گلدمن ساکس میلیاردها دلار در اپل کارت ضرر کرد، اما خوشبینانه است

به عنوان مثال، سرویس آینده Apple Pay Later «اکنون بخر، بعداً پرداخت کن» از ابزارهای مالی خود اپل بیشتر از Apple Card استفاده خواهد کرد. با این حال گلدمن همچنان شریک و صادرکننده فنی وام ها است. اپل همچنین با گلدمن ساکس برای ویژگی حساب پس انداز اپل کارت آینده خود کار می کند.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.


علیرغم کاهش شدید بانکداری خرده فروشی گلدمن، این شرکت همچنان به مشارکت با اپل متعهد است. به گفته یکی از افراد آشنا در این هفته، بانک به برنامه های کارت اعتباری اپل و جنرال موتورز متعهد است. روزنامه وال استریت گزارش می گوید.

اپل نیز هست افزایش قدرت تلاش‌های مالی شخصی داخلی آن به عنوان بخشی از تلاش‌هایش برای کاهش اتکا به اشخاص ثالث مانند گلدمن ساکس. از نظر داخلی، آن را «برک‌آوت پروژه» می‌نامند و مواردی مانند وام‌دهی، تجزیه و تحلیل تقلب، و بررسی اعتبار را در داخل به ارمغان می‌آورد.

با در نظر گرفتن این موضوع، گلدمن همچنین مارکوس را که تجارت بانکداری مصرف کننده آن است، فرا می خواند. این شامل وام های شخصی می شود.



[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

علاوه بر این، دیوید سولومون، مدیر عامل گلدمن ساکس، در کنفرانسی در این هفته گفت که بانک انتظار دارد “سودهای سود قابل توجهی برای کسب و کار در طول زمان داشته باشد.” در ماه اکتبر، گلدمن اعلامیه که در حال تمدید همکاری خود با اپل تا سال 2029 بود. با این حال، این همکاری فراتر از اپل کارت است.

اینطور می آید روزنامه وال استریت گزارش می دهد که گلدمن ساکس در حال تعلیق تلاش ها برای گسترش بیشتر برنامه های کارت اعتباری خود است. به عنوان یادآوری، اپل کارت یکی از اولین سرمایه گذاری های گلدمن در بانکداری خرده فروشی را نشان می دهد. تنها کارت اعتباری مصرف کننده دیگر این بانک، کارتی است که با جنرال موتورز با نام تجاری مشترک ساخته شده است. این بانک در حال مذاکره برای راه اندازی یک کارت اعتباری مشترک با T-Mobile بود، اما اخیرا به این مذاکرات پایان داد.

در ژانویه، یک گزارش اشاره کرد گلدمن ساکس بیش از یک میلیارد دلار به لطف شراکت خود با اپل برای اپل کارت از دست داده است. با وجود این، این شرکت می گوید که به همکاری خود با اپل متعهد است و انتظار دارد در درازمدت سودآور باشد.

آینده اپل کارت و گلدمن ساکس