گسترش اتحادیه اپل استور به استرالیا. جلسات توجیهی “داوطلبانه”

منابع به ما می گویند که اپل اکنون اعلام کرده است که بخش ضد اتحادیه جلسه “داوطلبانه” است و کارکنان می توانند در صورت تمایل آن را ترک کنند. به نظر می رسد که این فقط از نظر فنی درست است.

کارمندان اپل بیشترین درآمد را به ازای هر کارمند نسبت به سایر شرکت‌های جهان به دست می‌آورند، به ازای هر نفر 2.5 میلیون دلار. متوسط ​​غرامت در اپل 68254 دلار است. نسبت حقوق متوسط ​​کارمند به مدیر عامل 1447 به 1 است.

ما می توانیم آن را تغییر دهیم. ما باید آن را تغییر دهیم.

به سادگی هیچ بهانه ای وجود ندارد که چنین شرکتی موفق و مترقی – همسو با مارتین لوتر کینگ جونیور – باشد که به آنچه که معتقد است مهم ترین کارمندانش هستند، کمتر دستمزد بدهد.

کارکنان خرده‌فروشی به ما می‌گویند که جلسات توجیهی در فروشگاه‌ها همچنان ادامه دارد، اما شرکت برای پیروی از قانون تغییری ایجاد کرده است.

از طرف کارکنان شرکت، یک طومار جدید راه اندازی شده است که خواستار ترتیبات کاری انعطاف پذیرتر است.

اپل در جلسات Daily Download استدلال های ضد اتحادیه مطرح کرد. اینجاست که مدیر فروشگاه آخرین اقدامات را بررسی می‌کند، هر گونه تغییر در رویه‌های فروشگاه را اطلاع می‌دهد و غیره. همه کارکنان باید در شروع شیفت در این جلسه شرکت کنند.

RAFFWU تنها نماینده چانه زنی درگیر در مذاکرات در اپل است که تا کنون اقدام صنعتی را در محل کار خرده فروشی سازماندهی کرده است. RAFFWU به کتابفروشان عضو کمک کرده است تا بهترین معامله تجاری را در خرده فروشی در سال 2021 از طریق اقدام مستقیم اعضا به دست آورند – از جمله 6 ماه مرخصی والدین، حقوق به میزان قابل توجهی، زمان دو برابر در یکشنبه ها، امنیت شغلی و موارد دیگر.

نکته آخر ممکن است درست باشد یا نباشد. برخی از اتحادیه‌ها سیاست‌هایی دارند مبنی بر اینکه همه افرادی که استخدام می‌شوند باید عضو اتحادیه باشند، اما این امر بسیار فراگیر نیست.

Apple Together Australia برای ترویج سازماندهی اتحادیه ها در تلاش برای تضمین پرداخت بهتر برای کارگران فروشگاه های خرده فروشی تشکیل شد.

یک فراخوان ویژه زوم برای همه کارکنان اپل توسط RAFFWU سازماندهی شده است. این سومین تماس از این دست پس از دو تماس اول است که توسط ASU برگزار می شود. این جلسه به کارگران توضیح می‌دهد که چگونه اقدام صنعتی کار می‌کند، مراحل مورد نیاز برای محافظت و قانونی کردن این اقدام، چگونه اقدام صنعتی می‌تواند بر مذاکرات اپل تأثیر بگذارد، و به سؤالات کارگران پاسخ می‌دهد.

این دیدار در 25 آگوست برگزار می شود.

جلسه نهایی که برای اواخر این هفته برنامه ریزی شده است، نکات و نکات مربوط به اقدام صنعتی را توضیح می دهد.

اپل این موفقیت را با ما به اشتراک نمی گذارد. از کاری که انجام می دهیم لذت نمی بریم.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


Apple Together Australia آخرین جلسه از یک سری از سه جلسه Zoom را اعلام کرده است که این جلسه توسط اتحادیه کارگران خرده فروشی و فست فود (RAFFWU) برگزار شده است. این به دنبال دو ارائه قبلی توسط اتحادیه خدمات استرالیا (ASU) است.

ما یک رویداد دیگر در راه است! این بار توسط RAFFWU میزبانی می شود و برای همه تیم ها بدون توجه به وابستگی اتحادیه آزاد است.

من مکالمه را هنگام دانلود از مدیر منطقه خود انجام دادم و آنها گفتند اختیاری است. به وضوح اینطور نبود که هر کسی که مکالمه BS را ترک می کرد، خود را به یک هدف فوری تبدیل می کرد.

برگزاری «جلسات اسیر» برای ارائه پیام های ضد اتحادیه غیرقانونی است. اینها جلساتی هستند که انتظار می رود کارکنان به عنوان بخشی از شغل خود در آنها شرکت کنند.

نبرد اتحادیه اپل استور اکنون با مجموعه ای از جلسات توجیهی زوم توسط Apple Together به استرالیا نیز سرایت کرده است. قبلاً به انگلستان رسیده است.

اپل یک برنامه بازخرید 90 میلیارد دلاری سهام را مجاز کرد و درآمد خود را به جای هزینه کردن برای کارمندان، صرف افزایش قیمت سهام کرد.

به طور طبیعی شک و تردیدهای گسترده ای در مورد دو نکته اول وجود دارد. در مورد سوم، سازمان دهندگان می گویند که این درست نیست، زیرا اتحادیه ها در تصمیم گیری های روزمره دخالت نمی کنند – و در هر صورت، اپل به دلیل پاسخ های سریع شناخته شده نیست.

با همکاری و عضویت در اتحادیه، می‌توانیم اپل را وادار کنیم تا در مورد مسائلی مانند دستمزد، ساعات کاری و شرایط کاری با ما چانه بزند.

جلسات توجیهی ضد اتحادیه در فروشگاه ها ادامه دارد

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

به ما گفته شده که نکات صحبت اپل بدون تغییر است:

  • اتحادیه ها در فروشگاه هایی که اتحادیه شده اند چیزی را تغییر نداده اند.
  • افزایش دستمزد اعلام شده توسط اپل در پی جنبش اتحادیه سازی اتفاقی و نامرتبط بود.
  • اتحادیه ها سرعت تصمیم گیری را کاهش می دهند زیرا اپل باید با آنها مشورت کند.
  • کسانی که به اتحادیه ها رای منفی می دهند ممکن است مجبور به عضویت و پرداخت حق عضویت شوند.

عکس: Bryan Low/Unsplash

اپل همچنان در تلاش است تا کارکنان خرده‌فروشی را از تشکیل اتحادیه منصرف کند، اگرچه اکنون جلسات توجیهی ضد اتحادیه خود را در فروشگاه «داوطلبانه» کرده است.

کشمکش اتحادیه اپل به استرالیا

همانطور که بیشتر شما می دانید، اپل در دهه گذشته تغییرات قابل توجهی را پشت سر گذاشته است: این شرکت به یک غول تقریباً 3 تریلیون دلاری تبدیل شده است که بیش از هر شرکت دیگری در تاریخ بشریت از آن لذت می برد. این نتیجه محصولات و خدمات باورنکردنی است که تولید می کند، اما همچنین به لطف افرادی مانند شما. شما چهره شرکت برای مشتری هستید. شما مالکین ایجاد می کنید و روابط را تعمیر می کنید.

تیم کوک 100 میلیون دلار غرامت در سال 2021 برای رسیدن به 10 سال به عنوان مدیرعامل دریافت کرد. کارمندان خرده فروشی/AHA/RCC که 10 ساله می شوند یک بلوک آلومینیومی دریافت می کنند.

https://www.youtube.com/watch?v=-3HDAnDUmk

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی