گلس شیشه ای HTC Desire 816 9to5mac Farsi

برنامههایی که به تازگی نصب کردهاید را پاک کنید. ما گوشی گلکسی A32 را گوشی خوش قیمت میدانیم که درعینحال میتواند امکانات خوب و قابل قبولی را به کاربران ارائه دهد. در ادامه به صورت کلی مشخصات فنی گوشی و طراحی آن را بررسی خواهیم کرد. بررسی کنید که آپدیت جدیدی برای سیستم عامل ارائه نشده باشد. 7. برنامه فلش تولز را اجرا و با کلیک روی آیکن رعد و برق در پنجره جدیدی که باز میشود flashmode را انتخاب و با زدن ok تایید کنید. با استفاده از آیکن سرچ، به جستجوی زبان فارسی پرداخته و آن را اضافه کنید. با انتخاب آیکن چرخ دنده، وارد Settings شوید. در صورتی که مشکل با هیچ کدام از موارد بالا رفع نشد، لازم است گوشی جهت بررسی فنی، به کارشناس ارجاع شود.

اما اگر گوشی شما سونی اریکسون دست نگاه دارید ، چرا که گوشی شما یک شارژ مخفی نیز در خود ذخیره است که در لحظات اورژانسی فریادرس شما خواهد شد. انواع گوشی موبایل به فرد کمک می کنند تا بتواند از اخبار جدید و روز دنیا مطلع باشد، چرا که امکان جستجو در فضای اینترنت را برای او فراهم می کند. سری P اندکی شبیه به سایر گوشیها هستند، در حالی که سری میت با توجه به قدرت عکاسی و کیفیت بالا آن در بین رقبا حرفی برای گفتن دارند. گوشیهای Galaxy Note 20 از نظر مشخصات، بسیار شبیه به گوشیهای Galaxy S20 هستند ولی بعضی از مشخصات آنها نسبت به سری گلکسی اس ۲۰، بهبود یافته است. با این حال، هنوز هم تمرکز اصلی این برند روی گوشیهای اقتصادی و ارزانقیمت میباشد که از جمله آنها میتوان به گوشی Redmi Note 10 Pro با قیمت 300 دلاری اشاره کرد. این گوشی تقریبا 1000 دلاری اما سخت افزاری قدرتمندتر و ارزشمندتر از 1000 دلار با خود به همراه دارد. برخلاف آنچه برچسب قیمتی حدود ۲۰۰ دلاری آنها در ذهن تداعی میسازد، ردمی نوت ۸ و ردمی نوت ۸ پرو هر دو از جنس گوریلا گلس ۵ هستند، دوربین چهارگانهی خانوادهی ردمی نوت ۸ امکان عکاسی در سناریوهای مختلفی را ممکن میکند و خروجی دوربین اصلی دو دستگاه تحت شرایط نوری ایدئال، عکسهایی شایستهی احترام است، پردازندهی انتخابشده برای سری ردمی نوت ۸ بهخصوص در نسخهی پرو، بسیاری از نیازهای کاربر را رفع خواهد کرد و بهمدد باتریهایی حجیم، هر دو مدل تا دو روز کاربر را همراهی خواهند کرد.

در ادامه به معرفی سری گوشیهای این کمپانی که برای خرید بهترین گزینه هستند خواهیم سایت 9to5mac پرداخت. شرکت شیائومی در ساخت گوشیهای پرچمدار خود از جدیدترین و بهترین تراشههای کوالکام بهره میگیرد تا آنها را آمادهی رقابت با سری S سامسونگ کند. سونی اکسپریا 1 ، پرچمدار جدید سونی یکی از بهترین گوشیهای عرضهشده توسط این شرکت است. گوشیهای سامسونگ را میتوان از محبوبترین و پرفروشترینهای بازار دانست، این تولیدکننده مدلهای مختلف با قابلیتهای متنوعی دارد که هر یک طرفداران خاص خود را دارند به عنوان مثال گوشی های پرچمدار سامسونگ برای کاربران حرفهای انتخابهای مناسبی هستند و افرادی که بهدنبال یک گوشی اندرویدی با قیمت مناسب و کارایی بالا میباشند میتوانند گوشی های میان رده این برند را انتخاب کنند که اغلب این مدلها در لیست بهترین گوشی تا 10 میلیون قرار میگیرند؛ همچنین گوشی های پایین رده سامسونگ میتوانند یک انتخاب رضایت بخش برای افرادی باشند که بودجه محدودی را برای خرید موبایل در نظر دارند.

سیستم عامل ردمی نوت 8، نسخه 9.0 اندروید بوده و شیائومی نسخه 10.3.3 از رابط کاربری ویژهاش یعنی MIUI را نیز برای این گوشی در نظر گرفته است. بله و خیر. در حال حاضر میتوان بسیاری از تبلیغات مزاحم MIUI را حذف کرد. در حال حاضر این کمپانی با فروش میلیونها گوشی هوشمند در سال یکی از پرفروشترین برندهای گوشی هوشمند در جهان محصوب می شود. اپلیکیشن دیگری که روی این گوشی موجود است، Game Enhancer بوده که به کاربر اجازه میدهد در زمان بازی یک سری گزینهها مثل تنظیم نور گوشی را تغییر دهید و یا از صفحه نمایش فیلمبرداری کنید، البته با این اپلیکیشن میزان مصرفی باتری در هنگام بازی نیز به میزان چشمگیری کاهش پیدا میکند. به وجود بیاید و یا مشکل از گوشی شما نبوده و از کابل باشد. اگرچه کشیدگی زیاد صفحه نمایش باعث شده که طراحی گوشی کمی عجیب به نظر بیاید. گوشی را یکبار در حالت پرواز قرار داد و خارج کنید. به گفته وی« در حال حاضر بیشتری فروش مربوط به گوشیهای ۴ تا ۵میلیون تومانی است. اولین مدل از این گوشیها در سال ۲۰۱۸ عرضه شده است و پس از آن در چهار نسل ادامه پیدا کرده است که بلک شارک ۴ و ۴ پرو در حال حاضر آخرین مدلهای تولید شده توسط این شرکت هستند.

اما در صورتی که شما از آن محروم باشید بسیاری از اپها و قابلتهای گوشی خود را از دست میدهید. در صورتی که باتری نیز معیوب باشد، هنگام شارژ یا پس از کمی استفاده به سرعت داغ میکند. نرمافزار Side Sense نیز همچون اکسپریا ایکس زد 3 روی گوشی موجود است، برای آن دسته از کاربرانی که نمیدانند ساید سنس چیست باید بگوییم که این اپلیکیشن به شما اجازه میدهد که برنامههای پرکاربر را فقط با لمس لبههای صفحه نمایش ببینید، ببندید یا انتخاب کنید. میتوانید گزینه Skip یا Encryption را به انتخاب خود لمس کنید. همزمان با افزایش صدا به وسیله کلید، اقدام به افزایش صدا از طریق صفحه لمس گوشی کنید. اما اگر از کاربران گوشیهای هواوی بپرسید، به شما پیشنهاد میکنند که به جای P20، گوشی هواوی P20 Pro را خریداری کنید.

در بعضی از وبسایت های خارجی دیده شده است که کاربران پس ازخرید گوشی اکسپریا Z3،نیاز به راهنمایی برای قرار دادن سیم کارت در محل مخصوص خودش را دارند! آیا گوشیهای شیائومی به سرویسهای گوگل دسترسی دارند؟ بنابراین شیائومی با اختلاف نسبتا بالایی رکورد خود را در گینس ثبت کرد. مهمترین کاربرد گوشیهای همراه در زندگی ما ایجاد امکان ارتباط است. حال اگر این قابلیت در آن مختل شود، نه میتوانید از اینترنت گوشی خود استفاده کنید و نه امکان ارسال پیامک و مکالمه را خواهید داشت. شرکت اپل هر ساله قبل از رونمایی از گوشیهای جدید، کاربران را به پیش بینی تغییرات در آیفونهای جدید ترغیب مینماید که با این روش قدرت تعیین قیمت گوشی آیفون بالاتر خواهد رفت. دفتر اصلی شرکت شیائومی در شهر پکن قرار دارد و بنیانگذار و موسس این شرکت لین بین 41 ساله یکی از مدیران سابق گوگل و طبق اعلام مجله فوربس بیست و سومین مرد ثروتمند چین است. نمایشگر OLED گوشی شیائومی دارای رنگ های زنده و نیز کیفیت بسیار بالا است.

به جای کاور پشتی خمیده که در گوشی اکسپریا XZ3 دیده بودیم، حالا این بخش از یک تکه مقاوم شیشهای ساختهشده همچنین این که از لبههای موجود روی XZ3 نیز در این گوشی صرف نظر شده است تا سیستم سینماتیک گوشی دچار خدشه نشود. در این گوشی 64 گیگابایت حافظهی داخلی در نظر گرفته شده که میتوانید از یک کارت حافظه جانبی تا 512 گیگابایت فضای ذخیرهسازی داشته باشید. زیرا در اینصورت، تنها راهی که پیش رو خواهید داشت، تعمیر سخت افزاری گوشی است. که با شکست ویندوز این شرکت هم به اندروید رو آورد. در گوشیهای سونی برخی از آیکنها به صورت پیش فرض برنامه نویسی شدهاند که به آیکنهای سیستمی معروفند و از فعال بودن یک قابلت و یا یک تنظیم خبر داده و حتی به عنوان هشدار استفاده میشوند. حتمأ برای شما نیز پیش آمده است که قصد گرفتن تماس یا کار ضروری دیگری با گوشی خود دارید ، اما گوشی شما شارژ ندارد.

اگر تا امروز از 19کالا به عنوان سایت موبایل ایران ، خرید کردهاید، حتماً کامنت بنویسید و تجربیات خرید خود را با دیگر دوستان به اشتراک بگذارید. این مشکل به دلایل مختلفی رخ می دهد و شما می توانید آن را با روش های مختلف رفع کنید. یکی دیگر از مزیت های این گوشی ها قابلیت شارژ سریع 15 وات است، بنابراین با یک بار شارژ 100 درصد باتری که شارژ شدن آن حدود ۲ ساعت و نیم زمان می برد، بسته به برنامه ای که استفاده می کنید، می توانید زمان مناسبی را با گوشی داشته باشید. هر کاربر تلفن هوشمند میخواهد با یک بار شارژ باتری، مدت زیادی از گوشی خود استفاده کند. SDهای مختلفی با قیمتهای متفاوت و مناسب در بازار وجود دارد، این درحالی است که صاحبان گوشیهای آیفون این امکان را نداشته و این کمپانی هرگز حافظه قابل ارتقا برای iPhone ارائه نکرده است و کاربران برای داشتن گوشی موبایلی با حافظه داخلی بالا از همان ابتدای خرید باید پول زیادی بپردازند.

باعث داغ شدن گوشی شما میشود. البته یکی از دلایل هم این است که زمانی که کاربر خواست گوشی را خریداری کند، این رنگها جذب بیشتری را انجام میدهند ، درنتیجه گوشی بیشتر فروش خواهد رفت. زمانی هم که بازی باهاش میکردم خیلی خوب بود و تسلط خیلی عالی روی گوشی و بازی داشتم. زمانی که به تصاویر روی صفحه نمایش آن نگاه میکنید، درست مشابه دیدن یک تصویر پرینت شده روی مقوا گلاسه است. البته این صفحه نمایش همواره در حالت 4k رندر نمیکند و برای کاهش مصرف باتری فقط در زمان نمایش تصاویر گالری، گوگل فوتو و سایر برنامههایی که نیاز به نمایش ویدیو و تصاویر 4K دارند، حالت صفحه را به 4K تغییر میدهد. اگر مشکل رفع نشد لازم است جهت تعمیر باتری و یا آی سی گوشی، با یک تکنسین متخصص در تعمیر موبایل و تبلت، تماس بگیرید. نکته: توجه کنید که برخی از آیکنها در اثر نصب برنامهای خاص در گوشی به نمایش درمیآیند و برای حذف آنها، باید برنامه مربوط به آن را حذف و یا نوتیفکشنهای برنامه را غیرفعال کنید. 3. وارد پوشه Flashtool شده و تمامی فایلهایی که پسوند .exe دارند را نصب کنید.

لنزهای این دوربین قابلیت بزرگنمایی 5 برابری و 10 برابری اپتیکال داشته و در حالت دیجیتال هم میزان بزرگنمایی تا 50 برابر افزایش مییابد. البته هنوز هم قابلیت چندصفحهای در اندروید نیاز به بهینهسازیهای زیادی دارد و بسیاری از اپلیکیشن ها مثل فیسبوک و اینستاگرام قابلیت اسپلیت اسکرین را در خود ندارند. برای اینکه بتوانیم یک گوشی را از دید رقابت با گوشی دیگری مورد مقایسه قرار دهیم باید تمامی ویژگی ها و قابلیت های آن گوشی را مد نظر بگیریم. دوربین اصلی قابلیت فیلمبرداری 4K با 30/60 فریم بر ثانیه داره و کیفیت ویدئوهایی که باهاش گرفته میشه هم خوبه.

گوشی سونی اکسپریا 1 با نسبت اندازه صفحه نمایش 21:9 یکی از خاصترین گوشیهای پرچمدار سال 2019 بوده و با استفاده از این نسبت صفحه نمایش میتوان سیستمهای چند کاربری و مالتی تسکینگ را به راحتی روی آن اجرا کرد. ارائه گوشی پرچمدار این برند با سری p آغاز شد. اکنون میتوان نتیجه گرفت چنین کاری شاید برای بعضی از افراد ساده نباشد،مخصوصا کسانی که به تازگی با گوشی های جدید سونی آشنا میشوند.پس قرار دادن تصاویری واضح از طریقه قرار گیری سیم کارت در در گوشی اکسپریا Z3 کار چندان عجیبی نیست. به طور مثال با وجود صفحه نمایش 6.5 اینچی ، به راحتی میتوان گوشی را در یکدست گرفت. بااینوجود نمیتوان قدرت برند اپل و نحوه تولید گوشی این شرکت را هم نادیده گرفت. در این نوشتار به برخی از سری گوشیهای هواوی پرداختیم و اطلاعات دیگری نظری نحوه استفاده از گوشی بدون گوگل را ذکر کردیم که امیدواریم برای شما همراهان مفید واقع شده باشد. در این ترفند نحوه روشن کردن گوشی با شارژ خالی را به شما معرفی خواهیم کرد. توصیه میشود تا حد امکان از قابهای استاندارد استفاده کرده و از به شارژ زدن گوشی و تبلت سونی خود همراه با قاب پرهیز کنید.

البته در حال حاضر قصد نداریم که آزمایشی بین میزان تشخیص کیفیت این صفحه نمایش با یک گوشی هوشمند کواد اچ دی بگذاریم. قصد خرید گوشی سری A سامسونگ رو دارید؟ البته خیلی هم بد نیست و کار تون رو راه میندازه اما در قیاس با گوشی های رده متوسط و سامسونگ اصلا قابل قیاس نیستن . شما همچنین میتوانید با بهترین و جدیدترین گوشیهای سامسونگ در سال 2022 در مجله فونر آشنا شوید. این گوشی دارای یک دوربین سلفی پاپ آپ، یک صفحه نمایش بزرگ و نشکن و یکی از بهترین پردازشگرهایی است که در یک تلفن هوشمند دیده ایم.

با توجه به این رویکرد، این شرکت درآمد بسیار زیادی را از فروش این سری گوشیها بدست آورده است و خط تولید این سری همچنان پر رونق به کار خود ادامه میدهد. با وجود این مسائل کمپانی هواوی همچنان به کار خود ادامه میدهد و گوشیهای بسیار خوبی به بازار معرفی میکند. گوشی های که معرفی شده است جزوه گوشی های میان رده است. این شرکت چینی با افزایش تعداد اسمارتفونهای رده بالای خود در بازار، رقابت شدیدی را با سامسونگ، الجی و سونی در پیش گرفته است. طبق گزارش سامانه همتا واردات این شرکت چینی که در چند ماه اخیر رشد خوبی داشته، در این ماه دوباره با کاهش مواجه شده و به حدود ۹ هزار دستگاه در ماه رسیده است. شیائومی (انگلیسی: Xiaomi) یک شرکت چینی طراحی و تولید محصولات الکترونیک است و مقر آن در پکن قرار دارد.

علاوه بر دوربین پشت، دوربین جلو این موبیال نیز طراحی منحصر به فردی داردو دوربین جلو بر روی نمایشگر طراحی نشده و موقع عکسبرداری به صورت مکانیکی و با سنسور مخصوص از بالای گوشی خارج میشود. این سیستم عامل سبب میشود که از یک تجربهی کاربری اندروید معمولی در یک قالب سختافزاری شیائومی استفاده کنید که برای کسانی که از MIUI متنفر هستند، عالی است. از لحاظ سختافزاری هر سه این گوشیها بسیار قدرتمند بوده و جزو بهترینهای بازار هستند. سختافزار قدرتمند با بهرهگیری از سرعت شارژ بالا و استفاده از پردازندههای کدین از دیگر ویژگیهای این محصولات هستند. آنچه امروز سامسونگ را به یک برند قدرتمند در جهان تبدیل کرده است، کیفیت ساخت بالای محصولات، صفحه نمایش Super Amoled فوق با کیفیت، سنسورهای اختصاصی برای دوربین و پردازنده قدرتمند گوشیهای سامسونگ است. نکته دیگر گوشی سامسونگ، صفحه نمایش Super Amoled است. اگر گوشی سونی z2 خود را به تازگی خریداری کردهاید، مشکل داغ شدن آن، میتواند مربوط به سخت افزار گوشی باشد و لازم است جهت بررسی فنی، گوشی را به دفتر خدمات پس از فروش سونی، ارجاع دهید.

در صورت لزوم دو بار بکشید. این گوشی ها تکنولوژی را در دستان شما ممکن میکند. به علاوه این که در مرورگر و سایر برنامهها ، محتویات بیشتری را نسبت به سایر گوشی ها خواهید دید. دانلود برنامهها از منابع نامعتبر علاوه بر اختلالات نرم افزاری، باعث مشکلات سخت افزاری و داغ شدن گوشی شما نیز میشود. گوشی سونی اکسپریا 1 اولین گوشی است که با صفحه نمایش 4K اولد وارد بازار میشود. این گوشی با مشخصات فنی عالی، قیمت مناسب ، صفحه نمایش بینقص عرضه شد، همچنین یکی از معدود گوشیهایی است که با صفحه نمایش 4K اولد اچ دی آر مجهز است. یکی از دلایل جذاب برای خرید گوشی شیائومی مشخصات سخت افزاری قابل رقابت، با پایین ترین قیمت در بازار میباشد که این امر برای افراد اهمیت بسیار بالایی دارد. تلاش شیائومی همواره بر آن است که هرکسی با هر بودجهای که دارد بتواند یک گوشی هوشمند با امکانات عالی در اختیار داشته باشد.