گوشه کاملاً جدید Apple Tysons را کشف کنید – اولین فروشگاه اپل که دوباره طراحی شده است [Gallery]

خیابان ها در فروشگاه جدید و تمیز و منظم با طراحی چوبی.

در بالا، یک تغییر عمده، بازگشت یک نوار اختصاصی با مارک Genius است. مایکل اهمیت آن را چگونه توصیف می کند:

پشتیبانی Genius Bar از روز اول برای تجربه اپل استور اساسی بوده است و اکنون اپل یک بار دیگر فضای اختصاصی و قابل شناسایی را در فروشگاه ایجاد می کند تا مشتریان بتوانند راه حل هایی پیدا کنند. در گوشه جدید Apple Tysons، نوار Genius دقیقاً همان جایی است که در اولین فروشگاه اپل قرار داشت – گوشه سمت راست. نوار جدید در یک طاقچه با دیوارهای چوبی متصل به بال ها نصب شده است. پیشخوان های نشستن و ایستادن دسترسی را بهبود می بخشد.

برای نگاهی عمیق تر به Apple Tysons Corner و نظرات متخصص، به وب سایت مایکل سر بزنید. و برای اینکه ببینید وقتی Tysons Corner در سال 2001 افتتاح شد چگونه به نظر می رسید، برنامه شگفت انگیز Apple Store Time Machine مایکل را بررسی کنید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.

[ad_2]

Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

مایکل در آخرین افکار خود می‌گوید که واضح است که Apple Tysons Corner چقدر با عکس‌ها متفاوت است، “اما من نمی‌توانم به اندازه کافی به شما بگویم که چقدر فروشگاه متفاوت است. Apple Tysons Corner فقط در نوع خود بی‌نظیر است، اگرچه من انتظار دارم که ما این کار را انجام دهیم. به زودی بیشتر شبیه آن را ببینید

دوست من و مایکل استیبر، کارشناس تاریخ و خرده فروشی اپل، قبل از باز شدن فروشگاه برای عموم، از گوشه اپل تایسونز بازدید کردند. او در جلد با جزئیات فوق‌العاده‌اش به این نکته اشاره می‌کند که Tysons Corner بیش از یک فروشگاه بزرگ‌تر با ظاهری جدید است. خرده فروشی

اپل همچنین یک بیانیه مطبوعاتی با گالری از تصاویر خود از رونمایی امروز منتشر کرد.

Joining the Genius Bar یک فضای اختصاصی و تابلودار برای وانت فروشگاه اپل است:

اپل امروز پس از انتشار اخباری در مورد این تلاش در اوایل ماه مه، فروشگاه Tysons Corner را که تغییر مکان داده و دوباره طراحی شده بود، افتتاح کرد. همزمان با بیست و دومین سالگرد اولین فروشگاه اپل، این فضا دارای یک تجربه کاملاً جدید در فروشگاه با بازگشت Genius Bar، طراحی مجدد خیابان‌ها، بهبود دسترسی، مواد پایدارتر و موارد دیگر است. به لطف مایکل استیبر از نزدیک بدانید.

به جای سقف لایت باکس، اپل یک ساختار سقف بافل خطی جدید ایجاد کرد که با در نظر گرفتن آکوستیک طراحی شده است. نورپردازی بین بافل های سفید جداگانه قرار می گیرد. اپل ادعا می کند که مواد بیوژنیک فروشگاه و لوازم جانبی آن برای سازگاری با محیط زیست انتخاب شده اند و نمونه ای از تامین کنندگان آنها برای این پروژه این ادعاها را تایید می کند.

این اولین بار است که یک Genius Bar فیزیکی در یک فروشگاه جدید اپل از سال 2015 نصب می شود، زمانی که اپل آخرین بار تجربه فروشگاه را اصلاح کرد. حتی لوگوی Atomic Genius Bar با طراحی به روز بازگشته است.

همه عکس ها توسط مایکل استیبر

یکی دیگر از انتخاب های منحصر به فرد برای فروشگاه، طراحی سقف است.

اپل در کنار طراحی چوبی نوار جدید جنیوس، بخشی از آن و بیشتر میزهای آن را که برای سرو و یادگیری استفاده می‌کردند، با کاهش ارتفاع، در دسترس‌تر ساخت.

علاوه بر این، مایکل خاطرنشان می کند که راهروهای بین میزها در حال حاضر عریض تر شده اند که دسترسی به صندلی چرخدار را بهبود می بخشد. در اینجا نگاهی به میز پایین و چهارپایه برای جلسات امروز در اپل است:

و در اینجا چیزی است که مایکل آن را “توسعه همه جانبه تر” خیابان ها با یک منطقه طاقچه جدید می نامد. در حال حاضر، این یک فضای اختصاصی استودیو اپل واچ است و اپل می گوید ممکن است در طول زمان فضا را برای نمایش محصولات مختلف به روز کند.