گلدمن ساکس می‌گوید کاربران اپل کارت می‌توانند حساب‌ها را حتی در صورت وجود برنامه‌های اقساط فعال ترکیب کنند [U]

بنابراین، اگر عضو اپل کارت هستید و می خواهید محدودیت اعتباری خود را با یکی از نزدیکان خود ترکیب کنید، باید قبل از ترکیب حساب ها، تمام اقساط را پرداخت کنید.

به روز رسانی: به گفته برخی از خوانندگان ما، ترکیب حساب های اپل کارت حتی با طرح اقساط فعال امکان پذیر است. ما با گلدمن ساکس تماس گرفتیم تا بفهمیم چه اتفاقی برای پرونده شرح داده شده در زیر افتاده است و یک سخنگوی گفت: “ما می خواهیم مشتریان بدانند که حساب های دارای وضعیت خوب، چه برنامه هایی برای پرداخت های فعال داشته باشند یا نه، می توانند حساب های خود را ادغام کنند.”

در حالی که اپل به آنها گفت که همه چیز با حساب هایشان خوب است، گلدمن ساکس چیز دیگری گفت. در اینجا چیزی است که او با ما به اشتراک گذاشته است:

پس از اتمام موجودی، گلدمن ساکس می گوید که می توانید محدودیت های اعتباری را بدون مشکل ترکیب کنید. در اینجا نحوه دعوت شخصی به Apple Card Family و ترکیب محدودیت های اعتباری آمده است:

  1. برنامه Wallet را باز کنید و روی Apple Card خود ضربه بزنید.
  2. دکمه پلاس را فشار دهید؛
  3. در قسمت مخاطبین، روی Share My Card ضربه بزنید، سپس روی Continue ضربه بزنید.
  4. یکی از اعضای گروه اشتراک گذاری خانواده خود را انتخاب کنید. برای دعوت از شخصی برای پیوستن به گروه اشتراک‌گذاری خانواده، روی دعوت از شخص ضربه بزنید؛
  5. برای دعوت از یک مالک مشترک، روی گزینه تبدیل شدن به مالک مشترک ضربه بزنید.
  6. دستورالعمل های روی صفحه را برای ارائه اطلاعات درخواستی دنبال کنید.
  7. روی Send Invitation ضربه بزنید، سپس با رمز عبور خود احراز هویت کنید.
اگر اپل واچ، آیفون، آی‌پد یا سایر دستگاه‌های اپل را با استفاده از طرح پرداخت معوق خریده‌اید، که به‌طور خودکار صورت‌حساب‌های ماهانه اپل کارت شما را دریافت می‌کند، تا زمانی که این موجودی پرداخت نشود، نمی‌توان حساب شما را با شخص دیگری ترکیب کرد. “

به گفته یکی از خوانندگان ما، او و همسرش، هر دو با iOS 14.7 و دارای Apple Cards تایید شده، در ترکیب محدودیت های اعتباری خود با مشکل مواجه بودند و هر بار که سعی می کردند یک پیام خطا دریافت می کردند.

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

با iOS 14.7، اپل اعلام کرد که اعضای خانواده Apple Card می‌توانند محدودیت‌های اعتباری را برای ایجاد یک حساب مالکیت مشترک با پایین‌تر از دو APR ترکیب کنند. اگر در انجام این کار مشکل دارید، اگر خرید اپل را تامین مالی کرده باشید، مشکلی وجود دارد، بنابراین در اینجا نحوه رفع آن آورده شده است.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.