گزینه های تصویر زمینه CarPlay در iOS 16 بتا 4 گسترش می یابد، تصاویر را از اینجا دانلود کنید

با انتشار iOS 16 در پاییز امسال، گزینه های کاغذدیواری CarPlay سه برابر می شود. هر سه والپیپر جدید در CarPlay در دسترس هستند و از چهارمین نسخه بتا توسعه‌دهنده شروع می‌شود.

تغییرات در iOS 16

با شروع iOS 16، درایورها این گزینه را خواهند داشت که پس از اینکه سیری پیامی را برای شما مشاهده کرد، به صورت خودکار پیام ارسال کنند. اگر تبدیل متن به گفتار همانطور که انتظار می رود کار کند، مرحله ای که در حال حاضر هنگام بررسی پیام ها در CarPlay لازم است حذف می شود. اگر تصمیم به ویرایش پست دارید، CarPlay دکمه ویرایش را برای اصلاح پست شما ارائه می دهد.

گزینه های تصویر زمینه جدید در CarPlay را در زیر مشاهده کنید.

با شروع iOS 16، کاربران می توانند قسمت های دانلود شده یا ذخیره شده را پیدا کنند. این برنامه همچنین اکنون به شما امکان می دهد آخرین قسمت های نمایش ها را در کتابخانه خود مشاهده کنید. همچنین احتمالاً گزینه‌های تصویر زمینه جدیدی را دریافت خواهیم کرد، اگرچه اولین نسخه بتا توسعه‌دهنده آن‌ها را شامل نمی‌شود.

والپیپرهای جدید

این به روز رسانی همچنین سرعت ارسال پیام با سیری را افزایش می دهد. از پوشش ما در WWDC 2022:

ارتقای آیفون به iOS 16 سه گزینه تصویر زمینه جدید را به CarPlay اضافه می کند. هر تصویر زمینه یک نسخه برای حالت روشن و تاریک دارد. طراحی جدید بر اساس تصویر زمینه پیش فرض آیفون در iOS 16 است.

[ad_2]

Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی در نهایت، برنامه پادکست CarPlay ویژگی های بیشتری از نسخه آیفون را در معرض دید قرار می دهد. از پوشش ما در WWDC 2022:

اپل در کنفرانس توسعه دهندگان خود در ژوئن اعلام کرد که یک بازنگری گسترده با نسل بعدی CarPlay انجام می دهد. در حالی که نسخه بسیار بزرگتر CarPlay زودتر از سال 2024 وارد بازار نخواهد شد، در پاییز امسال تغییرات کمی وجود دارد.

اپل گفت: «برنامه‌های سوخت‌گیری و رانندگی در CarPlay در دسترس هستند. «برنامه‌های مورد علاقه‌تان که به شما کمک می‌کنند مخزن خود را پر کنید و اطلاعات ترافیک، کمک عوارض، کمک بکسل و موارد دیگر را در اختیارتان قرار می‌دهند، می‌توانند خانه‌ای در CarPlay پیدا کنند.»

جالب توجه است که تصاویر پس زمینه CarPlay شامل دو گزینه رنگ اضافی برای این طرح کاغذ دیواری انتزاعی است. با این حال، نسخه های CarPlay از انیمیشن یا جلوه عمق پشتیبانی نمی کنند. شاید نسخه‌های بتا یا به‌روزرسانی‌های آینده iOS 16 آنها را به آیفون بیاورند.

نظر شما در مورد گزینه های کاغذ دیواری CarPlay امسال چیست؟ شخصاً، نسخه آبی جدید پس زمینه جدید من برای CarPlay است. نظر خود را در نظرات به اشتراک بگذارید!

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


CarPlay در iOS 16 دسته بندی برنامه های جدیدی از جمله برنامه های سوخت رسانی و رانندگی را معرفی می کند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

همچنین می توانید این والپیپرهای جدید را با تصاویر استخراج شده دانلود کنید 9to5Mac از iOS 16 حذف شد: