حتی نمی توانستند ثابت راه بروند. “آنها هم کووید مثبت نبودند؟”

این کارمند گفت که سرپرست او همچنین به کارگران توصیه کرده است که آزمایش نشوند تا بتوانند در خط تولید بمانند […]

پیشنهادهای پاداش بعدی تأثیر محدودی داشت و عدم پرداخت آنها منجر به اعتراضات خشونت آمیز شد. تلاش برای جلب رضایت کارگران با پرداخت غرامت منجر به خروج بیش از 20000 کارگر شد.

گزارش ادعا می‌کند که فاکسکان از کارگران بیمار آیفون می‌خواهد تا برای شیفت کاری‌شان در کارخانه ژنگژو گزارش دهند، حداقل یک گزارش می‌گوید به کارگران توصیه می‌شود تست‌های کووید-۱۹ را انجام ندهند.

این گزارش در حال حاضر مجزا است، اما شکی وجود ندارد که فاکسکان تحت فشار فوق العاده ای قرار دارد تا پس از کاهش تولید در مقیاس بزرگ، تولید آیفون 14 پرو را به مسیر خود بازگرداند. این باعث شد که اپل نتواند تحویل کریسمس را برای سفارش هایی که در اواسط نوامبر انجام می شود تضمین کند.

پردیس فاکسکان در ژنگژو، چین، بزرگترین کارخانه مونتاژ آیفون در جهان است که تخمین زده می شود حدود 80 درصد از عرضه جهانی آیفون – از جمله تمام مدل های آیفون 14 پرو – را تولید کند.

زمینه

اگرچه نشریه پشت این ادعا چندان شناخته شده نیست، مدیران ارشد آن سوابق معتبری در نشریات مطرحی مانند واشنگتن پست. نویسنده نمایشنامه، ویولا ژو، زمانی برای او کار می کرد معاون و پست صبحگاهی چین جنوبی.

گرفتن 9to5Mac