گزینه مزدا CarPlay اکنون برای بهسازی خودروهای قدیمی در دسترس است


ناوبری Waze در ماه سپتامبر از CarPlay پشتیبانی کرد (راهنمای نحوه کار) و iOS 12 تجربه را برای دارندگان اپل واچ بهبود بخشید.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

ادغام Apple CarPlay™ برای iPhone® و Android Auto™ شما به سرنشینان این امکان را می‌دهد تا با خیال راحت از برنامه‌های تلفن هوشمند از طریق سیستم اطلاعات سرگرمی MAZDA CONNECT™ استفاده کنند و به شما کمک می‌کند تا بدون زحمت در ارتباط باشید و سرگرم شوید. با فلسفه مزدا برای به حداقل رساندن حواس پرتی رانندگی، عملیات ایمن تری را می توان با دکمه کنترل چند منظوره، دکمه های میانبر یا عملکردهای فرمان صوتی انجام داد. این ادغام به دور نگه داشتن دست و چشم راننده از گوشی هوشمند کمک می کند.

[ad_2]

Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی

مزدا کارپلی در خودروهای جدید، علاوه بر مزدا6 2018، اکنون برای مدل‌های CX-9 و CX-5 2019 در دسترس است.

اگر ماشین شما سازگار نیست، تعداد زیادی وجود دارد واحدهای CarPlay پس از فروش موجود است که از کمتر از 200 دلار شروع می شود. پرفروش ترین انتخاب آمازون پایونیر AVH-1300NEX.

برنامه‌های مزدا کارپلی امروز یک گام رو به جلو برداشته است، زمانی که این شرکت گزینه‌ی مقاوم‌سازی را برای برخی از مدل‌های قدیمی‌تر اعلام کرد.

مزدا در سال 2015 به عنوان شریک CarPlay معرفی شد، اما تا این سال بود که سرانجام این آپشن را روی خودروهای جدید، با شروع مزدا 6، عرضه کرد. او در آن زمان وعده یک گزینه مزدا کارپلی را برای خودروهای قدیمی‌تر داده بود و می‌گوید که اکنون در دسترس است…

این برای خودروهای 2014 یا جدیدتر در دسترس است و آنها باید دارای سیستم اطلاعات سرگرمی مزدا کانکت باشند، زیرا این سیستمی است که برای اضافه کردن پشتیبانی از CarPlay ارتقا یافته است.

خبر خوب این است که خود ارتقاء فقط 199 دلار است – بسیار ارزان تر از اکثر گزینه های پس از فروش – اما شما باید کار را در نمایندگی مزدا انجام دهید و هزینه های کار را بپردازید. کار حدود دو ساعت.

مشتریان دارای وسایل نقلیه مزدای مربوطه می توانند برای انجام خدمات، قرار ملاقاتی را با نمایندگی مزدا محلی خود تعیین کنند (تقریباً به دو ساعت خدمات نیاز دارد). این ارتقا دارای قیمت خرده فروشی 199 دلاری (MSRP) + نیروی کار است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


این در درجه اول یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای سیستم Connect است، اما شما همچنین پورت‌های USB 2.1 آمپری با شارژ سریع‌تر را به عنوان بخشی از قرارداد دریافت می‌کنید.