گلدمن ساکس پیشنهاد می کند که محدودیت های اعتباری اپل کارت را پس از اتهامات مربوط به تعصب جنسیتی مورد ارزیابی مجدد قرار دهد

در این بیانیه، هالیو اشاره کرد که گلدمن ساکس از “جنسیت یا وضعیت تاهل شما در طول فرآیند درخواست اپل کارت” آگاه نبود. مدیر عامل شرکت همچنین خاطرنشان کرد که گلدمن ساکس با یک شخص ثالث کار کرده است تا “فرآیند تصمیم گیری اعتباری خود را برای محافظت در برابر جانبداری و نتایج ناخواسته” بررسی کند.

“شما چیزی نشنیدید. “من نگرانی های شما را درک می کنم، اما این دلیل است که آنها اشتباه می کنند و ما درست می گوییم” گوش ندهید. تحقیر آمیز است. لطفا بس کن.

گلدمن ساکس بیانیه دیگری در مورد ادعاهای ادامه دار سوگیری جنسیتی در محدودیت های اعتباری اپل کارت منتشر کرد. در یک بیانیه جدید امشب، کری هالیو، مدیرعامل بانکداری خرده‌فروشی گلدمن ساکس، گفت که بانک محدودیت‌های اعتباری را پس از این ادعاها مورد ارزیابی مجدد قرار خواهد داد.

دیوید هاین مایر هانسون، منبع اصلی توییت ویروسی که باعث این بررسی دقیق شده است، از پاسخ گلدمن راضی است:

هالیو توضیح داد که تفاوت در محدودیت های اعتباری ناشی از “سابقه اعتباری شخصی محدود” است. به گفته گلدمن ساکس، اگر کارت‌های موجود متقاضی «کارت‌های اضافی تحت حساب اصلی همسرشان» باشد، می‌تواند بر جزئیات سابقه اعتباری (از طریق CNBC).

زمانی که اپل کارت برای اولین بار راه اندازی شد، گلدمن ساکس افزایش محدودیت اعتباری را ارائه نکرد. اکنون، اگر از طریق پشتیبانی مشتری درخواست افزایش حقوق بدهید، گلدمن ساکس می گوید که اکنون درخواست ها را «بر اساس علاقه اخیر» می پذیرد. این بانک هشدار می دهد که انتظار دارد “این مورد تقاضای زیادی داشته باشد” و این تصمیم ممکن است تا 30 روز طول بکشد.

برخی از مشتریان ما به ما گفته اند که خطوط اعتباری کمتری نسبت به آنچه انتظار داشتند دریافت کرده اند. در بسیاری از موارد، این به این دلیل است که کارت های اعتباری موجود آنها کارت های اضافی زیر حساب اصلی همسرشان است که می تواند منجر به محدودیت سابقه اعتباری شخصی متقاضی شود. فرآیند داوری اعتبار Apple Card از وضعیت تاهل شما در زمان درخواست اطلاعی ندارد.

هالیو در بیانیه ای که در توییتر منتشر کرد، گفت:

در نهایت، گلدمن ساکس می‌گوید که اگر شخصی احساس کند که خط اعتباری او به اندازه کافی سابقه اعتباری او را منعکس نمی‌کند، می‌تواند خط اعتباری خود را دوباره ارزیابی کند. برای انجام این کار، به برنامه Wallet در آیفون خود بروید و با نماینده خدمات مشتری چت کنید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.




[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

ما متعهد هستیم که فرآیند تصمیم گیری اعتباری ما عادلانه باشد. با همکاری یک شخص ثالث، فرآیند تصمیم گیری اعتباری خود را برای محافظت در برابر سوگیری و نتایج ناخواسته بررسی کردیم.

برای اخبار بیشتر اپل در 9to5Mac در YouTube مشترک شوید:

در همین حال، اپل در مورد این اتهامات تعصب جنسیتی اپل کارت کاملاً سکوت کرده است. اپل به درخواست‌ها برای اظهار نظر از سوی نشریات متعدد پاسخ نداد و ظاهراً به گلدمن ساکس اجازه داد تا این وضعیت را مدیریت کند – علیرغم اینکه اپل کارت را به عنوان “ساخته شده توسط اپل، نه یک بانک” بازاریابی می‌کند.

شما را می شنویم. نگرانی های شما برای ما مهم است و ما آنها را جدی می گیریم. ما بر اساس عواملی مانند جنسیت تصمیم نگرفته ایم و نخواهیم گرفت. در واقع، ما در طول فرآیند درخواست اپل کارت از جنسیت یا وضعیت تاهل شما اطلاعی نداریم.