گورمان: نقشه راه اپل سیلیکون شامل مک پرو جدید، مک مینی و موارد دیگر تا نوامبر 2022 می شود.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

با نگاهی به آینده، Gurman می‌گوید که مک‌بوک پروهای جدید با پردازنده‌های بیشتر «M1X» هنوز در مسیر عرضه در «ماه‌های آینده» هستند، در حالی که یک مک مینی جدید و پیشرفته «به‌زودی، بعداً» وارد بازار خواهد شد. در سال 2022، گورمن انتظار دارد که iMac “تا پایان سال آینده به طور کامل راه اندازی شود” و “مک پرو کوچکتر و اصلاح شده با سیلیکون اپل” نیز “در اواخر سال آینده” وارد بازار شود.

در آخرین ویرایش او برای روشن شدن خبرنامه، بلومبرگ مارک گورمن توضیح می‌دهد که فکر می‌کند اپل «به سختی ضرب‌الاجل دو ساله‌اش» را برای انتقال کامل خط مک به اپل سیلیکون برآورده می‌کند. تاکنون شاهد عرضه تراشه M1 در مک بوک پرو 24 اینچی، مک مینی، مک بوک ایر و آی مک بوده ایم. همانطور که گورمن توضیح می دهد، اولین مک های M1 در نوامبر 2020 عرضه شد و تا نوامبر 2022 به اپل فرصت داد تا این انتقال را تکمیل کند.

[ad_2]

Source link

بخش اپل سیلیکون 9to5mac فارسی

گورمن همچنین تاکید می‌کند که اپل همچنان در حال برنامه‌ریزی به‌روزرسانی دیگری برای مک پرو فعلی اینتل است، که شایعات اخیر ممکن است توسط پردازنده‌های ایستگاه کاری Xeon W-3300 اینتل Ice Lake ارائه شود.

هنگامی که اپل برای اولین بار در WWDC 2020 برنامه های خود را برای تغییر از اینتل به اپل سیلیکون اعلام کرد، این شرکت گفت که تکمیل کامل این انتقال حدود دو سال طول می کشد. اکنون گزارش جدیدی از بلومبرگ جزئیات نقشه راه سیلیکون اپل و آنچه که در 12 ماه آینده باید انتظار داشت.

نظر شما درباره نقشه راه آینده اپل سیلیکون در مک چیست؟ شایعه شده که بیشتر مشتاق دیدن اولین دستگاه آن هستید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید!

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


انتظار می رود که مک پرو مجهز به سیلیکون اپل دارای فرم فاکتور کوچکتری باشد، تقریباً نصف اندازه مک پرو فعلی، اما با زبان طراحی مشابه. بلومبرگ قبلا گزارش شده بود که اپل در حال توسعه تراشه هایی با پیکربندی های 20 و 40 هسته ای برای استفاده در مک پرو کوچکتر است.

اپل همچنین در حال برنامه ریزی یک مک بوک ایر بازطراحی شده برای سال 2022 است که گورمن می گوید از MagSafe نیز پشتیبانی می کند.