گزارش Kantar Brandz 2022 با ارزش ترین برند جهان اپل را معرفی کرد

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


در واقع، در طول سال گذشته، برخی از برجسته‌ترین کمپین‌های حمایت از هدف‌گذاری برند از درون سازمان‌های آن برندها انجام شده است.

در واقع، سه شرکتی که بیشترین سود را در این سال به دست آوردند، برندهای لوکس بودند.

رتبه بندی بر اساس ارزش واقعی خود نام تجاری است – به عبارت دیگر، یک شرکت چقدر حق بیمه می تواند از طریق درک برند دریافت کند …

عکس: سوراسک_چ/پاشیدن

ارزش برندهای لوکس پیشرو و فناوری مصرف کننده به ترتیب 45 و 46 درصد افزایش یافت و رکورد رشد این دسته را در سال جاری ثبت کرد. ارزش جمع‌آوری‌شده از بانک‌های بزرگ و مارک‌های خودرو نیز سریع‌تر از کل 100 برند برتر BrandZ رشد کرد، با رشد در دسته خودروها به‌ویژه تسلا که بیش از 78 درصد رشد سالانه داشت.

این شرکت اطلاعاتی بازار گفت که اپل نمونه ای از دو گرایش امسال بود: لوکس و فناوری.

این برند جواهرات لوکس در سال 2022 رشد 88 درصدی را تجربه کرد، رشدی که به دلیل تقاضای زیاد برای کالاهای لوکس گران‌قیمت ایجاد شد. در کنار دیگر شرکت‌های Top Risers Hermès و Louis Vuitton، Cartier برای ارائه محصولاتی که ارزش خود را در طول زمان حفظ می‌کنند، خریدی بسیار هوشمندانه محسوب می‌شود.

البته اپل مرتباً در صدر این نوع برندها قرار دارد، همانطور که اخیراً شاخص جهانی 500 Brand Finance در ژانویه انجام شد.

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

برای دومین سال متوالی، برندهای آمریکایی 56 برند از 100 برند برتر جهانی را نمایندگی می کنند. در همین حال، سهم برندهای آمریکایی در ارزش کل 100 برند برتر، 24 درصد افزایش یافته است. در این سال، تعداد برندهای چینی در 100 برند برتر از 4 به 14 کاهش یافت، در حالی که تعداد برندهای اروپایی موجود در لیست 18 برند ثابت ماند. در همین حال، برندهایی از آرژانتین و عربستان سعودی برای اولین بار به جمع 100 برند برتر جهانی پیوستند.

تو می توانی با ثبت نام، گزارش کامل Kantar Brandz 2022 را دانلود کنید.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

بخشی از آن به معنای ارائه کمک هزینه تحصیلی بیشتر، پاداش ها و گزینه های کار از راه دور است. اما این همچنین به معنای پرداختن فعالانه به نگرانی های ایده آل گرایانه تر کارکنان در مورد موضوعاتی مانند پایداری، تنوع و شمول است. به طور فزاینده‌ای، کارکنان ترجیح نمی‌دهند که سیاست‌های محل کارشان با اخلاق شخصی‌شان همسو باشد، بلکه خواهان این هستند که اینطور باشد، و این کار را کاملاً علنی انجام می‌دهند.

پس از اپل، گوگل و آمازون در 10 رتبه برتر قرار گرفتند.

  1. سیب
  2. گوگل
  3. آمازون
  4. مایکروسافت
  5. تنسنت
  6. مک دونالد
  7. ویزا
  8. فیس بوک
  9. علی بابا
  10. لویی ویتون

کانتار گفت که انتظارات کارکنان از شرکت هایشان در بازار کار فشرده به طرز چشمگیری افزایش یافته است.

پاسخ در مورد اپل، کانتار می گویدفقط زیر یک میلیارد دلار است.

گزارش Kantar Brandz در سال 2022 منتشر شد و اپل برای اولین بار از سال 2015 رتبه اول را به عنوان ارزشمندترین برند جهان به دست آورد.

برخی از مهم ترین اجزای بازاریابی مبتنی بر هدف امروزه مصرف کنندگان یک برند نیستند، بلکه کارمندان خود آن هستند. به دلیل بازارهای کار فشرده در بسیاری از اقتصادهای بزرگ، شرکت ها مجبورند برای متقاعد کردن کارکنان خود که محل کارشان یک تعهد بلندمدت خوب است، اضافه کاری کنند. به طور خلاصه، برندهای امروزی باید نشان دهند که فرهنگ سازمانی آنها به اندازه محصولاتشان متفاوت است.

برندهای آمریکایی بیش از نیمی از رتبه بندی Kantar Brandz 2022 را به خود اختصاص داده اند.

با افزایش 55 درصدی ارزش برند، اپل برای اولین بار از سال 2015 تا کنون رتبه اول را در رتبه بندی برندهای جهانی Kantar به دست آورد. با ارزش کل برند 947062 میلیون دلار، اپل اکنون رهبر بی چون و چرای جهانی است. ارزش برند ، به لطف قدرت سخت افزار، نرم افزار و ارائه خدمات آن.